Futermann

by Don Balieca

Trag un nou fum adanc in piept si lansez rotocoale spre tavan. Nu imi pot ascunde un zambet de satisfactie. Sunt un macho. Scenele care s-au petrecut acum cateva momente in aceasta obscura camera de camin dintr-un obscur oras de provincie mi se deruleaza in minte ca un film alb-negru.
Hainele ei zboara, unele intregi altele rupte. Hainele mele sunt date jos cu greutate. Cad incurcat in proprii pantaloni. Dar cad gratios, ce pula mea. Ma ridic si pozez ca un Adonis. Bine sunt mai creol, dar wtf, femeilor le place ciocolata. O vad cum tremura de dorinta. Din vastele mele cunostinte in materie de femei stiu ce vrea. Incerc sa gasesc o linie de mijloc intre tandrete si animalism. Usor mai spre partea animala. Corpul meu lucrat la sala o manevreaza cu dexteritate. Nu-i place sexul oral asa ca nu pierd timpul cu preludiul. Fuck. Dupa cateva miscari ample ma termin. Pauza de tigara. “ E primul numar” imi zic “las ca o rup in doua imediat”. In drum spre baie ma uit in oginda. Arat bine. Freza ok. Biceps-este. Pectorali-este. Abdomen- cam grasut, dar sa vezi ce muschi am pe dedesupt! Runda a doua. Pe pat, pe jos, pe margine, capra, cateva pozitii noi vazute in ultimul film “Lectii de calarie”(un clasic), un scurt messenger adica mesager (sau era misionar?) si gata. Si iata-ma la tigara de dupa. Sunt tare, cabron!
– Sper ca nu te-a durut. zic eu optimist cred.
– Nu. imi raspunde zambind.

Dupa doua zile aflu prin verisoara prietenei prietenei prietenului meu: Carmen nu vrea sa te mai vada. Zice ca esti un narcisist cu pula mica.
Serios? Nici eu nu o mai vreau! zic eu cu gandul la colectia de Playboy.

~ by Rin Tin Tin on June 14, 2008.

4 Responses to “Futermann”

  1. genial:)

  2. ce final !

  3. awwww ipocrite mai sunt fetele :))))))

  4. Tareeee!

Leave a Reply

 
