Pentru ca vine primavara…

Dragi derbedei, drage bagabele, pentru ca vine primavara, 1 martie, si pentru ca va pregatim o surpriza ilustrata de sezon, ne-am hotarat sa fim mai interactivi si sa relaxam profilul blogului, pastrand acelasi imbold shagalnic pe din dos pentru cititorii si contribuabilii acestui blog. Drept care va propun doua intrebari , una cu precadere (dar nu numai) pentru cei ce scriu aici, a doua pentru toata lumea, fara numar, fara numar:

1. Ce cadou asteapta (sau dau) onorabilii membri ai Tsigarii de dupa de 1 Martie?
(Aici putetsi turna de-a valma toate prezervativele, florile, panglicutsele, pisicutsele, etc.)

As vrea sa va propun o lista de completat, de diminutive primavaratice. Deci a doua intrebare ar fi:
2.Cum va alintatsi iubitul/iubita/pulalaul/melteanul/ibovnica de 1 martie?

Maria – Mimi
Luminitsa – Lulu (cu delicioasa varianta Lulutza)
Florina – Fifi
Cristina – Kiki …
si tot asa.

Don’t be shy! Asteptam raspunsuri.

~ by Rin Tin Tin on February 21, 2008.

13 Responses to “Pentru ca vine primavara…”

  1. iepu

  2. iepu de la ce? Iepu la ce??

  3. de la IEPURAS (desi nici ie’te pula nu ar fi prea departe):D

  4. nu pot sa cred ca nu si’a tras’o nimeni de 8 martie. mai scrieti si voi!

  5. Sevrage, lumea citeste, dar nu publica! Tu ai facut-o de 8 martie? Dar de intai martie? Deci cam o data pe saptamana, sa intelegem?
    Alatura-te noua si scrie ceva!

  6. Imi cer scuze daca ma abat de la tema propusa si nu spun ce am cordit de 1 sau 8 martie,as vrea in schimb sa spun ce as fi cordit de 1 martie,poate chiar si de 8 martie,daca mi-ar fi placut.Pe Rini,adica RinTinTin, cu o bonetzica rosie pe cap,si un decupaj al parului de pe piept,in forma de inimioara cu sageata.

  7. pisicutza? anyways, am nehste intrebari importante pentru mine. shtiu ca nu e momentul/locul neaparat potrivit pentru. dar… DAR… nu mai am rabdare. so, here it goes… 1. cum ai adaugat snapshots? 2. pot sa-tzi trimit un review shi altfel decat comment la ULTIMUL (am remarcat caps) review? multzam in avans. de fapt, ar mai fi ceva. pot sa te adaug ca blogroll?

  8. mimincu, ma pupi in pula 🙂

    Ron, cred ca poti posta review-ul la comments, il public si-l sterg, daca merita publicat. Sigur ca ma poti adauga, si multumim pentru asta.

  9. eu nu am futut de 8 martie, de fapt nu am mai futut de mult 🙂

  10. dar laba? LABA?

  11. pai trebuie sa o verific din cand in cand daca functioneaza, nu?

  12. mie mi se spune di. de la distrus-vai-mortii-lui-de-om-pervers-care-se-ascunde-dup-un-paravan-de-naivitate.

  13. apropo, daca mi-am luat o muie pe 6 se pune? e intre =))

    Chiar o sa scriu despre cum isi ia un barbat o muie (de la o femeie) la propriu. Si nu ma refer la face riding 😀

Leave a Reply

 
