Pentru tine

Prima oara n-am vrut sa-l public. E scris frust, incorect pe alocuri, si extrem de partinitor. Unii ar putea spune chiar infect:)  Dupa aceea… tocmai din aceste motive am decis sa-l public 🙂 . Here goes..

by Honey Bunny

Cand ne-am despartit am crezut ca mi-a cazut toata lumea in cap.Nici nu stii cat am putat
sa te urasc ca esti capabil sa ma faci sa sufar in halu ala..nici nu stii.
Cat timp am fost impreuna nu m-ai futut,eram virgina, voiam sa mai astept..si tu, ca
prostu nu stiai ca pe tine te asteptam.Poate de aia ne-am si despartit; ca doar nu se poate

ca un mascul feroce,care emana testosteron prin fiecare por,ca tine, sa reziste fara sa

rupa pizda-n 10,nu?
Dar a trecut mult timp de atunci;eu am crescut, tu ai imbatranit.Tie iti place cum am

crescut, eu inca suspin dupa tine.
Tocmai venisem din vacanta.Nu ma vazusei 3 luni si cand m-ai vazut stiu ca ti-a placut, si

ti-ai adus si tu aminte de cum era cand eram impreuna,si de cum ar fi sa fie mai mult.
Sub clasicul pretext ca nu ne-am mai vazut de ‘un car de ani’ si ‘sa mai stam la un pahar

de vorba’ m-ai invitat in oras.Stiai ca nu o sa te refuz.Nu te-am refuzat..pana la urma

inca sunt o copila proasta dupa tine.
Ma scoti in oras,ma plictisesti,ma enervezi cu gesturile tale..intotdeauna aceleasi,cu

expresiile tale,cu fata ta,da nu pot sa incetez sa ma gandesc cat de mult as sari pe

tine,acolo,in mijlocul lumii,orasului..nu conteaza.Te-am vrut,te vreau si nu neg asta.Stiu

ca si tu vrei si astepti acelasi lucru dar nu esti sigur daca iti iese in seara asta.Pana

la urma pentru tine sunt tot copila aia pe care o stii de mica .Cum sa futi tu niste ochi

asa inocenti?:)
Dar,tu,mascul feroce,increzator in fortele proprii incepi sa te transformi in Don-juan

intr-o secunda (cat mai uram cand faceai asa).Incepi sa ma prostesti,complimete,glumite

rasete si eu..eu iti fac jocul,te las sa crezi ca-s proasta si nu vad ce incerci sa faci.
Acum incepi cu artileria grea : cat de rau iti pare ca ne-am despartit,cat de mult ti-a

placut de mine,cat de mult inca te fascinez,ca sunt unica si te gandesti numai la

mine.Desigur,te creeeed.
Incepi sa ma saruti (cat am asteptam momentul asta,macar acum iti tace gura),apoi incepi sa

ma pipai,parca sa vezi daca mai stii unde sunt lucrurile,daca s-a schimbat ceva.Imi

soptesti cat de mult ma vrei si sa esti singur acasa (ce convenabil,tocmai in seara asta 🙂

)si eu ma las purtata de val.Pana la urma e ceea ce vreau,nu?Stiu ca nu crezi ca sunt

usoara,stiu ca stii cum sunt.Nici eu nu ma simt ca o tarfa;pana la urma iau in final ceea

ce mi se cuvine de mult,nu?Macar atat sa am si eu pentru atatea luni in care te-am suportat

si alte luni care au urmat in care doream sa-mi mai dai sansa sa-ti suport prostiile.
Ne urcam in masina.Tu pari un copil care urmeaza sa-si primeasca prajitura mult dorita iar

eu,eu?Eu sunt calma,ciudat..aproape indiferenta,mai mult curioasa sa vad ce-ti sta in

putere sa faci.Sa vedem daca tu,zeule, chiar poti sa misti muntii din loc,daca poti sa ma

aduci pe mine pe culmile cele mai inalte :).
Ajungem.Deja se vede ca nu ma poti.Ai un ranjet tampit de fata de satisfactie de imi vine

sa ti-l sterg cu o palma.Urcam.Apartamentul la fel,de fapt,esti o persoana prea ocupata ca

sa schimbi ceva prin casa,cum de altfel iti doresti de mult;o persoana prea ocupata.Prea

ocupata pentru prostii de gen atentie acordata prietenei.Nu,nu..tu esti un barbat

adevarat;’baietii’ sunt ca fratii si femeia poate intotdeauna sa mai astepte.
Ma duc direct in dormitor.Stiu drumul si nu,n-am nevoie de un suc sau o tigara sau alte

preludii tampite.Stii pentru ce am venit asa ca treci si fute-ma.Vezi si tu ca n-am chef

si esti si mai fericit:nu mai trebuie sa folosesti vrajeala ieftina sau sa incerci sa ma mai aburesti.
Incepi sa ma saruti pe gat;vad ca inca stii ce si cum imi place.Da totusi dureaza prea

mult,cum ziceam,n-am chef de prostii asa ca te trantesc pe pat.Ma sui pe tine.Iti place si

ranjesti si mai tare ca un prost.Incep sa te dezbrac repede,tu faci la fel.Te musc,stiu cat

de tare urasti asta,dar mai sti si cat de tare imi place mie.De buze,de gat,de umeri;as

vrea sa te mananc dintr-o imbucatura.
Totusi ,ceva nu merge.Nu ma excit atat de tare,nu cum mi-am imaginat eu de atatea ori

dar,na,continuam.Devine din ce in ce mai intens.Simt si vad ca mori de nerabdare sa o bagi

in mine si mori ca te tachinez si ma joc cu ea.
Si atunci eu ma las jos.Ce fata faci.Ce?Nu te asteptai ca ochii astia mari inocenti sa stie

sa suga pula?
Si esti chiar foarte surprins si in scurt timp incepi sa gemi ca un animal.Se pare

ca,copila asta a avut timp sa invete cate ceva 🙂
Nu mai poti si-mi zici ca ma vrei acum.Dai sa cauti un prezervativ.Ce prost esti,stiai de

atata timp ca nu ai nevoie cu mine.Iti aduc aminte,te scuzi ca ai uitat…prostule.Evident

ma rastogolesti sa fii tu deasupra,tu mascul alfa,tu divinitate.S-o crezi tu,in seara asta

e cum vreau eu si daca eu vreau sa stau deasupra asa o sa fie.Asa ca ma sui din nou pe

tine,violent sa te fac sa intelegi ca acolo e locul meu.Surprins,zambesti si mori de

nerabdare.Si incepem,si continuam,si continuam :).
Tu mori in timp ce eu sunt cu gandurile departe.Nu esti cum am crezut eu.Poate daca te las

desupra iti arati adevarata ta putere de barbat adevarat.
Asa ca schimbam.E la fel.Mult zgomot pentru nimic.Transpiri ca un porc in timp ce eu sunt

mai uscata si calma ca niciodata.Se vede ca te chinui tare ca ma vezi asa.Incep sa

gem,macar sa nu-ti distrug imensul ego de barbat fatal.Si dai,si dai.Si eu nu inteleg ce e

in neregula.A da,poate ca nu reusesti sa-mi gasesti punctele cheie,poate ca esti prea

preocupat sa dai tare si repede si nu frumos si bine,poate te intereseaza mai mult sa

termini tu doar;nu conteaza sa se simta si femeia bine.
Da,am mimat.Si da,am mimat atat de bine ca tu crezi ca mi-ai zdruncinat universul.
Am terminat,de fapt..tu ai terminat.Eu nici n-am inceput.Te dai jos de pe mine mandru si

zambitor.Crezi ca mi-ai aratat tu mie cum e face,crezi.Iti aprinzi o tigara si respiri

greu,ca si cum ai terminat un maraton.Trag si eu din tigara ta.Stiu cat de mult nu-ti plac

fetele care fumeaza,dar nu ma intereseaza.Chiar iti suflu fumul in fata.Na.. 🙂
Incepi sa vorbesti iar de alea tale si pe mine incepe iar sa nu ma intereseze.Tu vorbesti

iar eu ma gandesc cum sa plec mai repede acasa ca mor de somn.
Ma iei in brate,incerci sa fi dragastos dar eu ma ridic,incep sa ma imbrac si-ti spun sa te

grabesti sa ma duci acasa ca nu pot sa intarzi.
Cum?Asa repede?..
Desigur baietas,n-am de gand sa ma repet experienta asta.Mi-am satisfacut

curiozitatea,gata,vreau acasa,vreau sa dorm.
De atunci,ma suni incontinuu.Sa ne impacam,ca tii la mine,ca sunt unica pentru tine,ca ai

fost un prost ca nu ai stiut sa ma tii de prima data,ca noaptea aia a fost incredibila

:),ca nu poti sa mai traiesti fara mine.
Iar eu la toate zic nu.
Si tu tot insisti.Deja e obositor.
Vezi,cine ar fi crezut ca se intoarce roata?:)

~ by Rin Tin Tin on July 30, 2008.

62 Responses to “Pentru tine”

  1. OMG… un sentiment atat de familiar… Ai avut curaj sa zici cu tot cu f*tut si p*la si p*zda ce alte femei nu pot sa zica. Da, nici eu nu pot sa la spun cu voce tare, dar le-am gandit… nu o data… Fiecare din noi a avut zeul ei, care a dat-o in momentul M, la ora H, in ziua D… nu? ;))

  2. a dat-o in bara*
    sorry, ma grabeam 😀

  3. hahaha…asa se strica prieteniile frumoase:))))cu cate un futai nereusit:)))

  4. @breathemein: mergea fain si fara corectura 😀

    felicitari Rin, ai avut o intuitie extraordinara, merita cu varf si indesat sa fie publicat (nah, ma fac poeta)

    @honey bunny: jos palaria!

  5. Raya, nu stiu daca merita sau nu. Voi decideti asta, eu mi-am spus parerea 🙂

  6. oau ma…d-aia nu ma-ncurc cu fete mai mici.

  7. foaarte frumos! In ciudat cuvintelor tari, ai atins un punct sensibil din viata unei femei. Sinceritate e dezarmanta. Ai scris emotionant.

  8. @ics – poate tocmai asta e problema … nu te incurci cu fete mai mici, ci cu FEMEI … oricare ar fi varsta lor fizica sau psihica. Ori daca nu reusesti sa le percepi asa, ca sa le tratezi ca atare (bine sau rau, fiecare dupa cum stie si poate), rezultatele pot fi … o lectura f interesanta pt noi, in care ne recunoastem rani sau cicatrici – functie din nou de inaintarea in varsta sentimantala, de data asta.

    P.S. Nu e vorba ca nu sunt de acord cu ce ai zis, ci mai degraba imi expun o idee.

  9. intotdeauna o sa-mi fie scarba de ‘amsculii’ de 25ani care prostesc minore.si sa nu-mi ziceti ca nu le prostesc.le prostesc fiindca nu-s in stare sa intretina macar o conversatie cu una de varsta lor.niste poponari refulati cum zicea si prietenu meu beigbeder…

  10. minorii care fut minore – iresponsabili
    masculii de 25+ care fut minore – scarbosi si impotenti intelectual
    masculii de 30+ care fut minore – campiopi?

    Cum ramane cu masculii de 40+ care fut minore? Sau de 50+? Sau de 60+? Cred ca merita sa dezbatem aceasta problema. Din analiza de mai sus reiese ca pizda minorelor trebuie cusuta la nastere, pana la o anumita varsta, nu?:)

  11. probabil la 80de ani, daca ma mai tin coaiele, o sa-mi aleg sio o mandra de vro 20-30, ca n-o sa am ce pierde si ar fi si ea in stare in situatia aia sa-si dea cu parerea daca vrea sau nu.
    dar sa ies acu la un suc cu o copila de 16ani care(poate!)are impresia ca-si permite un mascul mai satisfacator(ala fiind io cica)mi s-ar parea de-a dreptu scarbos.
    poponari refulati si gata.

  12. hahahah .. what goes around kinda comes around … intotdeuna … ce copii

  13. adica nu admiti ca o fatuca de 16 ani poate fi mai desteapta ca tine? sau cel putin la fel de desteapta?:)

  14. . what goes around kinda comes around … intotdeuna … ce copii

  15. @ blinkutza: ce copii, papushe? Noi suntem aia de la capatul celalalt al tzigarii, nu copiii 🙂 lol

  16. ea, fatuca… mi se pare un copil prin faptul ca “she didint see it coming” … iar el, pentru ca vrea o bomboana doar cand nu o mai poate avea, ca un copil 🙂

  17. a, astia doi.
    poate vazand articolul fatucii, se vor impaca.

    iar noi ne vom masturba fericiti pentru ca am reusit sa facem o fapta buna publicandu-i articolul fatucii 🙂

  18. pei tu la cine credeai ca ma refer? :O

  19. Nush, papushe. Am crezut ca te refereai la noi, ashtia de comentam. Sunt cam lovit in cap de la vipie 🙂

  20. trist, bah, trist. in final, cine ce a cashtigat de pe urma “experientzei”? in afara faptului ca s-a mai scurs timpul care oricum se scurgea el si singur, poate in mod mai placut.

    @ Rin: nu ti se pare curios ca nu mai scrie nimeni despre cum a facut sex/dragoste/amor (s. a.) ptr CA II FACE PLACERE s-o faca? daca e sa ma iau dupa ceea ce am citit pe-aici, in ultima vreme, as tinde sa concluzionez ca muierile copuleaza exclusiv ca sa se razbune. asta cand nu viseaza ca se intampla. domnisorii/domnii ce (sau cum o, daca,) mai fac?

  21. nu stiu, e seceta vara asta, ronniegirl
    astept toamna, pentru o ploaie manoasa 😛

  22. ok..simt nevoia sa clarific niste chestii 🙂
    in primul rand,nu eram atat de mica si nici cu capul atat de sus in nori
    am stiut de la inceput ce fel de persoana e,mai ales ca il stiam de cand eram mica mica (poate de aici impresia sa as fi fost foarte tanara in momentul hm..’actiunii’)
    in al doilea rand..nu a fost atata naivitate datorata vrajelilor fine cat a fost iubire oarba 🙂
    trei..@ronnie probabil tot el,pana la urma in viziunea lui a mai ‘inscris’ un succes dar pe de alta parte,daca de data asta e sincer,e si cel care acum sufera
    si @Rin 🙂 se pare ca totusi nu am scris atat de deplorabil de vreme ce lumea citeste si comenteaza..se pare

  23. pana la urma e HoneyBunny sau HunyBuny?:)
    Nu e vorba de a scrie deplorabil, ci de a scrie oarecum ingrijit, si e clar ca ne-a placut, publicandu-l. E diferenta dintre a fi rasa cu brishca (si lipind hartie de ziar unde te tai), si a fi neteda ca obrazul unui bebelush, si la fel de parfumata:)

    Ma refer la cum curge ortografia, nu la pizda, Doamne fereste:)

  24. uuuuuu, ce spirit de vendetta bantuie blogul meu de suflet… la sfarsit am avut spontan imaginea autoarei terminand de scris reviewul si scuipand vanjos intr-o parte,sanatos, ca sa scape si de ultimul strop dintr-un cheag de ura. N-am inteles prea bine varsta povestitoarei- 16 ani pare nerealist pentru stilul asta. Totusi, la inversunarea oarba de pe acuma, sunt curioasa cu cata patima inacrita s-ar putea scrie cand vei fi o babacioica galbejita,care-o sa-si molfaie havana intre dinti…hahaha…oricum, subscriu la nuantele aduse de Rin si da, ranjitii perversi sunt satisfacuti, asteptam bocanind de nerabdare si alte povestiri din lumea celor cu corazonul sangerand.

  25. iepurasho, orice femeie e inversunata atunci cand e luata la 3 pazeste de un baiat, fie Adonis germanic cu zulufi blonzi, fie cocalarul negricios din coltzul blocului. Iar daca ne referim la 3 pazeste, iti dai seama ce se-ntampla cand iti iei un shut in cur in toata puterea cuvantului? Si cum sa te razbuni cel mai bine ca femeie, care e chestia cea mai la-ndemana? Ce-ai in chiloti, nu?
    Vei vedea si tu cu ce se mananca aceste lucruri. Pana una-alta, ai material de review pentru noi, sau tot pe uscat o freci?:)

  26. material e, nu insa pentru un review scris cu viteza scrumului care creste la capatul trabucului. Pe de alta parte,experiente cu 3 pazeste si razbunari n-am avut si inclin sa nu-mi doresc sa vad cu ce se mananca aceste lucruri.sunt o fiinta pancalista si surazatoare.

  27. Si eu! Surad cand vad dramele altora:)

  28. Ma amuza femeile astea care cred ca realizeaza ceva extraordinar facand sex cu un ratat, pentru ca apoi sa rada de el in gand. Mai trist e ca de fapt e de cacat, la fel cum el gafaie si se crede extraordinar, ea isi da ochii peste cap a plictis la vrajeala lui nereusita si se crede extraordinara, and they both fail happily ever after.

  29. in sfarsit, un comment articulat si la obiect:P

  30. mi-a placut ce-am citit…:)

  31. mai..Honey Bunny,[alt nume n-ai gasit ma?:))] nuj dc da am un feeling asa k te cunosc..oricum, frumos, nici nu ma asteptam la altcv din partea ta, sau in termeni populari, Bine ba!

  32. ^ hopa.

  33. ics…esti varza frate… habara nu ai ce vorbesti si imi lasi impresia ca ai capul patrat si incuiat intr-un seif bagat sub apa. Pusul etichetelor pe oameni indica o totala lipsa de creier. Automat daca un individ iese cu o fata de 16 ani inseamna ca e un cretin, psihopat si ce ai mai zis acolo. Pai ma amice…sunt o tona de individe peste 20 de ani proaste ca noaptea cu care nu ai ce vorbi nici 2 minute…cum sunt o multime de fete de 16 ani inteligente si cu creierul la ele. Slava domnului ca am avut parte de toata paleta feminina si crede-ma ca NICIODATA nu conteaza varsta ci inteligenta celei pe care o ai in fata. Ca e de 16 sau 26…whatever… Macar la aia de 16 nu o sa gasesti o gramada de probleme psihice datorate experientelor de pana atunci cum gasesti la una de 26 sau 36.
    Ce faci tu judecati d’astea “de valoare”? Habar nu ai despre ce vorbesti…un tzaran trist si complexat cu idei putine si fixe. Deschide-ti mintea, ba, ai internetul asta nelimitat si tu gandesti ingust ca o strada cu sens unic.

  34. “Totusi, la inversunarea oarba de pe acuma, sunt curioasa cu cata patima inacrita s-ar putea scrie cand vei fi o babacioica galbejita,care-o sa-si molfaie havana intre dinti…hahaha…”
    iepure-al-nisipurilor, ma tem ca ai o anume opacitate, ca iti scapa ceva. De te-ai fi limitat sa spui ca tie iti displace spiritul de vendetta intr-o experienta (respectiv confesiune) amoroasa, n-as fi avut nimic de obiectat. Randurile de mai sus arata insa autosuficienta si ostentatie in pozitia ta confortabila de fata ale carei trairi erotice sunt asa cum trebuie sa fie, si cum nu prea da nimeni semne sa mai aiba pe-aici, pe blogul tau de suflet. O subtila adiere de elitism intr-ale amorului.
    Mie, blogul acesta mi-a revelat o latura necunoscuta a perceptiei feminine, sau una pe care o credeam existenta doar in cateva cazuri de exceptie. Este vorba despre capacitatea femeilor de a se obiectiva, capacitate ce se credea (nici eu nu eram foarte sigura cum stau lucrurile) ca e apanajul mintii masculine. Ceea ce citesti in insemnarea lui Honey B. si a multor altor fete de pe-aici este o viziune needulcorata asupra unora dintre episoadele lor erotice; experientele acestea nu spun ceva despre ele, nu arata ca protagonistele ar fi blazate de felul lor, sau inversunate, sau inacrite. De-a lungul timpului, ai citit cu siguranta nenumarate relatari masculine ale experientelor lor sexuale, iar acestea au fost in fel si chip. Cuvantul ei lipsea din context, astfel ca aflam cum el ramanea la sfarsit cu dispretul, el – cu superiotitate de vreun fel, el era cel care gandea toata intamplarea si-si tragea concluziile. Si tot el presupunea ca ea, naiva in mod desavarsit, ramane cu o profunda neintelegere fata de motivul pt care a fost parasita – caci, desigur, cine era cel care parasea?
    Eh, ca sa inchei (ca asa-i frumos), ti-as sugera sa vezi autenticitatea extrem de proaspata si foarte frumoasa din insemnarile fetelor de pe blogul asta.
    Intr-adevar, nu asa ar trebui sa fie. Dar asa e, asa stau lucrurile. Cel putin, acum stim.
    Mie una imi plac mai toate posturile de pe-aici.

  35. kk, vesnica apologeta a emanciparii feminine.. sau nu. totusi nu pot sa nu-ti dau dreptate, prea multa lume scrie despre sex ca despre vanatoare, totul se termina cu piciorul pe gatul vanatului, cumva. as vrea sa vad si o relatare frusta, sincera, in care autorul povesteste cum s-a facut de trei parale-n pat. pana la urma nu toti suntem niste ultra-fuckeri sau super-vampe 🙂

  36. pe blogul tau sunt destule relatari fruste si sincere, si in asta sta poate cel mai mult valoarea lor. insa sunt scrise si bine, in cea mai mare parte a lor, adica cel putin pe gustul meu sunt. apologiile mele 😀 repetate lamuresc de ce imi plac posturile fetelor. dar acum, pt ca tot vorbim despre asta, pot sa-ti spun ca number one pentru mine este intamplarea lui onaca cu fata cu limba fetida. nu-s fan amaraciune si deziluzie, dar stiu ca acestea sunt parte fundamentala a realitatilor cotidiene, asa ca, daca sunt, sunt si tre’ spuse. dar am momente in care parca n-as mai citi asa ceva, atatea sperante rapuse si iluzii risipite… insa o intamplare – pe care nici n-as putea s-o numesc esec – relatata atat de firesc, ca aceea cu colega flasca si inmiresmata trece testul oricarei stari, oricarei zile.. 🙂 nu e la top posts, nu mai stiu cum se cheama si parca nici nu avea multe comentarii, insa ar merita sa fie citita de toti.

  37. kk, postarea respectiva e https://tsigaradedupa.wordpress.com/2007/05/22/the-smell-of-paradise/ . dealtfel, toate posturile lui On Aqua (pe unde-o fi disparut) si ale lui Cocalard – Magister Ludi ar trebui sa fie citite de toti. i-as obliga cu mana (si nu numai cu mana) mea:)

  38. @kk: Acribia cu care stai tu sa analizezi orice comment de doi lei de parca e un ciob din vreo tablita cu misterele de la Eleusis, nu te indreptateste sa crezi ca optica ta este exclusiva. Eu cred ca te poti bucura de revelatiile pe care ti le furnizeaza “latura necunoscuta a perceptiei feminine” si “autenticitatea extrem de proaspata si foarte frumoasa din insemnarile fetelor de pe blogul asta” fara sa te simti amenintata de un comentariu care nu concorda cu demersul tau amalitic de istoria mentalitatilor diferentiate sexual si fara sa aduci obiectii futile. Chill! Blogul asta nu e locul unde sa se aduca obiectii.
    @ Rintintin: carevasazica posturile lui On Aqua & Cocalard, instituit Magister Ludi,sunt canonizati pe tsigaradedupa, cum presupuneam ab blogue condita=))

  39. pardon, am uitat sa ma semnez.

  40. da, sunt atat de bagabonti incat nu le poti rezista:) nici macar eu nu pot. behehe.

  41. Imi vine sa fac POGO!

  42. De unde reiese ca as gandi ca optica mea e exclusiva?
    De unde deduci ca simt vreo amenintare din partea altor comentarii?
    Cine ti-a spus ca blogul asta nu e locul unde sa se aduca obiectii? De altfel, cea mai mare parte din comentariul tau anterior era o obiectie indirecta la adresa postului lui Honey B. Al meu, o obiectie la adresa obiectiei tale.

    Pe scurt, cam tot ce ai scris a fost degeaba. Dar, desigur, trebuie sa luam intotdeauna atitudine atunci cand suntem vizati de comentariile cuiva si sa formulam pe loc ceva destept, drept raspuns. Altfel, ce ar gandi ceilalti?
    De vrei sa mai indrepti catre mine cateva replici iscusite, te anunt cu amabilitate ca nu le voi putea citi un rastimp relativ indelungat.
    Insa le pot citi ceilalti.

  43. ok,kk,acuma trage aer in piept.:)

  44. iepurasul just got pwned 🙂

  45. http://sandydeea.wordpress.com/fotografii/

    O poza cat un blog. Aveti aici cam tot ce ne caznim noi sa scriem de mai bine de un an. Sex (bulanelele umpland ingenuu sosetele de sotron; privirea lasciva in contrast cu chipul copilaros). creativitate (niciodata nu mi-am imaginat ca se poate face o astfel de poza, darmite s’o fac eu). Droguri (ciupercile alea nu-mi inspira nimic bun). Fiction (un fel de tinkerbell cu aripi de categorie “fel”, adica decazut, cumva demonic). Ce sa mai zic de comentarii, la fel de savuroase precum poza. Si oleaca de cenzura, ca nu au vrut sa-mi publice remarca mea nevinovata: BEAHAHAHAHAHAHA! Ma rog, pot sa inteleg asta.
    pe scurt: nu va mai faceti griji. se poate si mai rau. mult.

  46. Rin, as pierde prea mult timp sa-i explic lui kk, cea pe care o reprezinti in absenta, de ce indicatiile de lectura pe care le insinueaza mamos – sa vedem autenticitatea, laturile obscure ale perceptiei,VIZIUNILE needulcorate si merituoase – sunt caraghioase. Sunt un cititor cameleonic al acestui blog, pe cat de nesistematic si decadent este blogul, pe atat de suferficiala sunt si eu. Deci kk, sfatul meu este sa gasesti un elev corigent la materia limba si literatura romana de clasa a XI-a , sa zicem, si sa-i explici in acelasi spirit exhaustiv cum anume se realizeaza focalizarea cand citim, ce elemente sa urmareasca, doamne-fereste sa nu rateze prospetimea si autenticitatea. serios, n-ai nici un haz.

  47. Iepu, eu nu reprezint pe nimeni, nici macar pe mine:)

    @Cocalard: peahaha, coaie, cine e cocalaritza aia fairy (refuz termenul de “pitzipoanca”, incetatenit mai nou, dat fiind ca e duplicitar, suspectez pe multi cei care viziteaza pitzipoanca.org ca ar fote asa ceva, renuntand la orice standard sau considerent moral) , si de unde pewla mea ai scos-o? E apsolut deliranta, ma declar pe loc fanul ei neconditionat, trebuie s-o aduci la locanta stabilita, sa ne bata din aripioare infipta-n pewla, ca un fluture-n insectar. Behehe.

  48. Daca discutii de genul asta purtati intre doua partide de laba, sa va fie de bine.

  49. Deci behehe! Sandy, o vizita neasteptata, dar binevenita. Cum spunea un oarecare (nu, nu magistrul deshantzat de mai sus, insa unul de teapa lui): de laba nu te lasi niciodata, dar de la o varsta anume trebuie sa ti-o faca altcineva.

  50. “Laba-laba Laba-laba” – Shaggy

  51. ” Laba, laba, laba, laba with Dieter Burton ”
    Shaggy – Lust

    Cine plm e Dieter Burton? A laba champion? Or a laba EVANGELIST?
    @ Cocalard: cand vad subita innobilare a nickname-ului tau imi vine sa-mi pun nickul “Rin Tin Tin Anubis, Master of the Pubis” behehe fah

  52. did somebody say Anubis? 🙂

  53. aha…sa inteleg ca voi v-o faceti unul altuia?…ce ti-e si cu tipii astia gay…

  54. Sandydeea: suni categorica precum vocea legii, drept pentru care te voi numi de acum incolo Sandy Law (pronuntat sandilau). Pentru noi a fi gay nu e neaparat ceva peiorativ. Eu zic ca, daca tot ai intrat aici, poti posta ceva, sunt sigur ca o fire jucausa si navalnica asa cum esti tu are ceva de spus. Imi place sa cred ca insemni mai mult decat o mana de ciuperci crescute subt curul unei zanitse cu aripi de fluture nocturn.

  55. Nu am putut reactiona astfel. Replica homoerotica pe care am primit-o anterior m-a facut sa-mi ies din fire. Poate voi posta ceva constructiv daca daca nu imi vor mai fi luate in deradere fara scop pozele. Era o editare de inceput (ca majoritatea de pe blog), nimic mai mult. Nu e poza de hi5, nu e nici macar o poza de promovare si totusi primesc comentarii rautacioase de pe un blog strain.Inclin sa cred ca exista o lipsa de preocupare

  56. Hai, posteaza odata si preocuparea va veni de la sine.

  57. Sandy, atata timp cat ai construit un blog intr-un spatiu public, deschis vizitatorului, nici un blog sau vreun comentator nu-ti poate fi strain. Si, da, scrie si tu ceva pentru noi. Un review de cordeala. Distruge mitul silfidei cu aripi mov si arata-ne ce zace sub fustita in carouri. Hai ca poti!

  58. E un blog personal dupa cum am scris si in acea descriere pe blog. Asta inseamna ca scriu si postez ce vreau eu. Sunt asa cum doresc eu. Si credeti-ma pe cuvant ca daca m-ati cunoaste personal v-ati inghiti toate cuvintele urate spuse pana acum.

    Nu inteleg care e problema si nu intentionez sa mai intru pe acest blog daca aceasta este singura voastra preocupare.

  59. Ne judeci prea aspru. Poate am fost categorici, dar n-am intentionat sa spunem nimic urat despre tine. Ba mai mult, in ce ma priveste, si as indrazni sa spun ca si in cazul desantzatului magistru, poti vorbi de o fascinatie aparte in ce te priveste. Da, ne preocupi, si eu, personal, nu ma voi lasa pana nu vei scrie un review pentru noi. Vreau sa stiu toate secretele silfidei mov:)

  60. =))) abia astept review-ul fluturashului cu ciuperca.
    ah, ca nu-ti mai scrie nimeni, Rin. ce abstinentza melancolica :))

  61. Saku, nu conteaza cat de des scrie cineva, ci cat de bine:) Desi, cum sta bine adevaratilor europeni, si la capitolul asta facem compromisuri:)

  62. Sunt atat de impartite parerile si eu personal in fiecare gasesc ceva cu care as putea fi de acord.E adevarat ca este un blog si ca opiniile difera,dar cred ca nervii,agitatiile,spumele,ca cine zice mai bine si cine are dreptate,defapt sunt un pic fara rost.Unii zic despre cocalarii de 25 de ani si-i acuza,altii se simt ca atare si riposteaza.Da!Sunt cocalari si pedofili si sunt si persoane care nu se incadreaza in categoriile enumerate si totusi se intampla sa aiba relatii sau contacte cu fete.Nu ma simt in stare sa judec persoanele implicate si felul in care s-a scris…ci intamplarea ca atare(din pacate anumite sentimente din cele prezentate de honey li se intampla anumitor fete si nu esti tu sau eu in masura sa zici daca fata aia e ratata ca a vrut sa se razbune)…creierul femeii clar functioneaza diferit de cel al unui barbat (astea fiind spune intr-un limbaj accesibil)e normal sa fie controverse imense intre sexe…si PROBLEME efectiv,lasand razbunarile si sexul si toate astea la o parte…Mesajul pe care vreau sa il transmit e urmatorul:asa cum e lumea,eu tot zic si sustin ca exista IUBIRE si ca fara ea am fi morti…am fi roboti,am fi ciudati.Cu multe sacrificii poti ajunge sa ai relatia aia de vis cu un om pt.ceea ce e el (cu inclusiv defectele lui desi nu-ti plac).Nu ma cred Mircea Radu,dar consider ca multi,daca va deschideti mintile,ochii si punctele de energie puteti fi fericiti!Nu o fericire totala,ci momente de bucurie impartite in secunde de extraz:) Viata poate fi de cacat dar poate fi extraordinara.Scuze daca v-am plictisit si daca par a 60+,insa e strict parerea mea,nu incerc sa impun nimic la nimeni.Absolut toti cei care a-ti lasat comm. privind dintr-o anumita perspectiva,aveti intr-o cantitate,dreptate.Numai bine:D(felicitari pt blog si munca depusa;)

Leave a Reply

 
