Don’t call me baby

by ExWayZee

Stateam in pat si imi numaram degetele de la mana dreapta.

Noua mea dragoste de buzunar imi devenise fosta, la fel de meteoric cum aparuse, fara vreun scop aparent, probabil in vreme ce demiurgul era la baie si isi luase ochii de pe rostul lucrurilor.
Deasupra peretele era alb. Dedesubt cearsaful era albastru.

Fusese totusi un intermezzo formidabil. O chimie de prima vedere. Alchimistul din mine era in delir. Descoperise piatra filosofala in doar doua nopti de amestecuri de fluide si se imbatase cu ele, iar acum zacea cu pantalonii desfacuti si cu o grimasa postcoitala pe fata, pe jumatate dureroasa, pe jumatate satisfacuta, undeva sub fruntea mea, la vreo 2 centimetri inauntru.

Am intins mana langa pat dupa tigari. Am aprins una uitandu-ma in oglinda mare de pe peretele celalat. “Vorbim mai tarziu, baby.”

M-am uitat in jos. Intre picioarele mele un individ saliva diluvian de vreo 20 de minute. Simteam sub mine cearsaful ud. Mi-am numarat si degetele de la mana stanga. Tot 5.

Am regretat dimineata care imi albise geamurile. Acum il vedeam. Am inchis ochii si l-am vazut pe celalalt. “Vorbim mai tarziu, baby“.

Alchimistul meu de sub frunte avu o zvacnire scurta si darama o retorta cu oxitocina. Restul creierului intra in standby si mi se deschisera toate digurile si ecluzele. Valuri peste valuri de umori se revarsau prin mine. Entitatea dintre genunchii mei se sublimase si ramasese doar mecanica fluidelor si oscilatia pulsatorie a limbii. Cu presimtirea climaxului apropiat am avut un moment de crispare.

Atunci a vorbit. “Hai, baby!”.

Mi-a deraiat acul pe disc. Muzica s-a oprit. Ingerii au zburat. Campiile elizee s-au transformat in maidanul din spatele blocului. Am cazut inapoi pe pat in tandari. Adrenalina care statea sa explodeze si-a adunat jucariile si a fugit plangand inapoi, sus, in laboratorul de chimie. Toti nervii mi s-au rasucit dureros, apoi s-au transformat intr-o masa flasca. Pielea imi zacea inerta cu ochii in tavan, sperand sa cada. Alchimistul s-a trezit sughitand, a aruncat un ochi critic situatiei, o privire scarbita mie si s-a dus definitiv la culcare mormaind ceva despre orz si gaste.

Dupa inca 5 minute l-am dat afara, am jupuit cearsafurile ude, mi-am aprins ne-tigarea de dupa si m-am bagat sub dus, sa mi-i scot, pe unul din piele, pe altul din cap.

~ by Rin Tin Tin on July 16, 2007.

2 Responses to “Don’t call me baby”

  1. imi place.

  2. Multumim, in ultima vreme s-au cam rarit randurile 🙂

Leave a Reply

 
