70 de poziţii sexuale

Dandu-mi seama ca treaba devine serioasa, si ca oamenii sunt din ce in ce mai avansati la capitolul futai, cred ca e timpul sa prezentam niste tehnici sexuale avansate, descoperite si expuse publicului de Radu. Episodul 1 aici si Episodul 2 aici.

~ by Rin Tin Tin on November 25, 2008.

6 Responses to “70 de poziţii sexuale”

  1. lol…rin tin tin, i-ai recrutat si pe radu si pe dorul de zid :-))

  2. nu, alice, n-am recrutat pe nimeni. la Radu am facut links, iar de la doruldezid am preluat cu acordul ei:)

  3. Cred ca ma apuc de Aikido. Aia au mai multe pozitii.

  4. maestre, nu scap de tine nici aici ? :)) toata stima. pup

  5. Am o relaţie de aproximativ 3 luni,chiar dacă este puţin timp pot spune că-l iubesc. Aş vrea să aflu şi eu mai multe poziţii sexuale pt al face fericit pe iubitul meu,mă puteţi ajuta?

  6. Mă numesc Popa Cristina,am 15,şi sunt din Jud.Giurgiu. Sunt blondă,am 1,67m si 53 d kg,aş vrea să-mi fac un site dar nu prea reuşesc.

Leave a Reply

 
