The worst scenario of my life

Scris de cinnamon

06 februarie: AZI
Cred ca mi-am gasit linistea pentru ca am inceput sa scriu. Sunt insarcinata si nu pot sa fiu nici fericita, dar nici suparata. Imi repet obsesiv: “I’m living the worst scenario of my life” fara sa vad si o iesire, o rezolvare, poate doar timpul sa ma ajute…

05 februarie: “just another day”
L-am intrebat iar si m-am izbit de acelasi zid: NU! Nu mai vrea sa facem sex. De ce? Pentru ca am avut o intelegere, pentru ca este posibil sa se complaca in situatia asta si sa nu-si caute altceva, pentru ca NU E BINE (pentru toti in general si pentru mine in special!?).

04 februarie: prima intalnire dupa
Ne intalnim ca sa vorbim si sa cautam o solutie. Solutia, evident, nu e la el, ci la mine. La despartire ii cer voie sa-l mai strang o data in brate. Intai refuza, apoi accepta…il adulmec, stiu ca e ultima oara, si apoi fug pentru ca nu vreau sa-mi vada lacrimile. Aflu mai tarziu ca imbratisarea l-a deranjat…

27 ianuarie: vestea
Ii spun sotului meu ca sunt insarcinata. Eu nu sunt bucuroasa (desi ar fi trebuit), el exulta de fericire (desi nu ar fi trebuit).

26 ianuarie: Testul
Fac primul test de sarcina! Doua linii…sunt daramata!

12 ianuarie: D DAY
Ajungem la el acasa. Am emotii si nu observ nimic in jur, sunt ca un spectator in fata unui actor singur pe scena. Ii sorb fiecare vorba si, in ciuda emotiilor, sunt linistita. E linistea pe care mi-o transmite de fiecare data cand ne vedem. Dupa vreo doua ore de stangacii ajungem in pat si timp de trei ore si jumatate ma fac de ras in continuu(cred eu :-S). Ii savurez cu degetele parul matasos, inchid ochii, il miros, il sarut, il musc, il gust, il vreau…Niciodata cred ca nu am oferit mai putin ca acum, privesc detasata, nu mi se intampla mie…cu toate astea ma bucur intens de cele 4 orgasme greu de comparat cu cele din ultimii 12 ani (fara numar, fara numar, caci la capitolul asta n-au fost niciodata probleme). Obisnuita cu un cu totul alt ritm(mai lent) si alte dimensiuni(considerabil mai mari, aflai acum cat e de lipsit de importanta), dupa al treilea orgasm sunt vadit obosita (probabil ca si diferenta de varsta si-a spus cuvantul, el fiind mult mai tanar). Pauza e destul de scurta, sunt suparata ca prezervativul e gol. Mi-e greu sa inteleg deoarece n-am avut niciodata problema asta cu sotul meu. (care btw pana la data asta a fost singurul barbat din viata mea). Imi spune ca asta i se intampla mai mult decat des, dar asta nu ma consoleaza asa ca o luam de la capat. Aaaand stupid me! nu pun prezervativul de la inceput. Sunt atat de “incinsa” incat numai la o eventuala sarcina nu-mi sta gandul. De data asta terminam amandoi. Nu in acelasi timp cum sunt obisnuita cu al meu, dar zic ca pentru prima oara e bine si asa. Pentru prima oara ii spun pe nume: XY, apoi ii multumesc. Gresesc in continuare intreband retoric: “Ai vazut ca mereu obtin tot ceea ce doresc?” S-a suparat, dar nu a zis nimic. In ciuda intelegerii, stabilim ca o sa ne mai “intalnim”, dar rar. In ciuda intelegerii, eu am facut dragoste, nu sex. Altfel sunt sigura ca NU as fi putut sa-mi satisfac curiozitatea. Pe drum spre casa realizez ca sunt in perioada cea mai fertila a lunii. Ii spun in gluma ca ar fi culmea sa se intample…nu rade. Ajung acasa cam sifonata si ciufulita, dar fericita.

11 ianuarie: Intelegerea.
Eu vreau sa-mi satisfac curiozitatea (desi nu e unicul motiv), el vrea sex. Stabilim conditiile, incheiem intelegerea. Maine e ziua cea mare. 1000 de ganduri pe secunda nu-mi dau pace, nu fac ordine n-ar avea rost. Nu vreau sa ma gandesc la cum o sa fie. Imi spun doar ca pentru prima oara in viata mea iau o decizie gandindu-ma intai la mine si deloc la cei de langa mine. Cu optimismul meu caracteristic inainte!

22 decembrie: Onorez pariul
Este a patra oara cand ne vedem si ma bucur in sinea mea ca o pustoaica de liceu. Daca nu stie, macar banuieste ce simt pentru el. Vreau sa-mi ascund sentimentele pentru ca stiu ca-l pierd si nu vreau sa le ascund pentru ca de mai bine de un an invat sa arat tuturor ce simt. Sunt sincera si foarte foarte fericita. Nu am de gand sa-i cer nimic. Vreau doar sa ma lase sa savurez descoperirea.

15 decembrie: Gandul
Ne intalnim iar, vorbim mult iar si imi incolteste gandul: il vreau!
Dar oare o sa-l am vreodata, fie si doar pentru cateva clipe? O sa fie doar al meu?

10 decembrie: Prima intalnire adevarata
Intarzie si azi. Mai ciudat mi se pare ca sunt eu punctuala, nu-mi sta in fire. Ajunge. Vorbim vrute si nevrute. Stiu deja ca e mai mult decat omul la care am visat toata viata. Are acel “ceva”, e din cale afara de inteligent, e calm, amuzant, asculta muzica mea preferata, are maini frumoase (unul din fixurile mele), dar totodata simt ca nu pot ajunge la el…

1 decembrie: Impuls si instincte
E in jur de 15 dupa-amiaza si cetuiesc, ca de obicei. Puiul meu doarme linistit, sotul meu e de garda, ai mei nu’s acasa…sunt singura, ma simt singura. Vreau sa ies din casa, sa fac altceva decat intr-o zi libera obisnuita. De cateva zile vorbesc cu un EL (eu l-am agatat ca sa fiu sigura ca nu e “spion infiltrat”. Paranoiaaa! Nu intru in detalii, poate cu alta ocazie…) si in virtutea gandului ca nu are curaj si o sa ma refuze ii spun “Hai sa ne intalnim!” Surpriza! Spune: DA!!! -) ) Incerc sa dau inapoi, dar nu-mi iese. Asa ca iau puiul si mergem la intalnire in parc. E bezna, ceatsa, vorbesc mult la telefon cu persoane care mai de care dornice sa vina in parc cu noi, sa nu ne lase singurei. Sunt foarte stangace in formularea unui refuz si in fatza parintilor mei cedez. El intarzie, ei se anunta mai devreme decat ma asteptam. Ce ma fac? Vorbesc la telefon si il zaresc. Imi zambeste si ma topesc instantaneu. N-am crezut niciodata in “chestia cu prima vedere” si tocmai mi se intampla.Hmmm MIE? Ma simt de parca revad pe cineva drag. Ma cearta,(mi-e greu din fire dar) ii dau dreptate…chiar are! Petrecem vreo 10 minute impreuna si se retrage cand ii spun ca vin ai mei. Ai mei ma simt nervoasa, nu povestesc nimic. N-ar face bine nimanui. E inceputul cosmarului, dar nu stiu inca.

~ by Rin Tin Tin on February 6, 2009.

4 Responses to “The worst scenario of my life”

  1. foarte foarte trist, incitant, interesant. sunt curios de continuare.

  2. Wow. Asta da viata complicata…

  3. Dovada ca viata e frumoasa si ca numai cei curajosi au parte de aceasta frumusete. Felicitari pentru vointa de a-ti satisface curiozitatea (multi dintre noi avem dorinte ascunse, foarte putini sunt cei care si le satisfac, restul devin frustrati). Iti doresc sa ramai o persoana la fel de pozitiva si…depinde de tine cum vei gestiona viitorul copilului nenascut. De acest aspect va depinde sfarsitul povestii tale, sfarsit care va coincide cu sfarsitul tau.

  4. Sa vad daca inteleg: ti-ai inselat sotul. Check. Ai ramas gravida. Check. Nu faci avort. Check. Sotul tau va creste progenitura lu altu. Check. :))))))) Forte tare. Esti o sensibila si povestea ta m-a induiosat. Acu du-te cauta o cladire inalta, urca pe ea si sari. Ai ajuta specia…

Leave a Reply

 
