Manifest antifeminist ( Ma pish #3)

Partea 1 aici si partea 2 aici. Enjoy.

by Onacă

Mă piş pe femeile care fac următoarele erori gramaticale: “pula care am supt-o; am avut în viaţă decât două orgasme; mai îmi dai o muie?; î-ţi vreau pula în mine;a-şi vrea să îmi lingi savarina”
Mă piş pe femeile care transportă parfumuri contrafăcute într-un geamantan chinezesc şi le vând unor pizde din ministere sau firme
Mă piş pe sufixele Lianei Pătraş de la Realitatea TV, care s-a fumat rapid din cauza luminii reflectoarelor, sufixe din disertaţia finală numită “Sufixe neologice în limbajul publicistic actual”, pe care a amintit-o în propriul CV.


Mă piş pe femeile care, deşi se ţin de mână cu bărbaţii lor, se filează absolut penal cu alţii pe stradă
Mă piş pe femeile care cred că toate femeile, deci inclusiv ele, nu “trebuie atinse nici măcar cu o floare” şi “au ceva frumos”

Mă piş pe femeile care, la 40 de ani, ies la prima întâlnire purtând taioare de la Apaca şi aşteaptă să fie duse la cofetării şi parcuri cu fântâni arteziene

Mă piş pe asistentele universitare care sunt dispuse să se cordească oarecum frenetic cu nişte profesori cocliţi şi îmbâcsiţi, numai ca să avanseze în carieră şi să publice câte ceva prin “România literară”Mă piş pe femeile care pretind că sunt morale în propria viaţă de familie, dar care se fut în draci în team building-uri montane
Mă piş pe femeile care vor să impresioneze cu o logică ce şchioapătă sau care folosesc prea multe neologisme într-o conversaţie de terasă
Mă piş pe femeile care zic “facturică” şi “chitănţucă”
Mă piş pe femeile care te contrazic numai de dragul afişării opoziţiei, fără a avea argumente tari într-o discuţie
Mă piş pe femeile exclusiv cerebrale
Mă piş pe femeile care se regăsesc în personaje de romane şi se poartă în consecinţă

~ by Rin Tin Tin on May 20, 2008.

51 Responses to “Manifest antifeminist ( Ma pish #3)”

  1. Ma mir ca nu ai mentionat pana acuma tipele care cumpara produse Avon -pronuntat romanizat- si care-si freaca poignee-urile ca ruptele de paginile revistelor cu asa-zis parfum sau care isi ascund farmecele dupa niste ditai ochelari de soare D&G si se etaleaza cu genti uriase cu imitatii de diamant si alte floricele de plastic pe care le poarta pe antebrat ca atarnate de o cloamba asa incat sa li se vada si manichiura frantuzeasca.

  2. Da, excelent comentariul. Observaţii extrem de fine. Mulţumescu-ţi.

  3. tantele alea se numesc pitipoance si deja se ocupa cineva de ele pe un alt site. O singura nedumerire am: de ce “poignee” si nu “incheietura”? Chiar nu vad rostul folosirii unui cuvant frantuzesc in contextul asta, mai ales scris gresit (poignée = strangere de mana, handshake; poignet = incheietura)

  4. maaaah, tu ai incontinenta urinara….de fapt.

  5. ma pis pe barbatii care sute de ani au determinat si incurajat comportamentul docil al femeii si aplaud suratele mele care au inceput sa realizeze, de cativa ani incoace, ca e ceva nefiresc in asta.

  6. Da,”poignet” era,evident.Pentru ca fetele care tzopaie grabite ca sa nu intarzie la programarea de la spa spre bmw-ul pentru care au muncit de cand s-au nascut isi freaca “poignet”-uri. “Incheieturi” isi freaca de matanii fetele bine crescute care-si zic rugaciunea seara inainte de culcare(asta ca doua extreme intr-o paradigma feminina tot mai larga.)

  7. Cristina, ma pish pe femeile care vor sa joace rolul cocoshului cand ordinea naturala ne spune ca cocoshelul e in pantalonii barbatului.

  8. “Larga” e un cuvant care ne sperie pe noi, baietsii, iepurashule nisiposule…:)

  9. rin, cocoshul/cocoshelul rulz, fara indoiala.doar ca zilele astea eu am descoperit masculul inteligent, care nu se uita acolo unde s-a kkt ca sa scuipe.

  10. “Nu se uita acolo…” hmm, :O

    E prea criptica fraza ta, pasarique. Nu ma prind ce-ai vrut sa zici, dar ai dreptate, fara indoiala. Ne explici, totusi?

  11. hheheeheh

    pai intai io n-am avut problema cu ordinea naturala. daca te-ai apucat sa imi raspunzi, a fost pt ca nu ai inteles ce vreau sa spun (femeile care vor sa se dea “barbate” sunt femei care nu au inteles pe ce teren se da lupta, dar au inteles ca e rost de scandal. deci bravo de la mine pt asta). doi, imaginea pe care am sugerat-o mai sus (lasa, e in ton) a incercat sa fie prescurtarea unei discutii mai lungi, discutie care implica barbatul (ia-l pe ala universal) autorul anomaliilor descrise mai sus de onaca, si atitudinea lui scandalizata si iritata la vederea rezultatului. un pic cam prea “fara sens” pentru gustul meu.

  12. Pesee, frana.

    Ti-am raspuns pentru ca aici e locul unde se dau raspunsuri, la liber, fara restrictii (am facut doar o exceptie aseara, si-am sters un nefericit – retine, un nefericit, nu o nefericita). Iar de inteles am inteles tot, mai putin legatura dintre kkt, flegma si inteligentsa, care inca mi-e neclara.

    In ce priveste punctul doi, discutia e mult mai lunga chiar si decat pula mea, asa ca e bine sa ne oprim (sau nu?). Eu, personal, nu vad pe nimeni scandalizat primprejur. Tu da?

  13. mai, da’ trebuie sa ai mult … de il imparti in toate partile, mai lasa lumea in pace, nu toate femeile pot fi barbati adevarati ca tine .. ei !

  14. rin, sigur ca putem s-o lasam s-asa, doar e-atat de mare blogosfera…plus, cand imi vorbesti de pe pozitia de admin, deja vad clar diferenta dintre opinia ta,si opinia mea. a ta parca se justifica mai mult,right?
    sigur, asta nu ma face prea fericita 🙂

  15. hmmm 🙂

  16. te asigur ca nu voi abuza de acea pozitie decat daca devine absolut necesar:)

  17. ;)) eh, daca trebuie, trebuie. am zis nu? e tot ordinea naturala, right?

    nevertheless, good work.

  18. multumim pentru apreciere. pe cand si o postare scrisa de tine?:)

  19. sigur, incercam, vedem. mai trec eu pe la voi 🙂

  20. Nu intarzia prea mult 🙂 Ca se raceste ciorba.

  21. cutitu’n rana se numeste asta. bad rin tin tin, bad 😛

  22. Eu ma ofer s-o incalzesc putin. Daca e nevoie. Crede-ma, o fac pentru ca sunt un filantrop. Un umanist 🙂

  23. hahhahah…da,da am dedus si eu ca ai puseuri de generozitate dificil de controlat, am tot cotrobait prin posturi 🙂
    las ca rezolv eu; am niste amintiri din liceu…:)))

  24. bine ca nu din antichitate.
    LOL

  25. Sa ne pisam, in consecinta !

  26. Onaca, ar mai putea fi si asa :

    Ma pis pe spalacitii cu ochelari si izbucniri de toata jena prin care isi impun ei autoritatea asupra copiilor sau cainelui de casa si explodeaza triumfatori intr-o injuratura raspicata si indelung exersata in particular – toate astea in timp ce tu vezi urmele apuselor cosuri pe fata lor de – candva – adolescenti cocosati.

    Ma pis pe barbatii cu prestanta si pretentii, pe care-i suna mama pe mobil sa-i intrebe daca au mancat.

    Ma pis pe alienatii rafinati autoexilati in spatele castilor de ipod, degenerati de clasa a caror stupiditate postmoderna atinge apogeul cand isi spun ‚barbati’ si mai ales cand trec de prima tinerete.

    Ma pis pe capetele incaruntite care continua, cu prelungirea lor pe verticala cu tot, sa faca umbra pamantului, desi au ratat cu nonsalanta unica justificare a trezitului in dimineata cu numarul 15000 din viata lor – maturizarea – si-si fac amante cu 25 de ani mai tinere decat ei, plutind impreuna spre orizonturi la fel placide precum privirile lor.

    M-as mai pisa si pe misogini, da’ aici tre sa fac o distictie intre insipizii care rezolva misterul vietii lor nefericite printr-o unica si facila explicatie, si cei cativa inteligenti care mai vad inca limpede toata trista balaceala in mediocritate (consimtita sau mostenita in totala necunostinta de cauza) a unui procent inca impresionant din jumatatea cea fragila a umanitatii.

    Esti dintre cei cu privirea limpede si patrunzatoare tu, Onaca, dar ti-ai fixat-o, ma gandesc io, intr-o singura directie. Roteste-o, din cand in cand, ca e mai sanatos asa.
    Altfel, niste minunate observatii am citit acolo, in textul tau.

  27. Of, ordinea fireasca… fireasca pentru cine?
    In alta ordine de idei, mplace ce spui, sigur ai avut probleme cu vreun meltean care ti-a facut viatza amara. Ei, bine: noi suntem aici pentru a ti-o indulci. Viatsa, zic. Apropo, tu ai iPod?:)

  28. Bune comentarii. Cu riscul de a fi convenţional şi stigmatizat, voi scrie în curând un manifest orientat clar contra bărbaţilor băşiţi.

  29. ordinea fireasca era asa: dupa pish(u) vine kk. Dar glumesc, desigur; intamplator kk e iscalitura mea preferata…
    Pai uite, rin, ca am sa te contrazic, nu fiindca n-as sti eu ca cea mai la indemana cale de a diminua oarecum (intr-un fel sau intr-altul) impactul pe care-l au comentariile cuiva este sa-i gasesti drept punct de plecare vreo frustrare si ca ai recurs si tu indata la asta, ci pentru ca nu ai intru totul dreptate. N-am avut io legaturi cu melteni, m-a ferit dumnezeu (o sa-ti spun putin mai jos ce categorie de barbati mi-a facut viata amara, brrr!) dar mesajul tau intrinsec, cum ca o frustrare tre sa fi declansat pishu meu, da, acesta e adevarat. Pentru ca ultima concluzie la care am ajuns e ca femeile au ca trasatura dominanta o anumita pasivitate si receptivitate (nu te gandi la manifestari in plan grosier, de genul istericalelor si vesnicelor cicaleli si impingeri de la spate ca barbatul sa avanseze in ierarhia sociala, iar ele odata cu el, ci la faptul ca in strat profund femeile intotdeauna au parut sa se adapteze mesajului pe care-l transmit barbatii si chiar sa se muleze pe tiparele instituite de ei ; ei explorau in cautare de noi moduri de viata, ele asteptau atente sa preia noul mesaj). Este si in firea lucrurilor – intr-o anumita masura – sa fie asa, ca na, asa stau lucrurile, intre cei doi, femeia e cea receptiva prin natura ei, dar vezi, in cazul asta, responsabilitatea cade asupra barbatului. Si el chiar poarta o foarte mare responsabilitate de a conduce lucrurile intr-o anumita directie, iar daca face alegerile astea (« bashite », ar zice onaca, eu nu am nicio afinitate cu cuvantul asta, dar oricum asta e ideea… ), inevitabil rezultatul e cel pe care-l stim cu totii. Cam asta ar fi frustrarea mea. Exista toate genurile de alterati imaginabile in secolul asta, si numai cate un barbat la un milion. Si o sa-i mai dau cateva ponturi lui onaca pt manifestul promis de el, pentru ca ii stiu bine si pe eunucii temeinic educati in copilarie, care-si subtiaza vocea cu mare amabilitate cand vorbesc cu doamne, si pe frustratii care-si cauta implinirea in pozitie sociala si conturi mari in banca, si pe multi altii – o sa las insa la o parte cliseele referitoare la abrutizatii de bautura si sefii care-si exercita cu mare mojicie autoritatea, ca nici observatiile lui onaca nu se indreptau catre femeile cu « permanent » si alte imagini fumate de mult.

  30. Hai ca-ti spun acum si despre categoria aparte de barbati pe care am avut nesabuinta de a-i lasa sa-mi « modifice genetic » structura mea interioara.. pentru un timp doar, sa speram. E vorba despre acei nobili dezabuzati, cinici pana-n maduva oaselor – dar satisfacuti pana-n ultima celula de cinismul lor superior, poate stii despre cine vorbesc, genul studentilor de la filozofie, dar, atentie! nu papagalii, ca pentru astia am un simt innascut si-i detectez de la mare distanta, ci aceia (unul la cateva mii, poate) care au un grad de autenticitatea a trairii mai mare decat majoritatea zdrobitoare a oamenilor ; cei care vad bine tot falsul, toata inutilitatea, tot absurdul (si te cuceresc ), dar acolo unde se incheie aceste intelegeri ale lor, incepe un desert nesfarsit, chinuitor, anihilant. Nu spun mai multe acum, ca deja lungimea comentariilor mele depaseste promptitudinea orei matinale la care ati raspuns voi (in spiritul competitiei, intelegi tu..), dar tot am sa le rezerv un loc insemnat in materialul cu care voi completa manifestul urmator (cel promis) al lui onaca.
    Ei, si nu stiti voi, dar toate astea-s pt a celebra freelancer-iatul meu care imi permite sa scriu despre ce-mi place, la ore la care altii (ca si mine, pana acum catva timp) muncesc dupa cum li se cere. Hehe.
    Cam asta ar fi. La cat mai multa inspiratie si perseverenta 😉

  31. @ kk
    “Exista toate genurile de alterati imaginabile in secolul asta, si numai cate un barbat la un milion.” Esti cam drastica. Femei adevarate sunt mai usor de gasit? Votez “pentru” cand vine vorba de selectie, dar pana la un punct; vezi aici parerea mea despre futaiul cu panash si standarde.

  32. Nu, femei adevarate cel putin la fel de rar. Nu era vorba despre vreo tendentiozitate.

  33. aproape on topic…

    gasesc intr-o revista de-afara niste citate dintr-o carte aparuta, zic ei, acu fro’ suta de ani. Blanche Ebbutt (hmmm…) este autoarea iar cartea ei se numeste “Don’ts for Husbands and Don’ts for Wifes”. O recomandare foarte interesanta pentru domni este aceasta:”don’t laugh when she asks to drive the car” insa cea mai sugestiva si cvasi-geniala mi s-a parut asta (nu mai traduc&shit…): “don’t be surprised, or annoyed, or disappointed, to find, after treating your wife for years as a featherbrain, that you have made her one, and that she fails to rise the occasion when you need her to help”. Cred ca asta incercam eu sa sugerez mai sus, dar m-am trezit prea revoltata ca s-o fac intr-un mod general inteligibil :).
    Daca as fi barbat, as subscrie la acest “don’t” si as urma sfatul doamnei Ebbutt. Iar ca sa fim intelesi, ca si femeie nu cred in conspiratii si nu am mania persecutiei. In rest, ceea ce a spus “kk” mai sus rulz.
    tsigara rulz 🙂

  34. cristina! you’re back! 🙂
    Ti-as da un citat din Nathaniel Merriweather, ca raspuns:

    “I feel that you shouldn’t get involved in an intimate relationship until you are emotionally mature enough to handle it totally.
    Able to cope with your feelings and your sexuality without guilt, inhibition or phoniness, but with love, tenderness and honesty.”

    Sper sa gasesti pe undeva pe net (Lovage’s the name).

  35. (back? never left:))
    hmm..dunno…75% din viata nu esti matur emotional. sau niciodata pe deplin.
    e inteleapta povatza, dar nu cred ca se poate aplica. si nu poate veni decat de la un nene trecut bine…Nathaniel vreau sa zic 😀

  36. pfff
    Dan the Automator (adica Nathaniel) are 40.. ce dracu, la 40 un barbat e in floarea varstei:)
    Oricum era la caterinca, aculta albumul Lovage 🙂

  37. Ma pis pe femeile care au acceptat sa fie multilate,
    Ma pis pe femeile care se dezbraca si pe pizdele care devin vedete
    Ma pis pe femeile care se vand si cele care se victimizeaza
    Ma pis pe femeile care au uitat sa existe

  38. Wow!

  39. Ma’ fair queen,
    Ma pis pe mieii care ACCEPTA sa fie dusi la taiere (putina revolta as vrea din partea lor si putina lupta corp la corp, cu sanse de rezistenta zero la suta, dar ce conteaza, important e ca NU ACCEPTA!)
    Ma pis pe condamnatii pe viata care evadeaza cum pot (fie si sugand pula gardianului) – sau tu nu te-ai gandit ca femeile care se vand tre sa fi fost si inainte niste sclave si niste prizoniere.. poate intr-un fel mai subtil
    Ma pis pe copiii care fac ce sunt invatati sa faca (pai putina originalitate si, de fapt, putin geniu as vrea din partea lor, ii vreau conectati la o inteligenta superioara care sa le sopteasca ce si cum se face, in ciuda tuturor mesajelor care li se transmit aici, pe batrana si incercata noastra terra)
    Ma pis pe cei nascuti in captivitate care “AU UITAT” sa fie liberi.

    Ça te va, The Queen?
    Si cred ca ne putem pisa cu totii in principiu cam pe orice, ca totul e nelalocu’ lui pe lumea asta, si mai ales sa ne pisam pe noi insine – noi, acestia care ne pisam cu mare “aplomb” si cu mare arta pe tot ce ne agreseaza simtul estetic si etic, ca noi si cei asemenea noua facem lumea mai frumoasa. Asa, pisandu-ne de la inaltimea desavarsirii noastre..

  40. noroc,unde e baia?

  41. fustratilor

  42. Ai vazut, someoneveryveryspecial, cum se intampla in lumea asta, nici n-apuci sa arunci cu piatra ca-ti si vine inapoi cu puterea cu care ai aruncat-o? Sau, cum spune un cantec, e ca atunci cand scuipi si ai vantu-n fatza.. Ei, cam asa si cu atitudinea ta superior-agresiva din care a iesit un “fustratilor” care, zic io, te-a pleznit cu toata vehementa cu care l-ai aruncat. hehe, mie mi-a placut. Cred ca si celorlalti ‘fustrati’. Keep on doin’ it.

  43. Da, KKK, nu stiu ce e cu afluenta asta de tantalai pe Tsigara.. Or fi augurii…

    PS: Daca-ti pui adresa de mail o vad numai eu 🙂 Asta ar fi un dezavantaj minor.
    Avantajul major e ca poti vedea cand cineva iti raspunde la comments.

  44. rin tin tin, indienilor le era o teama cumplita sa se lase fotografiati, ca sa nu li se fure sufletul; moi aussi sunt teribil de precauta cand vine vorba sa mi se ia urma virtuala. chestie de superstitie, am putea spune…

  45. Urma mai strong decat IP-ul mai rar. Iar IP-ul se vede by default in interfata de administrare a commenturilor.

    You gave me credit from the very beginning, even without knowing it.
    😛

  46. Cred ca e timpul sa simplific. Era un fel de a-ti transmite ca in general, tot ceea ce am de spus privitor la blog si la subiectele lui incape in spatiul comentariilor. Iar in alte privinte – in particular – nu prea am nimic de adaugat. Keep in touch – aici, in comunitatea virtuala a tzigarii de dupa. 😉

  47. Yup, dar in prima instanta eu ma refeream la ceva practic, follow-up-ul commenturilor. Nimic altceva. Reciteste post scriptumul de mai sus.

  48. E foarte ok atunci 🙂 Las’ sa fie o surpriza comentariile nou aparute, de fiecare data cand intru. Tks 4 the dvd. it was great.

  49. post-ul asta pe cat de incisiv si general a particularizat foarte multe “personalitati”, dar a si exclus destule si ma intreb de ce? parerea mea este ca ar trebui sa preaslavim femeia adevarata, aceea una la un milion, decat sa punctam interminabil femeile pe care ar trebui sa ne pisham cu totii ;)… si in caeeasi discutie intra si personajele de sex masculin enumerate in celalalte post-uri cu’tzigarea de dupa’!
    si apropos…incultura nu se vindeca, si chiar este satisfacuta ‘when surprised'(in the act of course)…asa ca in afara de constatarea unei stari de fapt…

  50. Asta cu “satisfacuta when surprised” m-a cam bagat in ceatza. Adica cocalarii se excita atunci cand ii surprinzi cu ceva? Atunci cand le spui in fatza ca sunt cocalari, eventual? A, pardon, nu se excita, isi dau drumul… (spuneai “satisfacuta”).
    Referitor la postarile de mai sus, autorul isi asuma intregul jet, si #4 e despre baieti:) Vezi https://tsigaradedupa.wordpress.com/2008/05/30/ma-pish-3/ – linkul e un pic gresit, dar ne e lene sa-l corectam 🙂

  51. 2dream4
    Ai si tu dreptate, dar in cazul asta:
    1) noi cand am mai rade?
    2) nu exista reteta universala pt femeia adevarata, respectiv barbatul adevarat, iar cand spuneam ca gasim una/unul la un milion ma refeream la cei cativa ale caror atribute esentiale sunt autenticitatea si maturitatea; or fiecare e unic, autentic si matur fiind el va fi foarte deosebit de un altul, tot autentic si matur. Pe cine alegem atunci ca sa preaslavim?

    Insa fara indoiala ai dreptate, merita sa facem si altceva decat sa ne pisham. Da-ne un link catre blogul tau unde se vorbeste despre frumos si vom avea ce spune si acolo 😉

Leave a Reply

 
