Cu naduf

De Ana

m-am casatorit anul trecut.sotul meu a fost primul meu barbat, dar ne-am tras-o cu vreo cativa ani inainte de casatorie, totul merge din punctul asta de vedere f bine si acum, i mean pula lui vorbeste limba pizdii mele ca sa citez ceva din scrierile de pe aici. m-am angajat la firma unde lucrez in februarie 2008 si l-am cunoscut pe D care mi s-a parut ca ar avea o atractie speciala pentru mine…fuck el are asa ceva ptr orice pizda ii iese in cale.
in iunie am fost intr-o delegatie impreuna cu el si el a incercat…si eu am facut asa ca-n bancu cu gaina:”daca stau zice ca-s curva, daca fug nu-i bine pentru mine, mai bine ma impiedic…”
Asa ca in drumul spre casa a inceput sa ma pipaie ca se simte f atras de mine bla, bla, bla, si uite asa prin sebes el era cu mana pe hot spot-ul meu si eu pe hot spot-ul lui. el conducea, eu schimbam vitezele ca sa nu-si scoata mana din chiloteii mei…parea promitator… dar la primele mele atingeri…uau! ce sa vezi!? sperma lui pe volan pe scaun etc…m-am gandit eu “mama, ce atras e asta de mine sa vezi futaiuri, frate!”….continuare maine

a doua zi…

i’m back!so…asa ma gandeam la momentul respectiv…si am inceput sa-i spun ca el e al doilea barbat cu care ma fut ce prasta…si el ca nu si-a mai inselat sotia de trei ani pana la mine…mi s-a parut destul de plauzibil pe moment.dupa aia telefoane, vrajeli… ca mi-e dor de tine, cand ne mai vedem, te vreau etc. si vine si ziua cea mare…asa ca intr-o pauza de masa inventam un motiv plauzibil si plecam la garsoniera lui inca nemobilata si cam murdara ce-i drept..in fine, mi se parea incitant si totodata ma gandeam:”daca ma vede careva m-am dracu’!”nu vreau sa fiu inteleasa gresit imi iubesc sotul dar am si eu ceva slabiciuni incontrolabile (ce scuza deplorabila..)si urca D primul dupa el si eu…penibil de altfel daca stau sa ma gandesc…ajung in camera si ma simt ca o curva dar imi trece repede gandul asta si trecem la actiune. sarutari fierbinti, ma dezbraca complet, el nu se dezbraca complet lucru care m-a deranjat pe moment. ii zic scuza-ma dar nu sunt epilata.el:ce-i un floc in calea pulii?” si ne asezam pe jos, mai bine zis pe o patura pe care o avea el prin masina, in cea mai clasica pozitie cu putinta. si continuam…il vroiam in mine, vroiam sa ma futa bine…si momentul penetrarii vine ca sa nu mai ezite ii demonstrez ca o vreau si il iau cu mana de instrument si il ghidez spre intrarea principala…chiar incep sa-l bag in mine.i-a placut….l-am simtit… ei bine, si cand sa inceapa frecusul mai bine el intra si cand sa-l simt mai bine, iese…what the fuck! adica ma futi sau nu?gandeam…si il simt cum tremura si face o mutra tampa si zice”vin!” si eu ce dracu sa mai zic nu veni, si abia ce m-am umezit ce sa mai zic de orgasm care era departe, departe.si zic “vino!”, si dupa aia se ridica de pe mine si merge la baie, si eu ma ridic si ma imbrac…si m-am simtit ca dracu uite pentru ce imi insel eu sotul cel a carui pula vorbeste limba pizdii mele, cel care ma duce pe culmile placerii, cel care pana nu ma sloboz nu intra in mine…si m-am gandit”na, fraiero, asa-ti trebuie,ce futai ca lumea, ce sex salbatic si focos, nimic!” si dupa ceva timp in care l-am tot refuzat pe individ descopar ca el umbla si cu alte pizde…
deci futut cantitativ(si aici ma refer la D)= cat mai multe pizde in pula mea…
in fine mi-a trecut destul de repede si acum sunt pe cale sa o comit din nou cu un tip a carui atingere a unui singur deget pe degetul meu ma face sa simt ceva prin partea inferioara a corpului…ma excita doar gandul…sper sa fie o partida mai reusita, mult mai reusita…

~ by Rin Tin Tin on November 20, 2008.

3 Responses to “Cu naduf”

  1. episodu’ 2, episodu’ 3, episodu’…

  2. curva

  3. Hai salut din viitor. M-am impedicat de blogul tau si am avut aceeasi senzatie neplacuta ca atunci cand calci intr-un cacat. Dezgustator scris, chiar si pentru aia mai dezinvolti. Cam asa te vad, ca-n imaginea din linkul de la numele meu. Cati ani ai fa rapandulo?

Leave a Reply

 
