Carne buna in burduf de porc

by another cherry

Ne-am topit cu wow. Si acum ne recompunem, ca Terminator, sau o fi fost Predator, din bucatele de carne macra. Care intai tremura si iute se strang bine-dispuse laolata, sub bacheta magica a cui o fi. Spre a ne redesavarsi in final omeneasca infatisare ce-am avut inainte, cand am purces la lupta dreapta.

Esti bine? Ai tot ce-ti trebuie? Te doare? Verific ingrijorata muschii oblici din tabla zincata. Ce chestie, arata la fel. Nu ma pot abtine si il impung repetat, de la departare. Uite ca n-a patit nimic de la contopirea cu pricina. Tot carne de-aia tare ca o piatra are. Bine stransa in pielea de matase apretata de-o bunica gospodina sora cu nebunia. Si uite, uite si sfarcurile alea negre.

Dada, alea la care asortam parul facut din 2 parti pacura cu 1 parte smoala. Sfinte Sisoe, cat e de frumos. In coltul gurii las sa iasa fara discernamant steluta de saliva care anunta pofta bruta. Jos palaria pentru mama lui, oriunde ar fi ea.

Sub par, inchisa bine, e mintea aia care nu mi se supune orice-ar fi. Dar carnea da, se lasa. Acolo pot sa stapanesc. 42 de minute sunt regina. Dupa aia mi se ia cu brutalitate tronul de sub fund. Cu tot cu rege si alai de menestreli desucheati.

Simte gandul meu si se uita urat. Maraie la mine neprietenos, cu sacii goi urcati in caruta lui pe picior de plecare. Imi intoarce spatele, lighioana neprietenoasa care tocmai a mancat. Si acum face siesta nonsalanta. Dar ma fascineaza haloul de lumina intunecata din jurul corpului. Asa ca imi iau riscul. Ma apropii si-l miros. Il strang de cur. Lesin.

Cat timp sa fi trecut? Putin, ca uite respira tot repede, ca puii animalelor din padure, cand dorm. Il intorc cum imi convine, fara sa-mi pese ca are ochii mici si rai. Ma cuibaresc la subrat neprietenos, de porc spinos. Si-mi tin o mana la el intre picioare, mai jos asa. Ca sa stiu sigur ca nu se smuceste liber.

Sunt destul de fericita. Fericita sa ma lipesc de carnea asta fabuloasa. Carnea care nu se da cu minte cu tot. Carnea buna tinuta in burduf de porc.

~ by Rin Tin Tin on November 20, 2008.

4 Responses to “Carne buna in burduf de porc”

  1. @cherry: treaba asta cu barbatul care-i porc nu-i un cliseu cam trivial, asa?

  2. Vai, ce rau imi pare ca a picat asa. Imi vine sa schimb acum , pe loc, porc cu caine.
    Pai cu asa clisee crezi ca m-as fi prezentat eu aici? Barbatul nu-i un porc, generic vorbind, asa. Si nici macar omul asta de zic eu de el, cel cu sfarcuri negre, nu e chiar un porc. I-am zis porc cu duiosie. Ca nu imi da si mintea. Si pentru ca in viata reala are o porecla apropiata de cuvantul porc.
    Barbatii nu sunt mai porci decat sunt femeile de scroafe.
    Sper ca am explicat bine. Si ca ma crezi. I mean it.

  3. Eu cred tot ce spun autorii nostri, le acord credit imediat. E ca la banca, la un moment dat vor da inapoi intreit:)
    Later edit: Schimbam porc cu caine? Eu zic ca e ok acum, cu argumentatia de subsol:)

  4. Lasam asa, sper doar ca nu ma mai crede nimeni din cetitorii viitori asa de naiva incat sa trantesc un barbatii sunt porci cand de fapt mor dupa ei. Mi se parea ca am crescut toti mari si ca nu trebuie sa ma mai explic ca sunt departe de ideea asta, de-aia am zis-o asa, nonsalanta.
    Cireasa imprumutata fara multe cercetari saluta banca Rin Tin Tin.

Leave a Reply

 
