Igiena sau dulce murdarie?

Ce ziceti, ar trebui sa curatam blogul de postarile pe care noi nu le consideram semnificative?

~ by Rin Tin Tin on April 14, 2009.

30 Responses to “Igiena sau dulce murdarie?”

  1. rintie da tu di she nu scrii un post de asta sex?

  2. @gia: incerc sa scriu mai mult pe Zee Movies. Dar tu, de ce nu scrii?:) Te publicam, jur!

  3. :))) inainte sau dupa curatenia de primavara?

  4. Oricand doreste caprioara 🙂

  5. bun. o sa tin minte : )

  6. Un super blog pe care l-am descoperit intimplator… Do what u have to do, dar postati mai des si … keep going…! Va las si adresa mea: http://thepeakoflife.wordpress.com

  7. ma inseli cu Tin Tin, incredibil… vezi tu cand ajung la Paris!

  8. stai ca si el vrea la suc. sa nu veniti deodata!

  9. ce sloboz, suc? n-am hotarat ca ne ardem? adica eu sunt simpatic degeaba?

    si pentru tin tin, sa-mi pun oole pe fruntea-i daca mai vorbeste urat pe pitici! asa parinteste, sa nu creada ca-l injur. ai auzit, ma? PARINTESTE, apucate-ar Naomi de scarn!

  10. Doar daca trec prin Paris, Gia.
    @Krakilla: sa te fut de fata cu parintii tai 🙂

  11. glumeam, rintie. dar ar fi cu adevarat greu daca nu treci.
    krakilla,…nimic. am vrut sa te salut.

  12. vezi ba Krakilla cum sperii vanatu’ daca esti vulgar cu MC Rintintin? 🙂 Fraere 🙂

  13. tu esti mai freaky, ca imi explici defensiva. pe kraki il cunosc deja mai calduros in sinea lui, deja ii beau apa din palme.

  14. dar are dreptate: kraki, injura ma mai elevat

  15. In primul rand, ar trebui sa fiti mai activi… Sau nu mai fumati tsigari dupa?

  16. “ii beau apa din palme” – ca sa fiu in ton, aproape ca m-am udat cand am citit asta. IMI VINE SA BEAU APA DIN PALMA ACUM!

    Pe de alta parte, Samira are dreptate. Ia, sa va vad la un review non-fiction, papusheilor. E singurul lucru care ma intereseaza.

    PS: Krakilla, muie absconsa, tinere 🙂

  17. “MC Rintitin”!!! Ce pula mea iei, ma? Te dreg cu sloboz, tu tine ochii larg deschisi, luate-ar poponarii la pula… Si nu mai injura de 10 ori, ca mi-e lene sa citesc.

  18. Haha, cat de prost esti 🙂 Si mai zici si din Parazitii.. Vanatul a zburat departe, copile:P

  19. Vanatul vorbeste cu mine in acest moment, laba trista!

  20. Din parazitii era? Mi s-a parut mie ca nu eu am inventat-o… Atunci, sa-mi tar coaiele pe fata ta de de latrau narcisist. De unde e asta?

  21. ba, voi sa nu ma mai bagati la mijloc!

  22. krakilla, scrie-i la rintie o povestioara sa si-o puna aicisea pe blog

  23. haha, cine vorbeste de latrau, domnul cu un bullterrier infipt in cur 🙂

  24. ah… titlul… sorry ..

    Pula buna, substitut de tata

  25. O mica favoare pe care-o cer celor care contribuie la acest blog indoielnic e ca, din cand in cand, sa ma lase sa aleg un titlu pentru ce doresc ei a publica aici, titlu inspirat de textul lor, pe care-l aleg numai dupa ce citesc in intregime ce-au scris. E mica mea intruziune in text, micul meu acces de voyeurism, de luare in posesie.
    Sper ca o sa imi faci si tu aceasta favoare 🙂
    It’s published.

  26. ce tare suna, dupa toata discutia, propunerea subita a unui titlu: “pula buna, substitut de tata”

    (si da, stiu ca ai sters comentariul-post)

  27. Cam stupid titlul, daca ma-ntrebi pe mine. Ma indoiesc ca o pula buna iti poate substitui tatal. Poate doar in cazul in care tatal ti-a aratat dragostea de tata un pic altfel.. 🙂

  28. mie-mi place titlu’

  29. I like you post,by alway,if you want plz visit my websites:insanity workouts

Leave a Reply

 
