Umbra

by Sakuraame

Mă aşez comod şi scriu. Nu e ca şi cum aş scrie pe-un corp, poate pe-al meu, ca şi cum m-aş tatua. Dar e un lucru grozav. Ştiu c-ai să citeşti. Ţi-e frică de fanteziile mele, dar te incită. Da. Să vorbim despre noi. Vrei să pleci. Poţi s-o faci oricând. Nu mai suporţi tensiuni şi presiuni. Înţeleg. Şi-atunci zic…da, e ca şi cum mi-ai spune „ştii, n-ar fi mai bine dacă ne-am iubi cuminţi fiecare în banca lui, în liniş…” eşti deja cu limba în gura mea. Mă muşti de gât să-mi rămână urme. Nu mă excită dar îmi place ideea. Urma. Umbra ta. Umbra care cade peste mine. Te strâng atât de tare şi am impresia că nu respiri bine. Aşa e. Mă sufoci şi tu. Carnea ta îşi lasă urma peste a mea şi vreau să cred că-mi rămân bucăţi din tine în mine. Cea mai senzuală secundă e cea în care-ţi dai drumul înaintea mea, în mine. Îţi simt orgasmul ca pe-un suflet, un altul decât al tău. Unul care ar vrea să rămână cu mine. Dar tu nu vrei. Mă copleşeşti cu sărutări şi-mi lingi lacrimile sărate. Ştii că nu vreau să pleci. Şi totuşi… zâmbim, ne luăm în braţe şi facem o pauză. Nu, n-am avut orgasm. Eram prea plină de tine încât să mă gândesc la mine. Mă împingeai în perete, mă împingeam înapoi. Urlam înăuntru pentru că mă „iubeştiurăşti”. Te prindeam de coapse ca să nu fugi. Şi ai fugit…

~ by Rin Tin Tin on October 1, 2008.

15 Responses to “Umbra”

  1. ..nimeni n`a exprimat mai bine :X

  2. si nu am venit iar? 🙂

  3. 🙂 thanks…

    nu, n-ai mai venit 🙂 mai aştept? cât ar trebui să aştept?

  4. fain.imi placu

  5. domo arigato! 🙂

  6. Stai, stai. El conducea? Si-n timp ce conducea a facut toate astea?
    Sounds like science-fiction :))

  7. nu, nu conducea! ne-am oprit undeva :))

  8. gagico, scrii prea bine. sunt foarte fain legate intre ele si suna foarte literar.deloc prozaic, nimic indecent, trup si suflet cat cuprinde, pasiune la greu. foarte fain

  9. asta pentru ca simt ceva, atat pentru scris,cat si pentru el. ma rog, pentru “umbra” :))
    thanx 🙂

  10. Cred ca tre’ sa trec mai des pe aici. 🙂
    Imi plac povestile astea si partidele de sex de despartire. Sunt atat de pline de sentimente, atat de incarcate de pasiune, incat daca dupa ele nu s-ar intampla despartirea, idila ar tine de supranatural.

  11. Tomata, ce-ar fi sa ne onorezi cu una bucata de review de cordeala?:)

  12. ai talent la scris 🙂

  13. @gabi
    nu se poate numi talent la scris. are o anume sensibilitate…

  14. nu orice fantezie decenta scrisa in limba romana este si literatura erotica 🙂

  15. macar bine ca mi-am dat seama ca nu poate fi colega mea(supraponderala) 🙂

    @Sakuurame
    gandesti prea mult

Leave a Reply

 
