O vrei?

by Astrid

Printr-un defect în maşinăria de futut minţi a sorţii, domnul m-a chemat la el acasă. Într-un exces de bucurie m-am aranjat ca niciodată pentru ziua respectivă. Eram o pagină din Vogue umblătoare, puţin tulburată din cauza a doi indivizi care m-au ciupit de cur şi nu mai voiau să mă abandoneze. Am reuşit să scap de ei, domnul m-a cules amabil de pe drum.. şi iată-ne în maşina lui, veseli şi destinşi, în drum spre apartamentul magic. M-a ciupit şi el de fund în timp ce urcam scările – se pare că fundul meu era atracţia principală în ziua aia – şi cu greu mi-am înfrânat reflexul de a-i fute un cot în gură. În schimb, i-am zâmbit cu toata drăgălăşenia de care eram capabilă.

El s-a băgat să facă un duş, io am rămas în vizuina lui, asteptând. Io şi suflul meu sistolic, amândoi uimiţi că momentul ăsta nenorocit a venit, după atâtea discuţii şi încercări preliminare. A ieşit din baie doar cu un prosop înfăşurat în juru a tot ce contează. Ne-am aşezat pe pat, cuminte, drăguţ, “să-ţi aduc un suc?”, “nu, mersi”, i-am aruncat telecomanda din mână şi m-am suit pe el. Rochia s-a ridicat pe pulpe, lui i s-a sculat instantaneu. De-abia mă abţineam să nu râd ca o şcolariţă când îi vedeam privirea hipnotizată de nasturii care se deschideau unul câte unul câte unul… – până când culoarea chiloţilor mei a fost dezvăluită. Dumnealui scotea nişte sunete cam ciudate, dar eram prea fascinată de imaginea pulii lui zâmbindu-mi de sub prosopu pe care-l azvârlisem cât colo. Textura pielii lui şi felul în care carnea era repartizată pe trupul lui de Apollo îi ierta cel puţin juma’ din păcate.

A urmat un preludiu destul de plăcut. Cu o expresie pe care n-o mai văzusem până atunci, m-a intrebat “O vrei?”. Am oscilat între un hohot de râs şi un “Bag-o!” teatral, dar până la urmă am rămas la un “da” şoptit. După ce ne-am epuizat replicile, am trecut la treabă. Aş vrea să pot spune c-a fost o experienţă intensă, spirituală. Aşa aş fi vrut să fie, să găsesc sub prosop raiul cu toti îngerii şi broşura despre cum trebuie să-ti traiesti viaţa ca să fii mereu înconjurat de plăcere şi iubire profundă a la romane englezeşti. Dar nu. Chiar când începeam să realizez ce mi se întâmpla, m-a anunţat că îi cam vine să termine. L-am privit îngrozită. “Nu!”. Mi-a arătat un semi-surâs potrivit pentru un semi-zeu ca el, cu o semi-urmă de semi-dispreţ.

A terminat, m-a lăsat cu picioarele despărţite, în patul lui tare, şi s-a dus să arunce prezervativu. “Dobitocule!” – am gândit, dar n-am fost în stare s-o spun. Când s-a întors, am stat goi în pat în timp ce el se uita la televizor şi eu realizam cu oarece frustrare că nici măcar atunci când e în mine nu-mi pot da seama dacă mă vrea.

~ by Rin Tin Tin on August 28, 2008.

24 Responses to “O vrei?”

  1. Suflu sistolic si cordeala? Totusi, Astrid.. sa nu dai in boala lu’ Calache.
    In alta ordine de idei, tipic feminina dilema de final. Iti spun eu: dupa ce va vrem si va avem, nu va mai vrem. Suna elocvent?:)

    • Cu siguranta unul dintre cele mai plauzibile comentarii. O intrebare intrebatoare, totusi, atunci de ce pula mea de mai chinuim sa le avem cand pe urma nu le mai vrem ?

  2. 😀 stiam asta cu vrutu si nevrutu, da asta e ca la boli – intotdeauna spui ca li se intampla altora, niciodata tie. oh well 😛

  3. Bine, ar mai fi existat o optiune. Sa-ti infigi ghearele-n scrotul lui cand te-a anuntat ca ii cam vine, si sa-i spui: “Termina si e ultima oara. Ramai fara ele!”.
    Dar pentru asta iti trebuie coaie (no pun intended) ..:)

  4. si era si pacat de scrotul lui cel aratos 😀

  5. Eeeek. Nu ma intereseaza cum arata scroturile altora 😀
    Ai reusit sa ma oripilezi.

  6. Acum v-am descoperit si mi se pare genial siteul. Se pare ca nimeni nu vorbeste pe fata despre ce se intampla cu adevarat cand faci sex, despre ce gandesti, despre cum se intampla, si mai ales despre faptul ca nu e tot timpul ca-n filme…
    In fine. Deci daca vreau sa postez ceva, las aicishia la commenturi? 🙂

  7. @ Zappy: da.

  8. Waw, intesa experienta si foarte ciudata in acelasi timp… Imi pare rau pentru ce-ai patit. Am patit-o si eu cu “C” despre care tot scriu pe blog si n-a fost sexy… Mai ales ca are un pachet exceptional… SPer ca daca va exista un next time, sa fie bine 🙂
    Sau mai gandeste-te tu la asta, esti prea buna, nu s-a putut abtine 🙂

  9. interesaaaant … presupun ca si “barbatushul” din mine poate posta aici o peveste,nu?…ar fi o interesanta refulare…felicitari pentru site, pesemne ca e cel mai nonconformist dintre cele peste care am dat!

  10. Barbatushii din noi cer ca femeiushca din tine sa posteze, ce zici?:)

  11. mi-as incerca norocul, dandu-ma drept femeie timp de-un post, nu cred ca mi-ar face rau…in cel mai rau as trece cu brio ca femeie 😛

  12. Hold your horses, cowboy:P This is a non-fiction blog, deci daca ai experiente reale din postura de femeiushca, da, cu cea mai mare placere:)
    Daca nu, do it like a man. Either way we enjoy it:P

  13. hmm de ce nu i-ai spus cu voce tare (dobitocule) poate realiza si el ca nu a facut mare brnza si nu mai ranjea ca boul:))

  14. eu as fi raspuns “Bag-o!” :))

  15. excelent!!! azi am descoperit site-ul si sunt foarte incantata

  16. apropo cunosc senzatia… de “termin” sau “vin” si de restul nu ma intereseaza…am patit-o cu un tip, despre care am descoperit ca are o mare si intensa pasiune:”fututul cantitativ”, oricum a doua oara nu ma mai prinde

  17. ana, adica in cantitati mici si neinteresante?:) sau cum?

  18. mai, cred ca in cantitati mari si neinteresante ceea ce mi se pare si mai nasol…dar fiecare cu gusturile lui

  19. desi daca stau sa ma gandesc mai bine pentru mine a fost si mic si neinteresant….si de asta a doua oara cand mai fac chestia asta [apropo sunt pe punctul de a o face:), dar nu tot cu D]sper sa fie mai interesant…si “cantitativ”=nr. de femei care i-au trecut prin p..a

  20. Oh, la naiba, ce complicat suna:) Oricum, de ce nu ne povestesti aici totul?:)

  21. Esti sus, e tare de tot treaba:)

  22. thanks

    • Dar eşti sigură că ai făcut în aşa fel, încât să-l faci in aşa fel incât să nu-l fi făcut să aibă “privirea hipnotizată de nasturii care se deschideau unul câte unul câte unul…”, sau “Când s-a întors, am stat goi în pat în timp ce el se uita la televizor şi eu realizam cu oarece frustrare că nici măcar atunci când e în mine nu-mi pot da seama dacă mă vrea.” ?

Leave a Reply

 
