Te urăsc

by Astrid

Stingi lumina şi mă împingi ca un urs în camera ta care miroase a ceapă stricată. Mă lingi cu violentţă pe gât, nu suport mirosul balelor tale şi felul în care mă strângi de încheietura mâinii stângi până mă învineţeşti. Nici vorbă de preludiu. Ca la ţară, fără milă, fără tandreţe, fără adjuvante care să facă experienţa mai uşor de îndurat. Îţi aud limba lipăind în urechea mea, te împing cu o grimasă scârbită, dar tu nu observi nimic. Nu ştiu dacă din cauza întunericului sau a faptului că eşti preocupat mai mult de scula minusculă care-ţi zvâcneşte în pantaloni.

Îmi scoţi bluza, eu ridic mâinile fără să mă împotrivesc. Pantalonii mi-i dau jos singură. Îmi lingi sfârcurile în timp ce tremur de scârbă pentru tine, de dezgust şi umilinţă. Îţi împing capul bovin, îmi înfrânez impulsul de a te zgâria cu unghiile pe ochi, în schimb schiţez un rânjet plin de ură. Mă strângi în braţe până când îmi simt coastele cum se îndoaie sub presiune.

Mă arunci pe pat – cearceafurile sunt reci. Te privesc cum te dezbraci, repede, jos blugii, jos chiloţii – oh, cât aş vrea să mori în momentul asta. Te sui pe mine, dar mă târăsc de sub valurile tale de grăsime şi-ţi zic “eu deasupra”. Măcar o alegere să fac şi eu în toată povestea asta. Nu te împotriveşti, vrei să mă fuţi oricum, puţin îţi pasă în ce poziţie sau dacă tija ta împuţită intră într-o bucată de carne care te respinge din toate moleculele. Încep să mă mişc pe tine, cu privirea fixată la icoana ieftină a unui isus cu halo iridescent. Tu dai ochii peste cap, eu nu scot niciun sunet. Canapeaua începe să scârţâie. Nu-i nimic, soră-ta are un somn profund.

Închid ochii – poate aşa imaginea celuilalt o să apară mai uşor, poate o să se mai risipească din greaţă. Îmi inchipui, într-un acces de narcisism care se năruie peste trupul meu gol şi rece, că celălalt ar izbucni în lacrimi daca ar şti la ce chinuri mă supun. Dar ştiu că nu îi pasă. Îi arunc o privire porcului de sub mine: aceiaşi ochi daţi peste cap şi gura schimonosită; îşi înfige degetele în şoldurile mele şi mă mişcă după cum vrea el, adică repede şi fără nicio noimă.

Faţa lui când termină ar merita impactul unui ciocan. Mă dau jos de pe el, mă îmbrac în linişte, în întuneric, îmi pun chiloţii pe dos şi mă duc în bucătărie, să beau apă de la chiuveta în care zace un morman de vase nespălate.

~ by Rin Tin Tin on February 3, 2008.

19 Responses to “Te urăsc”

  1. Pentru un moment am crezut ca-i vorba de mine.. pana mi-am adus aminte ca eu nu port chiloti:)

  2. oh nu 😀 n-avea cum sa fie vorba de tine, oricum. esti mai inteligent decat cercopitecu’ la care m-am referit.

  3. Nu baga mana-n foc! Barbatii au obiceiul de a inceta sa gandeasca cand e vorba de pizda.
    Cred ca ce-ai scris ar trebui sa se numeasca “Ma urasc”, totusi:)

  4. ai dreptate. in ambele privinte 🙂

  5. intreabre de o suta de puncte: de ce? nu e ca si cum nu ai avea optiune. cred…

  6. ca sa-ti raspund la intrebare mi-ar trebui doo topuri de hartie si cativa psihanalisti. as sonda prea mult in interiorul meu, ceea ce nu vreau 😀

  7. Asta cu sondatul in interiorul meu mi-a placut:) Imi aduce aminte de Marilena Nitu, care facea un apel la minerii grevisti, si spunea:
    “Rog minerii sa lase grevele si sa mai intre si in mine!”

  8. aha, deci ti-o meriti, cum ar veni 🙂

  9. bai lasati fata in pace! nu stiti ca femeile-s masochiste si nici macar ele nu stiu de ce? :p

  10. dragos – cu varf si indesat :))

  11. Excelentă această scârbă (în sensul propriu, nu în cel figurat). Sper că e nestudiată, că e autentică şi că personajul există. După descriere, poate fi orice taximetrist local, un băiat de cartier ajuns şef de sucursală la fo’ bancă sau, pur şi simplu, un candidat ideal pentru un proţap urban, în jurul căruia să hăhăie diverşi cetăţeni atraşi de miros. Pentru o ardere temeinică şi care să îl facă să sufere mai mult recomand spirtiera de laborator de chimie, clasa a 8-a. Bălosul lui ar putea să fie conservat în formol şi depozitat într-un eventual muzeu al ororilor rin tin tin-iene. ‘Trăiţi!

  12. Mie nu mi-a placut asa de mult. E o scarba studiata, cultivata. Oare chiar asa s-a intamplat, Astrid? Ai ceva poze cu grassul? O fi Dan Grasul??

  13. Dan Grasul a murit in pestera, draga Rin Tin Tin.

    Eu pot sa inteleg de ce tu vrei sa faci rost de poze. Din aceleasi ratiuni pentru care noi voiam poze cu Ioana D. (“You are getting sleeeeepy….”).
    Dar din momentul in care povestirea a aparut pe blog, sarcina probei e rasturnata: nu autorul va trebui sa dovedeasca veridicitatea ei, ci tu (sau restul) va trebui sa probezi faptul ca e o scarba studiata, cultivata si ca lucrurile nu s-au intamplat asa cum sunt descrise. Prezumtia relativa opereaza in favoarea autorului 🙂

  14. Sa spunem ca e o scarba studiata prezenta in modul de a scrie al autorului:)
    Prezumtii, probe? In acest mediu indoielnic? Sa fim seriosi, A…

  15. Chiar asa s-a intamplat, Rin Tin Tin. Nu vad de ce m-as jura pe mama sau as pune poze cu individu pe net. Nicio infloritura, nimic bagat cu forta (ma rog 😀 )

  16. Glumeam, Astrid.. 🙂 Dupa cum ai vazut, nici nu incape vorba de prezumtii sau probe aici. Ai 50 de cititori pe ziua de azi:)

  17. ohh …da…tare asta….cand a venit vorba de vase nespalate ..m-am cam simtit:))…

  18. Asta a fost un text misto, chiar am simtit ura si scarba si imi venea sa ii dau si eu boului cu un ciocan in cap si sa ii scot ochii : ))

    Ah, si voi nu stiti care sunt top 3 tipuri de sex? : angry sex , make-up sex and funny sex. Uneori 3 in 1.

  19. ”camera ta mirosea a ceapa stricata” – sa inteleg ca a te fute cu el in camera lui e ca si cum te-ai fute cu el in bucatarie dupa ce a gatit maicasa
    imi pare rau pt tine ca circumstantele vietii te-au adus in situatia de a avea interconexiuni sexuale cu indivii care te repugna, dar sper sa-ti iasa totusi pe viitor sinestezia aia cu celalalt (aka tipul care iti place tie de fapt)

Leave a Reply

 
