I’m coming…

Scrisoare de la fuck buddy
by Ciupica

“Mi se scoala cand te vad. Scula mea vorbeste limba pizdei tale”. Ii sopteste cuvinte doar de ea intelese in limba futaiului ilicit.
Cel mai tare ma incing cand esti nervoasa. Imi place arcul pe care il fac sprancenele tale cand te incrunti. Si mai ales cum iti musti buzele in incercarea, inutila, de a-ti stapani furia. Degeaba baby, stii ca o sa te fut diseara si ca nu ai scapare. O sa vii la mine acasa, asa cum faci de 2 ori pe saptamana, o sa urci cu liftul pana la etajul 8, o sa suni, eu o sa-ti deschid, si o s-o iei cuminte in pizda, tare si apasat, exact cum iti place. O sa-ti haituiesc clitorisul tare si umflat cu limba pana cand o sa se predea. O sa-l ling, o sa-l sug, o sa-l sarut, o sa-l musc, si o sa se enerveze, o sa tipe, o sa se zbata, o sa geama.
Am fix 3 ore sa te fut, sa te fac sa-ti dai drumul de 4 ori – e cifra la care m-am gandit azi. De-abia atunci, cand o sa-mi spui ca nu mai poti, ca esti sleita de puteri, ca pizda ta plange, ca-ti tremura muschii picioarelor, de-abia atunci o sa-mi dau drumul.
Ai voie sa-mi ceri apa, dar numai dupa pula.
Asadar, te astept in pula goala, la mine!”

RSVP

E

~ by Rin Tin Tin on November 23, 2007.

9 Responses to “I’m coming…”

  1. ps: cheia e langa usa, sub ghiveciul cu muscate; adu si niste margarina.

  2. Sublim. 🙂

  3. si a venit?

  4. Nota zece pentru impresie artistică. 😀

  5. Tare! Nota 10 pt. expresia artistica 😛

    PS: Pe bune, imi place!

  6. super tare spus.auzi dar barbatilor li se scoala oricand vad o femeie goala sau depinde?

  7. Nu stiu. Posteaza o poza cu tine goala, si-ti zicem 🙂

  8. hai pe bune acuma.chiar sunt curioasa, vad ca voua va arde de glume.daca nu vrei sa zici ok 🙂

  9. Serios, crezi ca eu glumesc? Depinde.

Leave a Reply

 
