despre virgine si o anumita influenta

scris de doruldezid

“nu stiu altele cum sunt”:D, da io una ma credeam pana de curand amazoana. genu’ ala, la femme fatale. suma. mi-era greu uneori sa traiesc cu asta. e o cruce grea, da’ nu aveam ce face, tre sa nu iti faci karma de ras,asta asa in genere. revenind, amazoana din mine a crescut hranindu-se cu sangele masculilor, carora s-a ocupat sa le faca si santuri pe creere. de aia cum futeam un barbat, ramanea marcat pe viata. e un lucru pe care mi l-am asumat cu maturitate. ce nu intelege femeia fatala din mine e altceva. ca e pline cimitirele si spitalele de ecsi, aia e una. repet, mi-am asumat acest destin. da’ influenta pe care o am asupra femeilor ramane un mister. mai ales asupra femeilor vestale..

Continuarea aici

~ by Rin Tin Tin on November 27, 2008.

One Response to “despre virgine si o anumita influenta”

  1. as spune ca esti cea mai al dracu’ femeie despre care am cetit. in viata! da’ n-o fac

Leave a comment