Duminica trecuta

by Une Idée Scandalisée

Cu fiecare penetrare patrundea din ce in ce mai mult dincolo de invelisul meu protector, cochilia mea de domnisoara introvertito-fandosita, smulgandu-ma din ceea ce imi placea eu sa numesc cu mandrie universul meu interior. Pe fundal ruleaza « Spune-mi cine esti » de la Semnal M si zambesc cu regret ca nu te cunosc aproape deloc, ca as vrea sa te cunosc mai indeaproape, fiecare celula, fiecare particica din iris, limba, sfarcuri. Inchid ochii si imi simt cutia craniana din ce in ce mai usoara, ca si cum tot de acolo s-ar fi pierdut undeva intre perna si plapuma, creierul e doar o vaga prelungire a trupului si ce mai conteaza ca maine trebuie sa plecam fiecare la casa lui, la mamica si taticu. Facem dragoste simplu si linistit, fara nicio perversiune, respirand sacadat si surazand pentru ca era cel mai frumos lucru ce ni se intamplase in ziua aia, facem dragoste cu dragoste si din dragoste in patul mic cu asternuturi crem iar luminile orasului se joaca pe chipul tau dar eu nu vreau sa te vad, ci doar sa te gust, sa te miros, sa iti banui prezenta. Degetele de la picioare ni se strang intr-o imbratisare sfioasa, iar orgasmul vine violent, suprinzator, inchizi si tu ochii si ramanem asa suspendati intr-un timp inexistent pana cand unul din noi se hotaraste sa vorbeasca.
Tigara de dupa e intotdeuna mai buna daca e insotita de fursecuri si cacao cu lapte.Si de un sentiment, doua, zece.

~ by Rin Tin Tin on September 16, 2008.

7 Responses to “Duminica trecuta”

  1. Ma gandesc serios sa fac un blog numit “Tsigara fumata in timp ce.. ” 🙂

  2. ..”in timp ce”..Hm, este aproape ‘foarte tare’.. putin cam greu de tras in piept sincer, dar cand el ‘nefumatorul’ ti-o mai si aprinde si ti-o baga in bot (de tigare vorbim)..e super sexy :D.. era un kent lung din care cred k am reusit sa trag doar de trei ori.. ar fi o relatare draguta cred :p

  3. ah, siropul meu a devenit post pe blog? 😀

  4. Se mai intampla, dar daca te deranjeaza il stergem 😛

  5. nu, cred ca putin sirop nu strica nicaieri 🙂

  6. tigara de dupa e intotdeauna mai buna daca sunt si eu si Ana langa tine. cand ne lasam barbatii sa respire si ne inghesuim in bucataria mica. 🙂

  7. da, cu siguranta tigara de dupa e cea mai buna in apartamentul vostru.pacat de el. si de paturile alea doua prin care in cateva luni au trecut sase…sapte barbati si trei femei.ele aceleasi intotdeauna, ei intotdeauna diferiti.

Leave a Reply

 
