In incinta unitatii

Scris de A Winter Morning in Saskatchewan

Ma simteam ca-ntr-un film. Da, stiu, cu totii spunem asta. Ne observam dinafara cu o detasare de narator obiectiv caruia nimic nu-i starneste nicio alta emotie in afara de curiozitate.Camin militar, din ala cu o tanti plictisita care sta in post si se uita pe acasa. Un fel de ghisheu de motel in care tu nu platesti nimic dar ai parte de aceleasi priviri circumspecte atunci cand intri. Nu ma prea gandeam la nimic. Ma rog, ma gandeam la toate. Oare oi fi parcat pe locul cuiva? Cat o fi ceasul? Ma strange sutienul asta nou, de ce mi l-oi fi pus acum? Apartamentul lui. Desi apartament e mult spus. O camera infecta cu un antreu care de o parte si de alta avea doua grupuri sanitare complementare.

In partea cu toaleta clipocea sinistru un neon stricat iar aia cu dushul nu m-a interesat, ma intrebam doar in coltul mintii cate boli militaresti s-or fi plelins pe scurgerile alea.Un “hei” rece de ambele parti. I-am adus mancare. Daca ar sti prietenul meu pe ce se duc bonurile lui de masa… Vai nu trebuia, vai lasa sa ai ca esti un amarat. Opera mea caritabila. Un pusti intors de curand in tara, prajit complet in cap, aparent lipsit de orice sprijin din partea parintilor lui divortati care isi vad fiecare de treaba lui. Incerc sa-i explic usor amuzata ca la varsta asta nu mai are ce sa pretinda din partea lor.

Nu am sa plang pentru tine ca ai ajuns sa-ti faci tigari din ce gasesti in scrumiera dar uite, ti-am luat si 4 pachete de marlboro rosu scurt.Nu e poezie intre noi. Cacat, nu e nici macar un amarat de haiku. Dar eu nu caut poezie, eu doar observ lucruri. Rece si atent.Da, poate o sa dorm la tine. Ruleaza ceva si mai vorbim. Ma mai destind dupa doua fumuri. O ia pe carari din nou, ma obosesc aceleasi povesti despre cum il uraste pe tac-su ca nu il ajuta, cum se simte distrus, cum nu-si gaseste job, cum nu e ok. Incerc doua trei idei copiate din literatura de auto-ajutor dar renunt repede ca nu am cu cine. Hahaie intr-un stil care ma deranja la inceput, acum inchid ochii. Pun niste muzica. Ma simt mai bine. Imi promit ca dupa experienta asta sa nu ii mai raspund la telefon.Nu prea stiu ce vreau. Stinge lumina si ne punem in patul din mijlocul camerei. Macar asternuturile sunt ok, miros curat. Ce nuanta de mov o fi asta? Mai ruleaza si tu ceva. Il ajut cu lumina de la telefon, ne mai apropiem. Stam asa cateva zeci de minute sau cine stie, poate chiar mai putin, timp in care ma gandesc la viata mea. Zambesc usor pe intuneric, mai mult de propria mea detasare. Nu simt nici scarba nici incomoditate inconjurata de toate lucrurile alea ieftine. Nu sunt o printesa in puf dar nici prea multe griji nu am.

Incepe sa-mi atinga sanii. Nimic spectaculos, pana la urma suntem prieteni, i-a mai alunecat mana. Nu ma priveste dar ma atinge din ce in ce mai insistent. Raman pasiva intrebandu-ma totusi de ce n-o fi incercat sa ma sarute. Nu ma deranjeaza dar in mod cert nici nu ma excita. Am invatat de mult ca nu ma mai prea excita nimic. Ma intind prefacut ca o pisica arcuindu-mi spatele astfel incat sa imi fie cat mai evident pieptul. Hai, sa vedem ce faci acum. As vrea sa mi se opreasca vocea din cap. Mai comand un cuiut, il executa tot pe intuneric.Incearca sa ma dezbrace. Ma impotrivesc la inceput dar pana la urma il las

Imi aduc aminte de prietenul meu care doarme cuminte acasa si imi dau un status check la vinovatie. Scanarea iese guilt free, as vrea sa ma simt vinovata dar nu pot, nu simt nimic. Omul sa straduieste, isi croieste drum si incearca sa-mi bage mana in blugi. Ma opun vehement. Incepe sa vorbeasca dupa o tacere prelunga. “Vreau sa te fut”. Trag un fum si ii raspund sincer “Eu nu vreau sa ma futi”. Continua cu “Am o super erectie”. Mijesc ochii si disting prin intuneric caracteristicile tehnice. Baiatul sta bine dar ce pacat ca la mine piramida lu Maslow (ca tot e pe val aici) e fututa complet. Mai incearca. Nu vreau sa i-o dau. Zambesc la frustrarea lui liber exprimata printr-un “Daca ma mai chinui mult o sa te violez”. Rad zgomotos si-l intreb usor batjocoritor

“Tu? hah!”Ma ridic, schimb muzica. Ii dau in cap cu ceva usor lasciv, nu ma pot opri. Nu sunt eu cock teaser, vai de pacate mele, intr-un fel ma provoc sa am o reactie, sa simt ceva. Ma intreaba din nou “De ce nu ma lasi sa te fut?” Zambesc si-i spun “Poate ca nu stii sa ceri”.Noaptea se continua cu tot felu de incercari si tatonari adolescentine si reactii de fata mare din partea mea. Ma mir si eu de mine si intr-un final imi dau seama ca am exagerat. Il intreb sincer mirata cum de nu m-a dat afara pana acum. Imi raspunde ca daca nu ma cunoastea “altfel” imi spargea fata pana acum. Il cred. Incepe sa se prinda usor cum merg lucrurile.

Imi vorbeste soptit. “Lasa-ma sa intru in tine”. Nu spun nimic dar schimbarea mea de atitudine e evidenta. Incepe sa-mi placa. Ma musca in sfarsit de buza de jos. Scot un sunet care ma da de gol. Incurajat, incepe sa-mi framante sanii in maini continuand sa-mi vorbeasca la ureche. Ma pune mai apoi pe burta si imi trage blugii jos cu miscari lipsite de tandrete. Hai ca te-ai prins, ii spune vocea din cap pe care as vrea s-o mutesc cu ceva. Insist asupra protectiei. Ofteaza dar accepta si urmeaza un miros de fructe care ma face sa chicotesc.

Nu sunt excitata dar ma fac disponibila. Maraie usor cand ma patrunde si baga niste replici elogioase la adresa “stramtorii” mele. Pare sa ii placa. Eh, daca tot se simte bine il ajut si eu cu niste contre de mare angajament. Termina in doua minute si cade epuizat peste mine. Ramanem asa cateva zeci de secunde timp in care incepe sa mi se faca somn. Decid sa nu dorm acolo, e prea incomod. Mai ales dupa cele intamplate. Ma ridic, ma imbrac si plec acasa.

A fost cel mai gratuit, aiurea si inutil futai din viata mea

Saskatchewan

~ by Rin Tin Tin on September 23, 2009.

2 Responses to “In incinta unitatii”

  1. îndrăznesc un off-topic, scuze, dar mă interesează opinia celor de aici:

    http://paginadenet.wordpress.com/2009/09/30/lichelele-ne-cer-sa-ne-facem-datoria/

  2. rahat ! naspa de ce pana mea nu ai plecatdaca nu itzi place tipu?! la dracu…e chiar asa de greu,,sau poate te asteptai la altceva ,,ca o fi instare de altceva ,,,sau cautand atceva ,,mdea dezamangie ihhhhhh

Leave a Reply

 
