toxic waste?

by Skinny Love Spasm

eram singura acasa si ca multe alte dati am inceput sa ma costumez.Am
stat cam jumatate de ora sa-mi alcatuiesc imbracamintea, cu dresuri,
lenjerie cu snururi, portjartier, cizme, sutienul si bluzita stramta si
scurta, toate asortate.
pe deasupra complicatului sistem de snururi si bretele mi-am pus o
curea de piele maro care se asorta perfect cu sapca stil german-comunist.
M-am fotografiat o vreme pana am inceput sama incing,ma dadusem cu rujul
pe care nu-l folosesc niciodata in afara casei, ciclam inchis.
Am ales costumatia pentru el(..il asteptam, el nu se astepta); o
pereche de manusi de piele uzate si largi, aproape aratau ca manusile de
muncitori,imaginea asta ma infierbanta si mai tare.
Am imbracat pe deasupra hainele de scolarita inocenta, iar nu in mult
timp a sunat la usa, si usor jenata i-am deschis.Nu il mira niciodata
ghidusiile mele, doar imi zambeste pervers in timp ce imi mangaie pulpele
pe sub fusta, iar eu in gand imi spuneam ca o sa-si strice surpriza.

Am trecut in camera, si nu am vrut sa-mi fac nici un scenariu in cap,
l-am lasat sa ma posede, asa cum ma amenintase cu zile inainte.
M-a asezat pe scaun, mi-a desfacut picioarele, s-a indepartat, m-a
privit, a venit iar, mi-a ridicat fusta, mi-a indepartat picioarele mai
mult, sa indepartat iar. Si-a pus manusile, M-a legat de scaun, o mana m-a
legat cu chilotii albastrii cu snururi, cealata cu camasa alba.
Cureaua surpriza din costumatia mea a ajuns sa ma loveasca peste pulpe,
vulva, fata, apoi a ajuns nod in gura mea legata la spatele
rezematoarei.Colturile gurii ma dureau, nodul imi zgaraia cerul gurii, saliva imi
curgea necontrolat prelingandu-se intre sani, iar el statea la 2 metri
absorband privelistea. M-a fotografiat. Doua flashuri m-au orbit iar cand
mi-a revenit imaginea gafaiam deja cu vibratorul in vagin, blocat
inauntru cu panglicile portjartierului.

A aruncat manusile, s-a asezat pe pat, si-a aprins o tigara si m-a
privit cum ma zbateam usor. M-a amenintat cu tigara pe pulpa, dresul
sfaraia si simteam caldura langa piele; a propiat-o de clit si incercam sa-l
rog sa nu faca asta, iar in ultima clipa s-a razgandit si mi-a scrumat
pe abdomen. M-a lasat asa inca cateva minute, dupa care totul s-a
derulat mult mai repede. Sex furios, sugrumat de scancetele mele stranse de
gat, maini vinete si umflate in stransoare, lacrimi in ochi din cauza
palmelor si multumire deplina pe mizeria care mi se intampla.

MI-a eliberat mainile si imi atarnau neputincioase pe langa scaun, deja
imaginea nu imi mai era clara, transa de placere, privesc in gol si
gem decalat fata de furia si puterea cu care ma patrundea.

A trecut prin toate starile in jumatate de ora, copila speriata, scalva
multumita, victima torturat si violata, totusi mi-a persistat in minte
imaginea lui in timp ce ma lingea furios, ca un barbat matur, iar eu
in rolul de pustoaica ce il priveste cu ura.
Gingii umflate, degete umflate, ochi umflati.Minute mi-am pierdut ochii
undeva in coltul usii, in patele lui, in gol, acolo unde corpul e
legat de maini de scaunul placerii si mintea isi distruge sinapsele si se
smulge excitata din rational.

Il excita ca schimonosesc gemetele in timp ce ma strange de gat,
ejaculeaza de sus, din picioare pe pieptul meu si imi umezeste buzele cu
zeama toxica care mi se scurge impreuna cu saliva necontrolata.

Ma chinuie pana am orgasm, scaunul impins pana in fereastra, ecoul
auzit afara, tipatul meu intrerupt de creierul care imi explodeaza, simt cu
scot jeturi de sange rozaliu pe ochi si cum socuri electrice ma
amortesc si imi furnica corpul.

tarata pana pe pat, cu ochii aproape inchisi gem in conntinuare din
cauza spasmelor de
placere, lacrimile curg fara sa le pot opri.Incepe sa ma penetrze iar,
si incep sa plang de-a binelea, nu reusesc nici sa soptesc rugamintea
de a se opri, tremuri si spasmele sunt mai dese, platoul nu scade, nu
urca; ma chinuie incontinuu senzatia ca imi torturez creierul si
gandurile mi se dau cu capul de pereti si urla si eu nu am voce sa le las sa se
salveze.Imi linge fata animalic, urechile si gatul, ma excita mai tare
si stiu ca nu mai rezist.
poate am lesinat, poate mi-am pierdut luciditatea nu stiu cat timp,
stiu doar ca sopteam o implorare. S-a retras usor si am inceput sa tremur
in continuare de spasme.A plecat la baie si am ramas desfacuta pe pat o
perioada buna. Mi-am scos cu greu cizmele si m-am ghemuit pe pat
incercand sa-mi scot bucata cu bucata costumatia.

NU am reusit sa-mi tin ochii deschisi si imi aduc aminte doar ca m-a
sarutat si m-a ajutat sa merg la baie si sa ma dezbrac, M-am privit in
oglinda si nu m-am recunoscut.

m-am tarat pana in pat si am adormit in bratele lui, inca chinuita de
spasme usoare, epuizate.

~ by Rin Tin Tin on October 14, 2007.

14 Responses to “toxic waste?”

  1. ce animal tandru, lol. felicitari. amandurora.

  2. am sa imi exprim admiratia fata de prietenul tau prin mult uzitatul, noul, insolitul si totodata cuprinzatorul:”omg!”(adecatelea oh my god!). bravo voua, pe bune. felicitari ca verbalizezi niste lucruri, absolut normale, care pentru anumiti”pu(d)lici” sunt de neimaginat. felicitari inc-odata.

  3. hoho, am si ieu din aiestea, da mi-i pre leni sa li scriu. doneaza cineva un stimul? :p

  4. multumesc, si multumim:).cand o mai comitem memorabil, revin cu un review:)))

  5. Bravo ! , Skinny Love Spasm , citesc cu placere aceste randuri scrise de tine , mai exact cu acea “pofta” cu care se uita copiii mici cand se opresc in fata cofetariei si saliveaza 😉 . Cu parere de rau iti zic , si ti-am mai zis , ca esti una din putinele persoane pe care le cunosc, care este “openminded” !!! In sex nu exista decat o singura regula si anume aceea de a te simti bine si tu si partener(a)ul , mijloacele sunt infinite si o combinatie de felurime si tenacitate ajuta in orice relatie .

  6. cum e aia “combinatie de felurime”? Stop eating mushrooms.

  7. esti dusa rau cu pluta…..

  8. lasa ca sunteti voi, astia care va futeti cu plapuma-n cap, mai normali..

  9. everyone’s a critic!:)

  10. But there’s not better critic than me:)

  11. […] love spasm Aveam mai demult placerea sa public o istorioara foarte agreabila scrisa de cineva sub pseudonimul Skinny love spasm. Recent am primit o poza care ilustreaza cu brio […]

  12. Rin Tin Tin as avea o treaba cu tine, lasa-mi un mail sau un comment la mine pe blog cu un id sau o cale de legatura te rog 😉

  13. Lasa tu o adresa de mail aici. Ce treaba?

  14. ia fa-te-ncoa gagi. scuipa-mi in gura cu un add la princartier@yahoo.com sa-ti spun povestea mea plina de scantei.

    te pupa tata.

Leave a Reply

 
