The best time of my life

Scris de cinnamon

De data asta ma asteapta el. Intram in scara, urcam in lift, il sarut scurt si nu-mi raspunde. Suntem doar noi. Privirea mea timida intalneste privirea lui dojenitoare. Nu mai am emotii, stiu exact ce am de facut, sunt fericita si n-am sa las nimic sa-mi strice sentimentul. Este al doilea dintre cele mai fericite momente din viata mea. Suntem la el in camera, ne sarutam si aruncam hainele pe rand una cate una, ca intr-un joc. Ii sug usor lobul urechii, cobor cu varful limbii pe gat, pe piept , pe abdomen. Nu mai ezit, nu ma mai retrag…il ling, il sug, il gust. Corpul lui vibreaza de placere. Il prind de maini si i le infig in parul meu, semn ca ma poate misca dupa bunul plac, nu dureaza mult si cand isi da drumul simte ca nu o sa se mai termine niciodata. E dulce, exact cum imi imaginam. Peste cateva minute se prabuseste in pat si eu langa el, dar n-am de gand sa-l las sa se odihneasca. Il mangai cu parul pe tot corpul pana i se zbarleste toata pielea de placere, ii maingai spatele cu sfarcurile, il sarut pe ceafa apoi musc usor lobul urechii. Se intoarce, sunt deasupra lui, vrea sa ma sarute dar nu-l las. Il mangai iar cu parul, cu sfarcurile si apoi ii dau sarutul asteptat. Il las sa intre, dar ma misc din ce in ce mai lent, vreau sa dureze mult, mai mult. Nu-i place ritmul si ma tranteste pe spate. Imi trec mainile peste corpul lui suplu, prin parul lui matasos. Fruntea lui e lipita de fruntea mea, respiram impreuna. Ma intorc pe burta apoi ma ridic in preferata doggie-style, isi prinde mana in parul meu si ma ridica usor spre el, innebunesc de placere. Il simt, asa cum n-am mai simtit pe nimeni. Il simt asa cum numai XY poate fi. Imi mangaie corpul dar nu slabeste ritmul. Terminam impreuna si ne prabusim iar. Stam lungiti, ne pupam, ne mangaiem. Sunt in extaz. Nu vorbim, ar fi inutil. Suntem doar noi trei asa cum nu o sa mai fim niciodata. Ma straduiesc sa memorez momentul cu toate simturile, e pentru toata viata. Nu o sa-l uit, nu pot sa-l uit, nu vreau sa-l uit, nu am cum sa-l uit…e in mine si sunt foarte fericita! Pana la urma ceea ce credeam ca este the worst scenario of my life este the best time of my life!

~ by Rin Tin Tin on February 28, 2009.

8 Responses to “The best time of my life”

  1. Mda, frumos ..

  2. Buna.Imi place site-ul tau.Daca te intereseaza un schimb de link cu blogul meu te rog sa vizitezi http://sfarsit.com/blog/link-exchange/

  3. si asa trist.

  4. “Suntem doar noi trei”?

  5. “e in mine si sunt foarte fericita! Pana la urma ceea ce credeam ca este the worst scenario of my life este the best time of my life!” Gen insarcinata? ^^

  6. Ah, acu’ am dat peste postu’ alalalt. Felicitari 😀

  7. ….am lacrimi in ochi… desi sunt barbat. Pentru ca stiu si eu cum e sa traiesti un moment ce nu se va mai repeta..
    E nedrept, e crud..
    E Trist

  8. @trecator:
    Ba tu esti prost? Ai citit postu precedent? Sa fie asta nevasta-ta ma distrusule. Sa cresti tu copilu lu altu. Sa vezi atunci ce plangi. Esec masculin ce esti.
    @cinnamon:
    Esti o curva cu pretentii de artista. Ceea ce faci se numeste adulter si atat. Esti prea proasta sa intelegi asta singura asa ca asculta parerea mea. Vaca cu cabina. out

Leave a Reply

 
