Confessions of a virgin

by Alizee

L’am iubit..ohoo..si inca cum si inca cat. El nu ma iubea, eram doar inca una p lista, just another possible victim. Avea cu vreo 7 ani mai mult decat mine. Era vara, p la mijlocul lui august. L’am chemat la mine, p la 2 a ajuns. Stia de ce vine, avea in ochi acea sclipire plina de nerabdare asemenea unui copil care stie k isi va primi cadoul binemeritat. El nu stia k e primul, poate si’a dat seama ulterior, din stangacia mea si din refuzul unor chestii banale, precum muia.
Ma ia si ma pune p pat, ma saruta incet apoi din c in c mai tare, apasat, se freaca de mine intr’un ritm frenetic. Ne dezbracam reciproc rapid si aproape brutal. Nu mai rezistam, asteptasem prea mult momentul, venise in sfarsit seara in care visul murdar al adolescentei virgine se implinea. Il simt cu se duce in jos, eram obisnuita cu asta, voiam mai mult, voiam sa’l simt in mine. Il trag de par spre mine, ma uit la el cu privirea mea de caprioara speriata, intelege c vreau si se suie p mine. Incepe usor, incet, vede cum ma stramb de o oarecare durere si discomfort dar continua. Imi dau seama k chiar stie ce face si il las sa se descurce singur.Incepe sa-mi placa, imi dau ochii peste cap si il tin strans , il zgarii p spate si il musc, simt cum fanteia interzisa se desfasoara chiar acum, in patul in care visam de atatea ori momentul. Se juca cu mine si ma manuia de parca as fi fost o papusa cuminte, cum ma punea asa stateam, fara pic de initiativa, dar plina de obedienta.
Nu mi-am dat seama cand a terminat, dar a continuat sa se joace cu mine, ii simteam mainile cum ma freaca p tot corpul, cum imi saruta salbatic sanii si un finger-fuck bine executat. Incepe iar, ma pune p covor si ma fute cu frenezie, fara sa-i pese de gemetele mele sau de geamul larg deschis in toiul noptii. Covorul aspru ma raneste si continui sa gem adanc si intens. Era un mix de durere si placere nemaiintalnit pana acum, dar p care il savuram la maxim. Imi placea sa-l vad tot transpirat, cu parul ud si in toate directiile, cum se chinuie, imi facea o placere sadica sa’l vad asa. Incerca sa-mi ofere « placerea suprema » da` eu, mai greu dat fiind faptului k era prima data. Termina din nou si se prabuseste, simtindu’i corpul ud peste mine. Ii multumeam din priviri k mi-am trait in sfasit prima noapte cu el. A adormit si eu am ramas cu ochii p pereti , incercand sa-mi revin.
Asta a fost prima din multele nopti care au urmat, nopti de futai intens, urmat de dureri post-futale si stat stramb in banca de la scoala.
Il iubeam atunci, acum a ramas doar futaiu..dragostea trece, futaiu ramane. E frumos sa ai un fuck buddy.

~ by Rin Tin Tin on April 27, 2008.

7 Responses to “Confessions of a virgin”

  1. “precum muia.”
    Mbeahaha. Bine spus.
    Totusi de ce te chinui cu cuvinte gen “cordeala”, etc?:) Scrie cum iti vine, pisi. Chiar, iti vine?:)

  2. o sa tin cont:D acu nu prea imi vine:))

  3. hmmmmm. imi pare familiar textul…

  4. haha! Asta chiar e fantezie pura…. si nici nu e scris de o fata 😉

  5. Xa, de unde stii tu asta?

  6. Nicio fata nu are orgasm din prima sau tupeul de a fi sadica sau de a incerca `jde pozitii. E aproape imposibil dpdv fizic si psihic. Iar mie asta imi suna a fantezie de baiat. Cred ca orice fata stie ca prima data e cam imposibil ca lucrurile sa se desfasoare in felul asta. Si ceea ce ma face sa fiu si mai sigura este ca la un mom.dat, acum vreun an si ceva l-am pus pe prietenul meu de atunci sa scrie o fantezie din punctul de vedere al unei femei. Si a scris ceva extrem de asemanator. Si atunci m-a bushit raspul si i-am spus ca lucruri de genul asta nu se intampla niciodata prima oara…

  7. foarte tare scris…m-am regasit si eo…fara cuvinte…

Leave a Reply

 
