Leapsa de la Bezdomny

Mda, Bezdomny…Suficient de dementa ca sa-mi placa:

“Regulile de aur si nisip:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.”

“Hotel – Mai tarziu Charlize fumeaza o tigara, cu picioarele pe scaun. Isi invarte gheata in pahar.
Charlize: Am crescut la o ferma.
Reporter: Stiu. In Africa de Sud.”
Revista Esquire, Ianuarie, Februarie 2008.

Leapsa merge mai departe la:
Gadjo Dillo
Cocalard
Iedu’ bicisnic
Roua
Zeeny

~ by Rin Tin Tin on January 24, 2008.

10 Responses to “Leapsa de la Bezdomny”

  1. aproape de mine la momentul asta sint doar niste referate vechi si niste lucrari de diploma… din pacate, studentii nu sint atit de studiosi incit sa ajunga cu ele la pagina 80-90, asa incit… 123 e o utopie. ba chiar unii dintre scriitorii-guru de pe la noi nu ajung acolo… cu noile lor carti despre femei si alti balauri.
    intrebare: suporta aminare pina ajung cu adevarat acasa, acolo unde e cald, bine, am carti in jur etc? (adica saptamina viitoare…)

  2. charlize… theron? 🙂

  3. Parc-am cetit în Esquire un interviu similar cu Şarliz, e şi-n Maxim?

  4. Oh, well, cineva cu adevarat monden in sfarsit, care se prinse:)

  5. Escuaiăr e singura revistă pe care o cetesc, dar mi-a plăcut… maxim interviul ăla. Ceva gen “picioarele ei sunt lungi ca razele de soare ale amiezii”. Îmi place atât de mult, încât o să încep să o repet de câte ori mă abţin să mănânc ceva 🙂

  6. […] amic zediable, intr-un entuziasm vecin cu o stare provocata prin substante de sinteza, imi intinde o leapsa cum mai rar am vazut. De obicei, si de ceva timp incoace, am ignorat complet toate lepsele pe care […]

  7. Merci pentru trecere.
    Urma sa-ti trimit o ‘tsigara de dupa’, de-a mea, spre contribuire la blog.:)
    Cat despre leapsa, o subtilizez de-aici. 🙂

  8. asteptam, Undo 🙂

  9. […] de la Rin Tin Tin Jump to Comments Asa… Leapsa asta de la Rin Tin Tin zice ca sa iau o carte de prin preajma, sa fiu fair si sa nu o aleg ca […]

  10. 123, a cincea:
    “Toti copiii si instructorii se adunau in poiana din jurul catargului, unde drapelul american tocmai fusese inaltat.” Amelie Nothomb, Biografia foamei

Leave a Reply

 
