Legaturi

by Maria

Urma sa vina intr-o seara la mine si stiam asta,asa ca aprinsesem toate lumanarile pe care de dragul lui le cumparasem. Il asteptam cu nerabdarea femeii care te are atat de rar dar intotdeauna complet. Imi pregatisem cateva lucruri folositoare nascocite tot in fantasmele cu el.
A ajuns, l-am oprit in hol si l-an legat la ochi…vroia sa se-mpotriveasca dar l-am oprit cu un simplu shhhh.
L-am dus in camera semi- intunecata si am inceput sa il dezbrac…m-am opri putin sa ma joc cu fiecare punct sensibil dar asta era doar inceputul pentru cat il doream. Asa ca l-am intins frumos pe pat si i-am legat mainile…din momentul ala era al meu si puteam sa fac ce vroiam din el.
Am inceput sa il sarut usor, apoi din ce in ce mai tare, usor, sa il musc si sa il ling din cap pana in picioare.
Simteam cum era din ce in ce mai excitat si incepuse sa aiba miscarile-alea care ma urcau pe mine pe pereti…imi spunea ca ma vrea, ca-i place si ca vrea mai mult.
Si eu vroiam sa il vad aproape de orgasm, imi placea sa stiu ca eu l-am dus acolo asa ca am inceput o partida de sex oral…cu pofta si rabdare, tare si-mprejur facad mici pauze in care o lingeam in sus si in jos incet de tot.
Cand am simtit ca era aproape gata am luat o gura de apa minerala si mi-am continuat treaba…in trei rotiri de limba era aproape de orgasm si-atunci m-am oprit si am luat un cub de gheata cu care am inceput sa-i trasez corpul.
Il vroiam mai mult, vroiam sa-l chinui si vedeam cat ii place asa ca i-am dezlegat esarfa de la ochi dar nu si mainile.
Vroiam sa-l vad, sa ma uit in ochii lui si sa vad cat de tare ma doreste.
Un alt cub de gheata a continuat sa se plimbe pe el iar cand am ajuns intre coapse a tresarit atat de tare…mi-am luat si eu unul care aluneca frumos pe sani, in jurul sfarcurilor intarite deja si am inceput sa ma joc.
Ii placea sa ma priveasca si asta ma excita foarte tare
Am inceput sa gem si sa-l ating din ce in ce mai tare, sa-l musc de umar si sa ne sarutam in cel mai senzual mod.
Deja nu mai puteam suporta asa ca i-am dezlegat mainile si a inceput sa ma mangaie frenetic…fierbeam amandoi; m-a luat si m-a trantit pe spate, a intrat in mine si am inceput sa ne miscam salbatic, necontrolat si instinctual.
Eram atat de excitata si imi placea atat e tare sa ma domine…
Cand a simtit ca aproape termina s-a oprit putin, m-a privit si m-a intors.
Mi-am pus o perna sub bazin si mi-am incrucisat picioarele ador pozitia asta si el stie cel mai bine cat de mult imi place sa-l simt peste mine…aproape ca nu mai pot respira si-ajung la al nu stiu catelea orgasm.
Simultan asa cum ne place noua.

~ by Rin Tin Tin on April 18, 2008.

7 Responses to “Legaturi”

  1. Maria, nu comentez felul in care ai scris, sau ce s-a intamplat. E prea intim. Sa zicem ca public doar de dragul tehnicilor exhibate, cati nu si-ar dori sa aiba asa ceva! Cred ca toti cititorii acestui site si-ar dori sa iei o gura de apa minerala in preajma lor. La mai mare!
    PS: Nici poza nu e rea. Ce tii tu in mana e tsigara de dupa?:)

  2. pe care-o savurez cateodata aproape la fel tare…

  3. cosmopolitan sau fantezii.com? nu ma pot hotari ce stil e…

  4. sincer nici eu nu stiu ce stil e penrtu ca n-am incercat sa-l scriu nicicum. asa a iesit.

  5. Mintea mea proasta si mica nu poate pricepe pozitia de la sfarsit… adica…ma gandesc la vreo 3 -> vreau o schema, va rog!

    Povestirea mi se pare foarte misto 😀 Cheers!

    PS: esti amanta? 😀

  6. ma bucur ca-ti place;
    pozitia de sfarsit e farte simpla si foarte misto si sunt convinsa ca te descurci si fara schema…
    cat despre ps, nu raspund la provocari 😀

  7. cata pasiune… @-)

Leave a Reply

 
