Ma pish

Desi nu e neaparat on topic, m-am hotarat sa-mi bag pula in tot si sa-l public.

by Cocalard
poem cu rima galbena

http://www.youtube.com/watch?v=TopDEmeYwoA&feature=related
minutul 1, secunda 29

La fel si eu, domnule general.
Ma pish pe toate blogurile pe care, după ce le citesc, ma simt mai neinsufletit si mai prost decat daca nu as fi vizitat. Pe tot ce nu ma face sa rad sau sa plang sau sa injur.
Ma pish pe improbabila mea celebritate si pe inexistentul meu plan de cariera. Ma pish, de altfel, pe orice forma de notorietate.
Ma pish pe keyboardul sterp al tuturor nechematilor care se cred scriitori, au relatii la edituri de cacat si isi publica mediocritatile intre coperti de roman.
Ma pish in barba insipida a lui Stelian Tanase care, dupa un stagiu de 2 luni ca visiting professor in SUA, s-a intors acasa sa predea cursuri folosind mai multe cuvinte englezesti decat romanesti, cu o pronuntie din ce in ce mai aproximativa.
Ma pish pe vocea nascuta pentru rap a lui Uzzi si pe injuraturile lui lipsite de inteligenta si miez.
Ma pish in toate buzunarelele vestei de teren a lui Cristoiu, in vorba lui molcoma si in acribia lui peltica.
Ma pish pe veveritele din Herastrau si pe ursii din Racadau, care si-au pierdut ultima farama de salbaticie si vin la pubele sa ciuguleasca resturi de alimente modificate genetic si asezonate chimic.
Ma pish abundent in cizmele de guma ale lui Catalin Radu Tanase, sa nu mai trebuiasca sa simuleze inundatia cand transmite alarmist stiri fabricate, cu caciula aia de pensionar optzecist infundata pe cautatura-i bovina (Multumesc. Andreea?).
Ma pish pe spiritul gregar din galeriile tuturor echipelor de fotbal din Liga 1, pe stilul cronicaresc bombastic al lui T.R.U., pe comentariile inepte ale lui Costi Mocanu (Du-te cu Dica).
Ma pish pe carcasa legendarei cateluse Laika, pentru ca locul unui caine e in cusca si nu in spatiu, in pula mea.
Ma pish in pionieratul lui Boris Vian, care m-a devansat cu cateva zeci de ani, scuipand pe niste morminte pe care eu as fi vrut sa ma pish.
Ma pish in propria chiuveta, in fiecare dimineata.
Ma pish in wok-ul ieftin de Ikea al lui Dan Chisu, in ifosele lui de meltean care da lectii de rafinament, in grandomania lui de cuceritor cu agenda, ca sa-ti poata demonstra cate femei a avut el.
Ma pish in ciorapii colorati si cu modele al mimozelor de Institut Francez, până îi umplu.
Ma pish in lentoarea decrepita a lui Iri si in tacerea tampa a lui Mony, precum si in irisul tuturor celor care ii sorb din priviri.
Ma pish in adancul sufletului slav exact asa cum l-a zugravit Dostoievski, al sufletului rus, mai precis – un popor atat de nobil si sensibil incat iti vine sa bagatelizezi toate calamitatile pe care le-a facut.
Ma pish in extensia de penis a lui Boureanu si in disperarea lui de a-si construi o imagine de crai combativ, cand toata lumea stie ca prima nevasta l-a parasit pentru nasul lor de cununie, un mosh absolut respectabil care, dupa toate astea, a ajuns ministru.
Pe Becali nici macar nu merita sa ma pish.
Ma pish pe discursul mercantil al neoprotestantilor si pe costumele sterotipe ale mormonilor care vin sa ne predea engleza gratis, in schimbul convertirii la religia lor de club de duminica.
Ma pish in fiecare pliculetz de Nescafe 3 in 1 care, desi au in titulatura CAFE, contin numai 9% cafea. In restul de 81 ma pish experimental, sa vad daca e solubil si mai ales ce rezulta.

Ma pish shi pe acest blog la care sunt co-proprietar, dar de data asta o fac cu sentimentul de seninatate familiala cu care ma pish in shopronul cu lemne al tatalui meu.

~ by Rin Tin Tin on March 28, 2008.

16 Responses to “Ma pish”

  1. […] citit in blogosfera din .ro Manifestul (politic?) al lui Cocalard. Singura chestie cu care nu-s deloc de acord e pisharea pe T.R.U. Si as […]

  2. […] pish shi pe acest blog la care sunt co-proprietar, dar de data asta o fac cu sentimentul de seninatate familiala cu care […]

  3. viata ca o pisare 🙂
    si iata cum urofilia devine moda, ma pis pe tot cu cea mai mare mitraliera din lume 🙂

  4. cate beri trebuie sa bei sa te pisi atat?

  5. ca bine le mai zici 🙂

  6. aproape genial, pishatul asta cred ca are in el miscai acid sulfuric, arde foarte multa prostie de pe meleagurile noastre blestemat de mioritice…

  7. ca curcubeu peste bloguri

  8. Ai dreptate cu app toot ce zic.Asa ca ii fuck in gura pe toti

  9. PUBLICITATE:
    Ma pish e felul meu de a-ti multumi :))..ms ca esti un ..bou

  10. prin toata pisarea asta..te-ai pisat pe tine si pe blogul tau…
    crezi ca mai avem nevoie de un teribilist care domne el e “special” ..esti special pe pula mea ca ai scris tu cat de anti-romania esti… nu iti convine..mars in plm..esti LIBER! cand vad ca mai esti si apreciat de alti prosti ca tine!

    P.S.: nu citesc bloguri de obicei dar avea cineva din lista de mess la status …PISAREA asta de link…pot sa te duci dracu cu tot cu blogu tau de cacat!

  11. Suge-ne putsin de carnati.

  12. bagati pula in mata daca te [ish pe blogu meu al meu este de mii de ori mai bun ca al tau si cel ce scrie acolo nue ste un semicocalar ca tine daten mm de sclav!

  13. http://www.gandul.info/blog/cireasa-latifundiara-si-zorelele-de-aur-5953214

    asta e genial, altfel articol de ziar, nu blogareala amateurista. din ciclul: s-o ardem ingenuu, ca Abelie Poulain. Cititi cu atentie, concentrati-va asupra stilisticii, nu pierdeti din vedere informatia, care iti taie respiratia de-a binelea. Daca nu adormiti, postati comentarii. Am vrut sa deschid topic nou, insa nu stiu daca merita… oricum, articolul m-a naucit.

    • Onorate,

      Am luat in serios – spre marea-mi dezamagire – (l)indiciul ce-l lasasi mai sus. Sanica, domnul meu, dovedeste o aplecare deosebita catre – daca-mi permiteti – “basheala”, vorba unui mare contemporan, de tip bio-etno-zorele-cercele-laba.

      Am fost entuziasmat la citirea randurilor despre implantarea “ovulelor” de zorele in pamantul din jardiniera Sanicai. Imi permit si niste versuri, fara pretentia de a-i egala nici pe poetul Garii de Nord, dar nici pe poetul Pietei Matache fata de care stim ca poetul Garii de Nord e doar un lache relativ trist, pe care poetul Pietii Matache il poate trimite, cel mult, la cumparat tutun de pipa. Deci: “In pamantul moale, intr-un cuib enorm/Se zdrobesc ovule cu un desht enorm”. Sigur, versificatie minora, strict la tema, dar orice inceput se vrea fecund… Na, ca mi-a luat mintile femeia asta cu zorelele ei.

      Revenind la primul paragraf al autoarei, acolo unde Cireasa vrea pamant, ma gandesc ca, na, cel din jardiniere e destul de putin pentru binele pe care pamantul l-ar putea face presei prin incorporarea Ciresii si unirea ei cu Materia-Mama. De-aia zic, ar fi necesari cam 2,5m x 2m, minimum. Astfel, Cireasa,
      acest Ion al zilelor noastre, ar face bine sa vrea mai mult pamant.

      Dar imi ramane un personaj necunoscut. Hai ca pe Cireasa o pricepui cam cine-ar fi, cu zorelele pulii – ahhhh, ma scuzati, grobianismu-mi ma cuprinde chiar si la ore tarzii din noapte – pricepuram ce e. Da’, onorat public, cine cariciu’ e Ariciu’? Pentru ca la un moment dat autoarea se exprima “ntz, ntz Ariciule” E, Ariciu’… cine e Ariciu’? Diavolul din mine spune ca Ariciu’ poate fi cel ce furnizeaza la Cireasa cariciu’, dar mira-m-as sa fie asa, pentru ca dupa cum o vad pe Cireasa pare ca tocmai de ce-am zis eu ca furnizeaza Ariciu’ duce lipsa Cireasa. Prin urmare, regretand ca am abuzat de rima pe care in manera involuntara mi-o induce Ariciu’, raman cu aceasta frustrare. Pot specula ca Ariciu’ este prietenul imaginar al Ciresii. Poate altii vor continua pe tema ariciului care pare ca nu intelege forta suprema a degetului care impinge “ovulul” de zorele in pamant. Si stiintific vorbind, alea parca se cheama seminte si nu ovule, dar na, daca nu stim decat de ovule, vorbim doar de ovule.

      Si pentru ca, in ciuda tonului ironic, imi creste enervarea si e unu jumate noaptea, ce p…a mea fapta buna a facut ca a plantat trei flori. “Am facut o fapta buna, sunt mai aproape de rai.” Mars de-aici, anorexica mica, nu esti mai aproape de rai doar pentru trei plante, nici macar pentru cacatul ala pe care l-ai salvat din buda (bibliografie: blogul “another cherry”, lubrica “pe wc”).

      Stiti ce, onorate domn Cocalard, personellement sunt satul de pisde din astea care, daca planteaza o floare intr-o jardiniera si daca grohaie usor bio, cred ca sunt niste trendsetterizde in materie de lifestyle. S-avem sictir, mon cher! Si ma refer la faptul ca e cazul s-avem sictir fata de astfel de productiuni care rivalizeaza cu cea mai severa laba data de un soldat uitat in postul de garda al Liceului Militar din Campulung Moldovenesc.

      Ma pish, Onorate, pe presa ce publica asemenea texte. Altfel, I’m waiting for you on Sunday, to shoot some hoops.

      Alles Gute!

  14. nu sun de acord cu ,,ma pish pe uzzi,,prea aira frate

  15. sa ma maninci in currrrrrr de cacat cu gura

Leave a Reply

 
