Ma pish #4

by Onacă

Pentru a nu fi acuzati de machism, anarhism, despotism, taoism, satanism, sau dracu’ stie de ce-am mai putea fi acuzati, iata..

Partea 1 aici, partea 2 aici si partea 3 aici. Enjoy.

Las un nou post aici. Nu pentru a echilibra o imaginară balanţă şi nici pentru a impresiona pizdele, ci doar din nevoia de analiză şi de a râde.
Mă piş pe bărbaţii care beau Angelli cherry, alte băuturi ieftine, beri la PET şi sucuri acidulate de la European Drinks.
Mă piş pe cocalarii care îşi pun clipuri jenante pe Youtube, în care fac diverse gesturi considerate a le legitima masculinitatea, banii sau un pretins status social superior mediei.
Mă piş pe bărbaţii care ascultă manele în Mercedesuri şi alte maşini scumpe, cu geamul deschis, antebraţul stâng scos pe geam şi fumând.
Mă piş pe bărbaţii care fumează Marlboro Lights sau orice alte ţigări lights, rezervate, poate numai dintr-o prejudecată, femeilor.
Mă piş pe bărbaţii care poartă la oglinda maşinii mătănii, CD-uri şi jucării din pluş.
Mă piş pe aşa-zişii sensibili care dăruiesc femeilor jucării din pluş şi felicitări-tip cu inimioare de la Dalles, cu mesaje gen „Nimeni nu te iubeşte mai mult ca mine”.
Mă piş pe bărbaţii care uită zilele de naştere ale femeilor cu care sunt sau în care sunt la un moment dat.
Mă piş pe bărbaţii care se îmbracă în tricouri de firmă, preponderent mulate, apoi ies la terase, îşi pun cheile de la maşină pe masă şi minim două telefoane mobile, apoi vorbesc zgomotos.
Mă piş pe bărbaţii care bat femeile, care le scuipă şi le înjură în cel mai cocălăresc şi penal mod .
Mă piş pe bărbaţii care îşi ceartă femeile pe stradă.
Mă piş pe bărbatul-entuziast care face parte din publicul Andreei Marin, Mihaelei Rădulescu, al lui Dan Negru, al lui Teo şi al altor petarde.
Mă piş pe bărbaţii care râgâie pe stradă, scuipă şi se scarpină la pulă/coaie.
Mă piş pe bărbaţii care, pentru a agăţa diverse pizdeturi, pozează în intelectuali fini, apelând la trucuri gen ţinut sub braţ sau pe bancheta maşinii revistele România literară sau Dilema, cartea (ieftină) de la Cotidianul sau bând la clubul de la Muzeul Ţăranului Român.
Mă piş pe bărbaţii cu chică gen Skuhravy 1992.
Mă piş pe bărbaţii care agaţă sau încearcă să agaţe meltenesc pe stradă, folosind cuvinte gen „păpuşă, drăguţă, cur, craci, limbi, bună, futabilă” etc.
Mă piş pe bărbaţii care poartă în oraş tricouri de Formula 1 sau imitaţii din Europa (târgul)ale unor tricouri de echipe de fotbal.
Mă piş pe bărbaţii-legumă cărora li se controlează viaţa în mod sistematic şi detaliat de către femei, indiferent dacă sunt soţii, prietene, mame, bunici.
Mă piş pe un anumit bărbat (absolut real) care era întrebat de prietena lui unde anume se găsea în oraş, cerându-i-se să îi spună ce vede în jurul său (ce blocuri, ce magazine etc.), pentru ca prietena să îl localizeze cu uşurinţă sau să îl poată prinde cu o eventuală inadvertenţă.
Mă piş pe bărbaţii care vin la întâlniri cu cărţi având pasaje subliniate, pentru a le dezbate, ore în şir, cu prietenele lor.
Mă piş pe bărbaţii care aderă necondiţionat la anumiţi autori sau curente literare, fără a şi le explica.
Mă piş pe bărbaţii care înjură femeile în trafic, considerându-le inferioare la nivelul abilităţilor de a conduce.
Mă piş pe bărbaţii care consideră telecomanda o prelungire a pulii, frecând-o sau având o grijă teribilă de ea.
Mă piş pe bărbaţii care îşi strigă isteric nevinovăţia, deşi evidenţele probează contrariul.

~ by Rin Tin Tin on May 30, 2008.

28 Responses to “Ma pish #4”

  1. :)) DA!

  2. frustratule/o

  3. hehehe.. Precum spuneam, cine vrea sa para ca are ceva de spus, incepe cu ‘frustratule/o’.

  4. Pffft, cineva aproape a avut orgasm cand a citit cele de mai sus, altcineva vorbeste de frustrari. Ce sa mai intelegi:)

  5. Buey, On aqua, bun post. Si totusi, regasesc anumite aspecte care ma jeneaza in identitatea mea viguros-stangista. Am sa ti le expun, desi nu am mult timp, ca tocmai se marita sor’mea si tre sa particip la nunta. Poate e mai bine ca nu am timp:

    1. deci cois, berea la pet este simbolul barbatiei si rezistentei acestui popor de melteni greu incercati. beau chestia asta de mic si voi continua sa o fac si cand voi ajunge la 10k euro pe luna, daca va fi cazul. Crezi ca dac bei Leffe e mai autentic manastiresc? nu e nimic grav, asta am crezut si eu, pana am descoperit chintalul de zahar care zace in fiecare steclutsa, cu toata sfidarea legilor logicii. Asha ca PULAAAA, PULAAA, nu e cu nimic mai autentica decat un CIUCASH sanatos sau – raritate accesibila numai spiritelor si gatlejurilor cu adevart initiate – o AURORA brasoveana sorbita direct de la tseava, eventual inainte de a intra in pet. Sigur, eu nu ma leg de tine, nu e vina ta ca te-ai nascut in cartier rezidential si nu a avut cine sa iti puna un pet grosier si noduros in mana, dar am sa o fac eu cat de repede cu putintsa, de-mi permiti. Accesul la libertate, miserupism si detasare de tirania brandului tine, in mare masura, de accesul la produsele etichetate ca fiind sub-calitative.

    2. Eu fumez preponderent lights, cabron, care e problema? nu ma simt cu nimic mai efeminat decat atunci cand ma dau cu deodorant, imi tund flocii sau accept a fi dat cu crema pe fatsa, chipurile pentru a nu ma scoroji (oricum ma scorojesc de la calculator, tigari si alcool de-l ingalbenesc de invidie pe crocodilul Lacoste). esplica-mi aceasta prejudecata: de ce un barbat nu are dreptul la tigari lights cand o femeie in trafic striga PULA MEA la 3 fraze?

    ps: in rest subscriu din plin la acest manifest caci, vorba lu A.H., trebuie sa mai NE PISHAM SI PE NOI, ONACA, SA NE MAI PISHAM SI PE NOI!

    pps: Onaqua, pe mine nu te potsi pisha, ca-ti bag deshtu’n gaura pulii 😉

  6. ‘… sau un pretins status social superior mediei.’
    Daca admiti o medie legitimezi si sub medie, asa ca, nu inteleg de ce folosesti ‘pretins’.
    Ma, da’ tu te mai pishi mult? Faci numai treaba mica, da’ din aia mare nu mai faci? … Esti sub medie, ca o faci numai mica, si nu e un pretins este certitudine.

  7. pentru ca pretind ca sunt deasupra mediei, ce pielea mea e asha greu de inteles?
    “un pretins”, cred ca iti sterg comment-ul.
    tuvancap de cocalari.

  8. Draghe Rin,
    Desi luasem hotararea de a nu va mai scrie, intrucat am fost vexata cum ca pot fi confundata cu nuj ce mizdrulina de mioveni (or slobozia, or uatever), n-am rabdat. N-am rabdat sa vad nedreptatea. Fiinta Sip a suferit prejudicii morale nu numai penca tu confuzezi lumea, dar nici nu o intelegi. Deci, deci, deci. Daca fiinta citeste ca acest blog este, citez din memorie, unul in care se (re)gasesc reviuuri de cordeala, asta se asteapta sa citeasca. Si de aci pana la drama e doar un pas. El a citit pretins, dar e clar ca in subconstientul lui a ajuns prelins. Ce s-a intamplat acolo e lesne de intzeles, intrucat brusc a inceput sa vb despre o medie legitimata, si, mai ales (oh!) de o sub medie. E trist! Aproape la fel de trist cum e si faptul ca Onaku nu numai ca si-a pierdut consistenta, ritmul, suflul, dar a inceput sa caute si scuze. Io zic sa mai caute si altele, ca astea cu nevoia de analiza suna cam najpa in context. Pana acum se vedea ca a crescut cu madame si bunic’su avea ordonantza, acum se vede ca regreta acest lucru. Deci, zic si io, frate Onaku, nu mai scuipa si nu mai face pipi in public daca te jenezi. Daca vrei sa afli de ce ti-o zic si ce se va intampla daca o mai faci, o sa afli numai daca platesti. Cu un reviu adevarat. Ia sa vedem, te jenezi sa ne povestesti cum a fost prima data?

  9. Slobozi-m-as si n-am cui,
    Slobozi-m-as codrului,
    Codrului, codrutzului,
    Ca-i frate romanului.

    Cam astea-s versurile populare ce te definesc, scuza mea draga 🙂
    Dar provocarea ta are valoare, cum ar zice Vali.
    Vijelie.
    A, a! Si inca ceva! Ca sa nu mai fiu acuzat ca nu respect tema blogului, te rog sa vizionezi filmuletzul ce urmeaza: http://www.redtube.com/6105 . Si iti mai recomand si Squirt Queens VI, foarte bun, de calitate. Adica daca fetele da, noi de ce nu?! De ce, excuse, de ce? 🙂

  10. Escuze, ce-ai zice dacă nu ne-ai mai polua cu aceste stângisme destul de modeste, provocate de lipsa ta de organ? Adică organ de citit, nu cardan. Nu te condamnă nimeni dacă nu poţi percepe anumite lucruri, subtile sau nu. Până la urmă, atât poţi, iar eu te accept aşa cum eşti. E regretabil că faci parte din acea specie enervantă care preia un cuvânt sau un fragment dintr-un text şi îşi creează un argument cu ajutorul căruia, în mod ideal, ar dori să incomodeze pe altcineva. Tu vrei polemică de dragul polemicii. E prea puţin pentru noi, adică pentru mine şi Rin, căci nu mi-aş permite să vorbesc şi în numele altora care şi-au lăsat slobozul pe aici. Nu te consuma prea mult. Încearcă să trăieşti liniştit, să faci piruete în ploaie, să mănânci o fleică, să îţi cumperi un semn de carte tricotat, să arunci firimituri de pâine porumbeilor, să ajuţi o bătrână nostalgică să ajungă la GDS. Viaţa e făcută din mici momente magice. Trăieşte-le! Părerea mea.

  11. omg, cine este aceasta mademoiselle Coucou -escuzemoi- de pe blogul tau, draga Rin? Vorbeste ca o dama spre 40, teribil de frustrata, indragostita poate in tinerete de monsieur Onaca si-acuma, dupa en ani de nostalgii desarte, isi varsa veninul pe bietul om. Ai zice ca este fosta nevasta a lui Onaca, de pe tonul asta vorbeste…in acelasi mod in care ar reprosa ca “a intarziat nenorocitul cu pensia alimentara”…

  12. Ieri, pe la pranz, am fost la o terasa in zona Herastrau. Mi-am luat o Angelli cherry, doua beri la PET si un sifon de la European Drinks. Eram cam obosit, dupa ce toate dimineata pusesem pe Youtube niste clipuri cu mine si prietenii, in care trageam de fiare si ne uitam dupa 2 pizde bune prin sala.
    Destul de aproape de coltul terasei a parcat un fraier care asculta Vivaldi. Pai eu cand ma urc in Mertan nu pot sa nu ma distrez cu un Adi Minune, sa nu scot mana pe geam, cu o tigara buna. Sa vada gusterii cine sunt io. Eram putin suparat ca de la o vreme, ca sa-i fac pe plac mamei, fumez numai Marlboro Lights. Dar asta e… Parcasem masina in apropiere si puteam vedea, prin geamurile deschise, mataniile de la oglinda si codita de iepuras miscandu-se usor in adierea vantului. Deodata starea mi s-a schimbat cand mi-am amintit tragedia in care ma zbateam: nu ma hotarasem ce mutunache sa-i iau iubitei mele, pe langa felicitarea poetica de la Dalles, pe care scrie ESTI VIATA MEA, INIMA MEA, IUBIREA VIETII MELE. Si de data asta ar trebui sa-i iau ceva misto, ca de ziua ei am uitat. Unul din cele 4 telefoane pe care le pusesem pe masa a sunat, facand si cheile masinii sa vibreze. Cristi vorbea tare, asa ca, normal, a treuit sa-l acopar. Era nervos ca se certase cu nevasta. I-am dat sfaturi bune, firesti: “da-i una in gura si apoi sex pe rupte. Sa vezi respect dupa aia. De cand am urlat la pizda mea pe strada nu mai zice nimic. ” Cred cu tarie ca asa tre. sa te porti cu femeile, chiar daca sunt considerat, in anturajul meu, un tip sensibil. Dovada ca ma duc in public la emisiunile lui Teo si femeia visurilor mele e Mihaela Radulescu. La un moment dat a trecut o blonda platinata prin apropiere, de m-am scarpinat la coaie vreo 10 minute. Ups, cred ca asta deja se cheama laba. Hahaha, ce spiritual sunt. Normal, daca am citit toata colectia Coielio si imi beau berea la Muzeul Taranului Roman cu o Dilema Veche in brate. La un moment dat vantul s-a intetit si chica mea model Skuhravy 1992 s-a zburlit. Asta m-a facut sa-mi ies din fire si am strigat dupa blonda: ce futabila esti, pasarica! De parca nu eram destul de in spume, colac peste pupaza am varsat pe tricoul de fotbalist luat din Europa niste bere. Asta m-a scos din fire si cand m-a sunat mama sa ma intrebe ce si cum, de ce nu vin la masa, am simtit ca innebunesc. Ma tot intreba ce vad in jur, daca pe bune sunt la benzinaria din Dorobanti si alte de astea. Am plecat cu demaraj, de mi-a sarit cartea de Coielio cu pasaje subliniate ca sa le discut cu iubita mea, tocmai pe jos. Nici nu am iesit bine spre Arc si o proasta de matizista a si cerut 3 injuraturi. Am servit-o, normal. “La cratita, fa, nu cu volanu”. Acasa am luat in mana telecomanda si am frecat-o pana dupa-amiaza. PLM
    Toate bune.

  13. Onaca, ce-ai zice daca in loc de raspuns ar fi o tacere ca o incuviintare? Ar insemna ca as fi trecut cu vederea candidul tau atac la persoana, astfel dovedind ca n-am organ de citit? Ok, inchid ochii si accept ca n-am. Dupa modelul lui “nu te condamna nimeni daca”. Dar am in schimb o curiozitate: daca esti incomodat (in mod ideal) – desi expunandu-te unui blog public ar insemna ca ai depasit faza asta – de ce nu sari peste randurile scrise de mine? Astfel ti-ai urma propriul sfat: ai trai (mai) linistit, consumand fate-ul favorit. In rest pot fi de acord, dar pana la un punct: sunt o specie enervanta, vreau polemica desi pot trai fara ea, nu ma consum prea mult, fac piruete oriunde, ajut batrana nostalgica sa ajunga la GDS desi stiu ca se duce degeaba si accept ca micile tale momente, mai mult sau mai putin magice, sa faca parte din viata mea. Punctul care ne desparte insa, este unul sensibil: rin. L-ai folosit precum aia in “colegii mei, academicienii”. Ceea ce nu e fair. Parea mea.
    Rin, in numele lui themis, sa-mi zici tu daca sau cand sa deschid ochii.

  14. No comment. Nu ma bag intre voi, porumbeilor. Succes!:)

  15. Escuze, iartă-mă! De scuze nici nu mai poate fi vorba, din cauză de repetiţie. Şi dă-mi voie să te iubesc pentru acest ultim comentariu al tău (ştiu că vei face distincţia dintre ultim, adică nu vei mai scrie nimic de la el încolo, şi ultim, adică cel din urmă dintr-o serie care poate continua).
    Regret tonul folosit, scăpările şi te asigur că sentimentele mele sunt sincere şi cât se poate de curate. Cât de curate pot fi pe un asemenea blog şi în asemenea companii îndoielnice.

  16. Onaca, nu te pot ierta pentru ca nu am nici caderea (sic!), nici menirea, nici vocatia de a o face. Cu scuzele putea fi putin mai simplu. Dar si aci exista un dar. Dar(-)ul numit rin. Repetitia invocata este, din punctul meu de vedere, evaluata incorect, ea avand mai degraba valoarea unei oglindiri: eu imi cer scuze (baidifolt), tu ti-ai fi cerut scuze. Rin era mediul de separare care putea sa indemne la reflexie. Dar el taman a zis pas. Acestea fiind zise, nici scuzele tale nu-si mai aveau rostul, din simplul motiv ca nu aveau obiect. Daca imi zici care ar fi obiectul, ele sunt ca si primite.
    Au mai ramas regretele, iubirile, sentimentele sincere si curate. Vorbe care, doar daca sunt dovedite, au o valoare.Valoarea lor ar face cam cat review-ul solicitat. Le-o dai? Multam.

    Dincolo de mine, nu-ti multumesc pentru vorbele tale pentru ca as consimti ca intre Onaca si mine exista un meci. Ceea ce e mai mult decat fals. Vreau doar sa fac o mica corectie. Eu nu incerc sa schimb oamenii. nici macar intre ei. Altfel, cascand ca si tine, zic si eu intrebator: niciun review, niciun review? v-au murit amintirile, baetzi?

  17. Review? Cu japca, asha? In momentul in care apare ceva demn de publicat, e in headline.

    Momentan nu e nimic, end of story..Escuze, poate ne ajuti tu, ca de cerut vad ca stii sa ceri. Noi am tot scris, daca tot e vorba de cadere, ce-ar fi sa cazi si tu nitzel? La drum de seara?

  18. ppfff, acum vad.. ce treaba lungita de-a-n-pulea (cum ar zice stiu eu cine). Si intrevad din ce in ce mai clar cine e vinovatul:)

  19. @ dincolo_de: “Escuze, toata stima pentru tine, esti o doamna, 😉 imi place ca nu te injosesti sa le raspunzi.”
    Tocma’ te-a contrazis, un pic mai jos. Meh.

  20. Si totusi, femeile sunt cele mai proaste femeie pentru ca umbla cu astfel de barbati 🙂

  21. Da, mai ales femeile care scriu cu piciorul incaltzat cu tocuri lungi, de nu-ntelegi nimic:)

  22. mai, lasati prostiile! cineva sa si-o traga si sa ne povesteasca! si nu mai contati pe mine 🙂

  23. Aferim!!!

  24. Onaca, sa-mi spui, te rog, cum pot lua legatura cu tine. Am sa-ti spun dupa aceea despre ce e vorba.

  25. kk.
    Imi poti scrie pe lupuldstepa@gmail.com.

  26. http://mangaloy.wordpress.com/2008/06/13/mic-excurs-asupra-psihologiei-fututului-ii-sau-de-ce-si-barbatii-sunt-uneori-curve/
    pişare plăcută

  27. Ma pis pe toti cocalarii care imi dau fleshuri sa ma misc de pe banda din mijloc in localitate; nu ma misc nici de nebuna, daca vor sa zboare sa o faca prin alta parte; e si drumul meu ::)) si am si eu dreptul sa merg cu cat vreau 😉

  28. Julesgirl, cred ca ti-ar placea sa o sugi la 180 la ora. Te rog sa ma contrazici, daca e cazul.

Leave a Reply

 
