Despre zei si alti demoni

by Delilah

Motto: “Oamenii fericiti au amintiri multe si memorie proasta.”

Ti-ai propus sa bei cu masura, nu ai chef sa le povestesti celor de la firma unde lucrezi cat de mult iti place tie sa sugi pula. Stii ca petrecerile organizate de ei se lasa cu betii crunte si nu vrei sa fii clovnul serii. N-ai venit acolo sa agati, doar sa faci putin scandal – moderat – si sa te cari in asa fel incat sa iti amintesti a doua zi cum ai ajuns acasa.

Ti-a trecut prin minte (recunoaste zdreanto!) ca nu e chiar indicat sa iesi cu el, ca nu stii unde se ajunge. In orice caz, nu la un lucru bun. Nu doar pentru ca asa ti-ai zis tu, ci pentru ca asta e legea firii.

Nu ai banuit cand ai ajuns acolo ca o sa sfarsesti seara infipta in pula. Desi mereu ti s-a parut ca privirea lui are ceva pervers, nu te-ai gandit ca e cazul sa cercetezi. Actele premergatoare sunt de regula echivoce, nu stii daca pur si simplu ii esti simpatica sau gandurile lui sunt ceva mai necurate. Cand ti-a varat limba pe gat a inlaturat orice dubiu: vrea sa te futa. Acum.

Nu ti-ai dat seama cum s-a trecut de la “ce faci, fah?” la “mami, mami”, dar era clar ca iti placea. Iti placea atat de mult incat ai impartit cu el un pat, o zi, mai multe zile, o sperantsa. Ai fi vrut sa imparti tot.

S-a dezbracat in trei secunde, nu-ti venea sa crezi ca e el in fata ta, gol. Ti se parea ca nu ti se intampla tie. Ti-a ridicat bluza, el complet gol si cu pula sculata in anticiparea a ceea ce va fi, si a inceput sa te sarute pe sani. Te dezbraca sovaielnic cu o mana, in timp ce pe cealalta deja o varase la tine in chiloti. In betia ta te intrebai daca ai fi facut acelasi lucru treaza fiind. Te-a intins pe jos, pe covor, si a inceput sa te linga. Te uitai: te excita teribil degetul cu verigheta pe el la tine in pisda iar ochisorii… ochisorii care ies din pisda intrebatori erau pentru prima data ok. Avea capul pulii cat URSS – era cel mai mare pe care l-ai vazut vreodata. Nu-ti amintesti daca au fost cateva minute sau cateva zeci de minute (bineinteles, zdreanto! iti place cariciul, iti place), iti amintesti doar pielea lui, doar pielea ta a doua zi care inca pastra parfumul lui.

Stateai intinsa pe spate in pat, cu capul spanzurat pe marginea patului. S-a ridicat si ti-a bagat pula in gura. Era o pula nu exagerat de lunga, dar foarte groasa; ai vazut-o cum se apropie de fata ta, abia asteptai. Ti-a indesat-o pe gat, cum bine zicea cineva intr-o postare anterioara, pana ti-au dat lacrimile. O voiai, iti placea. S-a aplecat peste tine si a inceput sa-ti dea limbi. Nu tu ii sugeai pula, el te futea in gura. S-a ridicat, te-a intors cu fata in jos si ti-a infipt-o in pisda. Pe toata. Te tinea si te futea iar tu stateai acolo sub el multumita. Te-ai urcat pe el, stiai ca asa iti e cel mai usor sa termini. Te-ai frecat de el infipta in pula – iti venea sa urli (dar mereu esti muta) – pana ai terminat tinandu-te strans cu mainile de marginea patului.

Nu intelegi prea bine cum gluma s-a transformat in realitate, dar stii ca marimea intensitatii unei placeri descreste progresiv pana la saturare daca respectiva placere este satisfacuta in mod continuu si neintrerupt.

Fredonezi in minte un cantec despre cum ti-ai lasat tu inima undeva.. dar cu cat incerci mai mult cu atat iti dai seama ca nu vei reusi sa iti amintesti unde.

~ by Rin Tin Tin on August 6, 2008.

60 Responses to “Despre zei si alti demoni”

  1. 1. care-i faza cu titlul?
    2. de ce e scrisa la persoana a 2-a?

  2. Aoleu, mi-e si frica sa raspund. Daca va fi folosit impotriva mea? Oare ar fi cazul sa chem un avocat?

  3. nope. fara avocati. erau doar 2 curiozitati literare

  4. pai da,pt ca e o intamplare plina de demoni,rele si scarbosenii

  5. Ai tu o poveste mai pretty decat asta?:)

  6. in primul rand nu e deloc,dar deloc pretty,iar in al doilea,eu cand am citit toate acestea,m-am uimit si m-am ingrozit ce lucruri scarboase poate sa faca un barbat si o femeie,mi se pare injositor,eu dc as avea o poveste ar fi una frumoasa si plina de romantism

  7. Cred ca esti in locul gresit, darling. Aici e un loc cu review-uri de cordeala.

  8. pretty_face, povestea ta poate e plina de romantism, dar a lui e despre cum ti-a tras-o…

  9. david: nota zece!
    pretty face: in ce consta scarbosenia? Tare mi-ar placea sa aflu, sunt sigura ca revolta ta are niste lucruri minunate sa ne spuna.

  10. Daca dragoste nu e…facem!
    So pretty, e omeneste sa ti-o mai tragi din cand in cand; macar ai putea sa incerci…e chiar placut :>

  11. ce complicat.

  12. rin tin tin-majoritatea oamenilor fac sex,mi se pare normal,dar totusi,nu in asemenea hal,parerea mea
    david-nu cred,depinde de caracterul fiecaruia
    kk-cum in ce consta?in lucrurile perverse bineinteles,iar ca sa spun drept,sincer,mi se pare mai injositor la barbat decat la femeie,se umileste foarte mult in fata unei femei facand astfel de chestii
    falus-dc sa mi-o mai trag,inseamna sa fac “treburile” din intamplarea de mai sus,mai bine ma lipsesc

  13. supastar, inainte de orice, aici nu avem de-a face cu literatura. Nici cu fictiune. E un review pe bune, e un review de cordeala. Persoana a IIa si caracterul personal ar povestirii nu se exclud. Delilah poate vorbi onest si altfel decat la persoana I:) Cat priveste titlul, dincolo de ceea ce e evident, mai ascunde ceva doar pentru cunoscatori (si care ar putea fi cunoscatorii, daca nu intocmai purtatorii de pula din review?).

    pretty_face, mi-e neclara treaba cu scarbosenia si cu umilitul, ti-as fi recunoscatoare daca ai dezvolta pe tema asta. Mi-ar parea rau sa aflu ca citind review-ul ai ales sa te lipsesti de futai, de teama sa nu dai peste un depravat infiorator care sa iti infiga pula pe gat. Pardon, penisul. Organul genital masculin. Plus ca asta chiar e un review destul de romantic, e cu love..

    saru, ce complicat?:)

  14. pretty (scar)face, m-ai facut sa citesc inca o data textul si pt asta tre sa platesti, asa ca spune-mi explicit unde e perversiunea aia, ca n-o vad; e cazuta printre randuri? ca pe mine nu m-a pricopsit dumnezeu cu o privire piezisa, io nu vad decat ce e evident. lamureste-ma tu, rogu-te..

  15. pardon, nu eram anonima, eram kk, scuze 😉

  16. nu-s anonim, ci kk, da la comp asta n-aveam id-ul introdus. si mie imi place mai mult scarface, lasam asa, da?

  17. delilah-exact ce ai spus tu,asta este umilinta
    kk-lasa cum vrei;tot ce este inafara sexului normal,nu ti-e clar?

  18. Uitandu-ma infrigurata peste comentariile lui pretty_face am recitit si eu textul cautand perversiunea, de ca si cum n-as fi stiut prea bine ce am facut.. ahaha. Ma gandeam ca poate pe undeva s-ar fi putut intelege altceva decat ar fi trebuit sa se inteleaga.

    Am recitit textul, am recitit comentariile si, cuprinsa de fiorul groazei, am decis sa fac ce stiu eu cel mai bine sa fac (nu, nu sex pervers): m-am dus la lege.

    Conchid: acte de perversiune sexuala inseamna orice modalitati de obtinere a unei satisfactii sexuale altfel decat prin folosirea sexului SAU actionand asupra sexului.
    q.e.d.

  19. Adica bagandu-ti in cur picioare de masa, de scaun, bidinele, zugravi, apartamente, blocuri, orase intregi, intregul Univers!!?

  20. Ahaha, exact! Si limbile in cur ar intra la perversiuni, nu? Da, si daca ti le dai singur:)

  21. sex normal… mijto espresie, bre! partea cu sexul am inteles-o… cu “normal”-ul nu prea… e din seria aia cu “natural”, Rin. poate se indura pretty_face sa ma lumineze…

  22. pretty, te-ai intrebat vreodata daca si partenerul tau face de fiecare data dragoste cu tine ?

  23. pretty scar, m-am razgandit, sunt de partea ta. Lasa tu dezaxatii astia de pe-aici, astia care parca parca fac totul inadins ca sa ajunga in focul gheenei si intoarce-te la lecturile tale educative, Tess of the d’Urbervilles, Madama Bovary, Ileana Cosanzeaza.
    Rin, vezi ce se intampla daca nu pui o bulina cu varsta mentala obligatorie pentru accesul pe blogul tau asta scarbavnic?

  24. O bulina pe curul cititoarelor ar insemna prea mult?:)

  25. Ar insemna prea putin:)

  26. Eh, ideea era ca bulina respectiva sa fie accesibila si privirii cititoarelor. mai ales cititoarelor, daca ne gandim la neprihanita noastra pretty face.

  27. eu nu vreau sa ma intelegeti gresit,fiecare este liber sa faca ce vrea,sa faca bors din partea mea,mi-am exprimat si eu parerea despre ce-am citit,ca nici nu mai stiu cum am ajuns pe blogul acesta,ce n-am voie?in fine,as vrea totusi sa nu va mai prefaceti ca nu stiti ce inseamna perversiuni
    ronnie-nu ma lua cu bre caci sunt sigura ca esti mai in varsta decat mine,pt ca dc am felul acesta de a gandi nu inseamna ca sunt demodata sau batrana si…da,ma voi indura sa te luminez,atunci cand barbatul si femeia devin un singur trup,un singur suflet,celelalte nu-si au nici un rost chiar dc noi simtim intr-adevar ceva,nu stiu,excitatie,cred,de a le face,putem sa ne abtinem totusi,cu vointa reusim,eu cum pot?
    falus-nu,dar eu asa simt
    kk,rin tin tin,delilah,anonymous-ete na

  28. Pretty, ne scuzi, noi nu suntem atat de speciali ca tine. Noi credem ca bunul Dumniezo ne-a dat pula si pizda ca sa le folosim la futut, nu la amestecatul lor cu dragostea si sufletul. Poate ca pe undeva exista o legatura, dar tu faci confuzii majore.

  29. Pretty face, preacurata mea,

    Punctual: sexul oral este perversiunea incriminata?
    Pozitia girl on top este perversiunea respectiva?
    Excitatia e perversiunea?

    Nu ma lasa, te rog. Te astept infrigurata cu raspunsul.

  30. mai sa fie! pretty_face, nu stiu cum sa ma inclin mai adanc ca m-ai “luminat” mai ceva ca un bec lipsa. ce are a face sentimentul cu metodele de a obtine placere? undeva, in esenta, poate are. daca nu exista acel ceva care… nu se intampla. asa matusalemica cum ma percepi, io zic ca tot ceea ce este acceptat si practicat de doua fiinte (capabile sa inteleaga ceea ce fac) e natural/normal sau cum poti tu intelege sa fie.
    parafrazand: get a job, get a lfe, get fucked. preferabil periodic si in toate situatiile/pozitiile/formele pe care ti le poti imagina. it worths. da’ asta o sa-ti dai seama, draguta, dupa.

  31. ” Manastirea Agapia, cu hramul “Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril (8 noiembrie), este situata pe valea paraului Agapia (Topolita), la poalele culmii Magura, intr-un cadru natural deosebit de pitoresc, inconjurata de culmi montane imbracate cu paduri seculare si impestritata multicolor de numeroase gradinite cu flori si livezi.”

    dar din cate am auzit si pe acolo se practica sexul, iar ala anal ar fi la mare inaltime in ochii enoriasilor. pretty, din pacate falusul e pretutindeni si crede-ma ca ultimul lucru la care se gandeste e romantismul

  32. intr-adevar imi pare rau ca am amestecat un pic”borcanele”,am gresit,trebuia sa nu mai explic nimic,sa iau aminte mai intai la gandurile mele si mai apoi sa judec sau sa-mi dau cu parerea,pt ca intr-un fel,recunosc…si eu am mai simtit diferite chestii urate sa le fac,dar am reusit sa ma abtin,pt ca am aceasta constiinta care nu ma lasa,deoarece stiu ca nu e bine si totodata am,nu stiu,asaaa siguranta ca nu le voi face niciodata,de bunavoie
    rin tin tin-regret ca am adus vorba despre suflet
    kk-pai cred ca inafara de excitatie
    ronnie-poate doar pt cele doua fiinte despre care vb,restul nu cred;o sa incerc in continuare sa ma abtin
    falus-nu te cred,dar cumva nici nu ma intereseaza,fiecare cu alegerile lui;si ce daca e pretutindeni,poate sa fie tinut in frau,dc se vrea acest lucru 🙂

  33. “si eu am mai simtit diferite chestii urate sa le fac,dar am reusit sa ma abtin”… sa vezi tu dupa ce nu te mai abtii cum te abonezi la tsigara, si poate ne scrii si un review spumos. am zis.

  34. “am mai simtzit sa le fac” – daca scrie asa, n-are nici o sansa 🙂

  35. “pt ca am aceasta constiinta care nu ma lasa” – scapa de ea, repede, ca a distrus pana acu’ toata suflarea crestina – si nu numai -, asa-zis civilizata (slefuita in exterior). asa esti si tu, pretty face, precum ti-e numele: infrumusetata la infatisare, ca sa vada lumea, iar pe dinauntru “si eu am mai simtit diferite chestii urate sa le fac”. io zic asa: fa-le, ca altfel te vor bantui, fereasca sfantu’, toata viata, iar daca le faci asa dupa pofta inimii tale, se prea poate ca intr-o zi sa constati ca au plecat, nestiute, si nu s-au mai intors.. dar ca sa ajungi acolo cere sfatul prietenilor pe care ti i-ai facut deja aici, pe tsigara, si care continua sa-ti raspunda, din compasiune 🙂 succes!

  36. Delilah, de cand citesc tsigara de dupa n-am dat peste nici un post care sa ma sperie cum m-a speriat al tau. pentru cateva secunde am crezut ca vorbesti de mine…cu fiecare detaliu, poate mai putin verigheta, desi si aia ar putea fi interpretata cumva.

    mi-a placut la nebunie. =)

  37. […] il citeste in mod frecvent? de cate ori? cinstit acum. mie niciodata pana azi, cand am citit postul asta si mi-am revazut ultima noapte cu prostul. sau poate prima, chiar nu conteaza, ar putea fi oricare […]

  38. LuLu, multumesc pentru aprecieri.
    Vazand “n-am dat peste nici un post care sa ma sperie cum m-a speriat al tau”, primul gand a fost ca si-a adus pretty_face o prietena sa ne explice despre perversiuni si despre cum se abtine de la a le infaptui pentru ca nu o lasa constiinta. Intr-un final m-am linistit, era de bine..

  39. “ramai credincios tie insuti”eu asa voi face si cu asta basta,ah…si multumesc pt compasiunea de a-mi raspunde,ce sa-ti povestesc…si pt sfat,cum sa nu,sa le fac si dupa aceea sa-mi para rau,n-am destule regrete,mi le mai adaug si pe acestea
    david-no way

  40. Pana una-alta vad ca ne citesti zilnic:)
    Don’t be shy, bring your whole family:)

  41. astept cu nerabdare noi peripetii =P
    (din partea tuturor autorilor, bineinteles)

  42. Toti autorii asteapta peripetii din partea ta! 🙂

  43. pretty face, ma faci sa rad.. de data asta mai dihai ca datile trecute. pai ma pretty ma, cui esti tu credincioasa? Tie? pai ce stii tu despre tine? ca tu traiesti abtinandu-te, deci unde esti tu printre toate conformismele din care ti-ai fabricat viata? eu am o curiozitate mare de tot, daca esti buna sa mi-o satisfaci (stiu ca nu-ti place cuvantul, probabil te abtii, dupa bunul tau obicei, sa-l folosesti): cati ani ai? si te-as mai intreba si ce meserie ai, dar asta asa, daca esti mai mult decat generoasa sa-mi raspunzi. dar in primul si-n primul rand as vrea sa stiu carei generatii apartii.

  44. Esti cam rautacioasa, kk. Ea are alte valori decat noi, intrebarea e cum de ne citeste 🙂 Aici e misterul..

  45. Valorile mele sunt de fapt una singura – autenticitatea. Ca ma insel sau nu, nu vad sa fie altceva mai important in viata nimanui decat asta. ‘Fii autentic si fa ce vrei’ ar fi, dupa parerea mea, suficient pentru oricare dintre noi ca sa se maturizeze si sa vada ce face, mai departe. Valorile ei sunt niste vise din care n-o sa se aleaga cu nimic. Cam asta..

  46. Autenticitatea intr-un mediu artificial. Interesant:) Aia cu facutul e buna, pana la urma toata lumea face ce vrea, nu?

  47. Ei, pai ai sa vezi imediat ca nu e deloc asa. Autenticitate intr-un mediu artificial, spui tu. Atunci, daca toata lumea face ce vrea, asa cum spui mai departe, cine creeaza mediul asta artificial?

  48. ma refeream la internet.. ca mediu. The medium is the message, they say:)

  49. in primul rand eu intru de curiozitate sa vad ce mai spuneti,imi place sa raspund…si ce?
    pai intr-adevar la intrebarea aceasta sunt mai mult decat generoasa,19,operator,nu ma intereseaza carei generatii apartin,care o fi,nu conteaza
    mai mereu am facut ce am vrut,majoritatea greseli,dar merg mai departe cum pot si eu,insa un sfat adevarat este intotdeauna binevenit;oare de ce nu m-as alege cu nimic?e bine sa sper

  50. curiozitatea a omorat pisica, pretty… in mod “curios”, pentru tine ar putea (poate) omori cateva dintre limitele pe care ti le impui si care, pe mine, ma omoara. cu zile, cand le aud in gura unei tinere de 19 ziceai? trist. but again… mediul face totul. las linkul sa-ti spuna restul: http://uk.youtube.com/watch?v=GCiOY8HhGEk (in caz ca nu merge – search r.e.m.-she just wants to be)

  51. Super tare!
    Mi-ar fi placut sa fiu in locul tipei!

  52. Bestiala poveste, imi aminteste de “Printul” cel despre care scriu pe blog, dar fara verigheta 🙂
    Foarte tare experienta ta! 🙂

  53. delilah, f buna povestea, mi-a dilatat pupilele & shit (ca sa citez echivalentul domnului din povestea ta cu care m-a bucurat viata pana acum)

    pretty_face, mi-ai facut ziua …

    1) citit blog – ma costa cam 5 minute la o sapt (cu aproximatie, ce n-as da sa fie pe fiecare zi)
    2) scris 1 data in blog – cam 1 ora, plus minutu de copy-paste
    3) citit povestea delilah-ei, citit comenturi, facut ochii mari, prabusit capul pe laptop, incercari diverse de a ma abtine intrucat ma aflu la servici – PRICELLESS

    ma bucur ca raspunzi totusi, ca iti sustii parerea s.a.m.d.

    sper totusi sa te avem printre noi cat mai mult (eventual in cativa ani o sa si scrii 😉

    be crazy & beautiful (and both of these include sex, trust me)

  54. wow… :O

  55. “[…]marimea intensitatii unei placeri descreste progresiv pana la saturare daca respectiva placere este satisfacuta in mod continuu si neintrerupt.” din nou wow!

  56. nimic nu e pervers atata timp cat e de comun acord.
    apoi, sunt de acord ca la un ons…hai, tabula rasa, dar cu un coleg de la job cu care trebuie sa dai ochii cinci zile pe saptamana, nu stiu cate ore pe zi, mai greu. si nu e persoana cu care iti petreci restul vietii. poate asta a vrut de fapt neprihanita noastra sa zica. sau poate sexul oral o scarbeste? desi, eh, pun pariu ca n’ar refuza un bot la savarina…

  57. esti o nesimtita,scuza-ma ca-ti spun aceasta,dar m-ai enervat,si da ma scarbeste la maxim,in veci n-as permite nimanui sa-mi faca asa ceva si nicio eu cuiva,in veci!

  58. Pretty, imi aduc aminte de o doamna bine, trecuta de 50 ani care abia dupa 25 de ani de casnicie,odata dupa un chef si-a lasat barbatul sa i-o traga in cur, sau mai bine zis nu a mai fost in stare sa reactioneze.Concluzia a fost urmatoarea,redau din memorie
    “Draga mea(vb cu o alta tipa) nu pot sa spun decit ca regret ca l-am refuzat 25 de ani si bonusul este ca de atunci o facem mult mai des si chiar de cite 2x pe noapte…..nu ma asteptam sa fie asa bine”
    I rest my case

  59. vai, vai, de cate ori n-am auzit “n-o s-o fac niciodata”… :))

    iaodi, faine povesti pe-aici, o sa mai vin.

  60. zdrentele tot zdrente

Leave a Reply

 
