In asteptarea ciocanului

Trecand prin diverse experiente mai mult sau mai putin placute, cand vine vorba de sex toata lumea cauta pe net, dar stramba din nas. Uitandu-ma peste link-urile catre noi, am descoperit o trecere in revista a blogurilor erotice (nu stiu daca am putea fi incadrati in aceasta categorie, si inca nu-mi dau seama daca ne face cinste sau nu faptul ca totusi am fost incadrati; un blog de futai e un blog erotic? Iata dilema.), si-am ramas surprins de cat de putine sunt. Pe de alta parte, mi s-a confirmat faptul ca putina lume scrie ceva relevant cand vine vorba de ciocan, si-acum ma refer la ciocanul ACELA, doamnelor, domnisoarelor si domnilor. Drept care vrem sa facem un sondaj printre cititorii nostri rasati. Va rugam sa raspundeti la urmatoarea intrebare:

~ by Rin Tin Tin on October 23, 2008.

12 Responses to “In asteptarea ciocanului”

  1. Deci am votat cu Da, da, ia-ma acum… da’ e cu scartz: se aplica numai cand n-am prieten si numai daca imi place tipul de nu ma mai adun psihic. Pana acum s-a intamplat o data. Bine ca n-am prea multe pauze intre relatii. :))

  2. ah, cam puţine variante de răspuns. eu nu am ce să aleg 😦 (că tre să stau să mă gândesc, dar nu-s căsătorită. sau poate un “da” finuţ, fără “ia-mă” şi “acum” că prea sună a disperare :))

  3. Pai cum, saku, ai varianta personala de raspuns la final. It’s fucken’ custom. Read again 🙂

  4. Hahhah! Bine pusa problema!
    Sa nu mai tinem degetele masca pt ochi (insa rasfirate ca sa putem vedea totusi printre ele) si sa inganam un sagalnic: “ah, nu te rog”! Sa fim sincere doamnelor! NE PLACE!

  5. de ce e blog-ul Tomatei blog erotic?

  6. @ numaplictisi –> Nu blogul meu e erotic, eu am catalogat unele bloguri, printre care si Tsigara ca fiind unul erotic. 😛

  7. a pai trebuia sa dea link la acel post. Ma gandeam eu la pozele tale faine dar nici chiar asa :)))

  8. ah stai ca a dat:))))

  9. :)))))

  10. numaplictisi, drink more coffee:) helps sometimes

  11. nu are niciun efect. Tot asa aiurita sunt orice as face :)))

  12. Mie imi place …si chiar scriu câte ceva despre arta împulirii.

Leave a Reply

 
