Spleen

by ExWayZee

Mi-a sunat la usa pe la 1 noaptea.
“Ce vrei?”
“Am chef sa scriu alfabetul cu limba”

Nefiind eu persoana care sa refuze un blow job care iti vine singur la usa, l-am lasat sa intre. Si-a scris constiincios alfabetul, o data, de doua ori, de multe ori (n-aveam nici un fel de chef, de fapt, si nu-l prea bagam in seama, asa ca n-as putea spune exact ce facea acolo, jos. Din partea mea putea sa scrie si kangi).

Am reusit sa termin, destul de exploziv.
“As vrea sa pleci acum”, am vrut sa-i spun.

Eroare. Avea chef sa ma tina in brate. Spre deosebire de el, eu nu aveam chef sa ma atinga nici aerul. Voiam sa-mi savurez sila post coitala… linguala, in cazul asta. Clipele postorgasmice sunt singurele cand pot spune fara remuscari, sub scuza hipersensibilitatii:
“Nu ma atinge”.

A plecat. M-am intors pe partea cealalta si am adormit in cearsafurile ude ca un batran libidinos dupa ce i-a plecat curva.

~ by Rin Tin Tin on April 28, 2008.

Leave a Reply

 
