Animosomina

by Skinny Love Spasm

Vii suparat acasa dar nu ma lasi sa te impac. Asa ca am sa ma joc putin. Ma dau pe langa tine,te incit, te leg cu mainile la spate cu cureaua de la geanta foto, ma chinui sa te leg incat sa nu te dezlegi ca de obicei. Iar la ochi te leg cu un tricou si te intorc pe burta.
Ma plimb prin casa cautand o curea dar nu gasesc. vad pe masa de langa pat incarcatoarele de la cele trei telefoane pe care le ai.:))
Iau unul unul si il pun in patru, te pleznesc peste fund si peste spate, pe talpi de cateva ori, pana marai ca te doare. Te intorc pe spate, cu palmele legate, sub tine, si te mangai cu manunchiul de cabluri pe piept,pe pula, pe coaie, pe pulpe. azi simt ca am multa saliva. Scuip in palma si iti frec perineul. Cred ca incepi sa te incalzesti. Ma tot ametesc cu firele pe langa genitalele tale pana imi aduc minte de pasiunea mea pentru cabluri, subtiri, dar de-ajuns de puternice, negre si perverse.
Iti prind coaiele cu cablul de la un incarcator si il leg pe dupa cotul tau imobilizat la spate, iar pula ti-o infasor in alt cablu si te frec cu legatura facuta, nu te ating cu degetele , nici cu gura.     Scuip sa nu te doara si te aud cum scncesti usor..as vrea sa te fotografiez, sa iti dau legatura de pe ochi, sa te vezi, sa vezi cum iti leg baza penisului de pulpa stanga, picioarele desfacute, stand de-a curmezisul in pat, sclavul meu. Incep sa-ti ling penisul si sa-l sug adanc in gat, rapid si tare. saliva o scuip inapoi pe tine, iar in scurt timp te-am umplut de zeama si de spuma. Ma inec, te scuip te sug, tare, repede, parca rolurile s-au schimbat, tu ma futi in gat, ma pedepsesti iar asta ma excita.
Imi dau chilotii jos si incep sa-mi frec clit-ul intarit. te mai sug putin, apoi ma sui cu pizda pe fata ta si te fortez sa ma lingi, asa cum iti place tie, sa te tin de cap si sa ma frec de fata ta.
Ma asez iar langa tine si ma frec in timp ce te sug..ma excit mai tare, ma sui calare pe tine si-mi infund capul langa al tau, te musc de umar, te las sa ma futi cu limba in gura, te sarut in timp ce ma frec mai tare. Incerci sa te freci de mine cu pula dar te imping inapoi. Ma strang tamplele, ma frec mai tare, iti simt mai tare limba in gura mea. Mi se invart numai mizerii in cap, ma excita neajutorarea ta, ma excita imobilizarea genitala la care te-am supus. ma excita toate variabilele acestei ecuatii. Ma strange capul mai tare, strang ochii si iti tip langa ureche, te musc de umar cu orgasmul in gat. Ma lafai ca un monstru satisfacut desupra ta. Apoi ma scurg de pe tine si te sarut. Te intreb daca vrei sa te termin si-mi spui “cum vrei tu”, dar cu pula pulsand.
Incep iarasi sa te sug, sa te ung cu zeama care se scurge de pe labii pe pat, ti-o frec cu ambele maini, iti frec capul tare, cu o mana, cu cealalta iti tin restul pulii, iti simt gemetele adanci cand ti-o frec asa, ma joc cu tine, cu orgasmul tau pe care nu-l las sa vina. Te tachinez pana simt ca e de ajuns. Imi place sa te chinui asa. Termini fierbinte pe mana mea si continui sa ti-o frec in ritmul gemetelor tale epuizate.
Ma apropii de tine, te sarut si iti soptesc: “Ma duc sa ma spal pe maini, apoi vin si te dezleg”.

~ by Rin Tin Tin on July 15, 2008.

11 Responses to “Animosomina”

  1. Dupa o astfel de maltratare eu as acuza de viol! :))

  2. dar ce te faci, ca dupa aceea nu te mai violeaza 😉

  3. obiceiurile vechi se uita greu! 🙂

  4. As vrea si eu sa am parte de asa ceva,dar pe mine ma doare cand imi ating capul pulii…nu ştiu ce sa fac

  5. anonimus dute la doctor

    on topic.unde gasesc si eu una ca fine mai?;))

  6. mai greu, mai greu…dar cine stie, poate fac recrutari de sclavi in curand:))

  7. Am un nod in gat, unul in stomac si inima mi-a luat-o razna. Multumesc!

  8. daca faci sex mai des si daca nu folosesti prezervativ (aici ai grija mare, din cauza bolilor si nici partenera ta nu cred ca vrea un copil) o sa treaca durerea si o sa te simti ok dupa o vreme

  9. hmm mi-ar pl asa o femeie sa puna pizda pe gura mea so ling pana la orgasm 0729732383ast sms fete dornice din buc

  10. Simpatic discret indepl orice fantezie femeilor din buc pot fi si casatorite ast sms0729732383

  11. lawl@marius
    se face in curand un an.. ai rezolvat ceva?..
    IF da THEN post smth
    ELSE gtfo
    END

    blog mit stock .. bvbvbv

Leave a Reply

 
