De ce sloboz scriu blogul?

Acesta nu e un sonet. Acesta nu e un sonet scris de RAY’WN. Acesta este…

de ce sloboz scriu blogul

de ce sloboz scriu blogul, fluier a Rigoletto
in timp ce pe afara orasu-ntreg se ninge
de ce sloboz scriu blogul, te-ntreb fa, Nicoleto
cand tu de pe coperta nu ai putint-a suge

in cinspe fix minute, o sa ma car acasa
si am sa ma trantesc pe patul de camin
monotonie, angoasa, betie, muie crasa
si serile cu shot-uri de bere si venin

strain sunt prea de mine, de-aceea imi dau laba
si mana ce ma strange-n preput imi pare rece
astept secunda-n care, o revelatie snoaba
nevasta o sa vina, cu miere, sa ma sece

din toti labarii ciungi, eu am ramas ologul
i’m low on self esteem, de ce sloboz scriu blogul?

~ by Rin Tin Tin on September 3, 2008.

5 Responses to “De ce sloboz scriu blogul?”

  1. interesante randuri. mi-a placut ce-am citit pe pagina autorului. chestii foarte pertinente (in afara de sonet :))

  2. tare hermano, tin-o tot asa ca le zici bine, fratioru’.

  3. si mie… e un pic cam narcisist gagiu, dar cred ca as intoarce capu dupa el pe strada, sa-l scuip…

  4. whehey, poezii pe teme inedite… interesante rime si asocieri de cuvinte

  5. Iubeşte-mă, la dracu’, fă-mi ce vrei!
    Hai să fentăm destinul c-un nou truc,
    Să ne băgăm picioarele-n tot ce-i
    Raţional, prozaic şi caduc!

    Priveşte insistent în ochii mei:
    Nu vezi fiorii tantrici cum se duc
    Spre glanda pineală? Din acei
    Bărbaţi ce explorează şi seduc,

    Doar tu-mi provoci senzaţii tari, adese.
    Când în pahar îmi torni o băutură
    De mentă, mă preling în stropii ce se
    Topesc ca sărutările. Te jură,
    Pe Şecspir că ne leagă interese
    Universal valabile-n cultură!

    p.s. asta ca o posibila replika la sonetul tau;)

Leave a Reply

 
