Celalalt Alex

o camera goala… doar eu si singuratatea-mi ne amagim cum era daca… de ce nu am avut tupeul sa… cu ce prof sa-mi fac licenta… mi-e pofta de clatite… oare ce-a fost in mintea ei de mi-a trimis mesajul ala… cine ma suna ? vai.
– da … aha.. poi, nu stiu, dupa ora 21.. o sa iau un taxi.. merci .. pa..
stau pe o canapea veche si ii privesc cum se saruta, cum isi zambesc, cum se mangaie si cum danseaza. el frumos imbracat, ea intr-o fusta scurta. la celalalt colt una mananca prajituri, ceilalti doi se saruta pasional, altii danseaza, unul e mort de beat, ceilalti imprastiati, dar toti plini de viata de parca n-ar avea rate la banci si bani luati imprumut.
– n-am nimic, ce sa am ? afisez un zambet fals si-mi vad de cana cu vin…
trece un ceas, trec doua fete, trei ceasuri, patru, se face tarziu… ma duc sa ma pis si parca aud ca in final party-ul a luat sfarsit. imi fac cruce. duc mana la penis si ma las dus de senzatia de usurare. ce placut e.
iobor scarile cu finetea unui motan si tinta la gazda : – pot sa dorm la voi ? :D
imi raspunde cu o oboseala demna de pensionari : – da, urca sus in camera la alex si intinde-te pe pat. el oricum dimineata merge la lucru. noapte buna.
ii dau un sarut pe obraz si-ii multumesc ca la mama cand imi da trei zeci de lei fara sa stie tata si ma indrept spre camera de sus. deschid usa incet, si-l vad pe alex tolanit in pat, cu un usor sforait pe buze.n u aprind lumina sa nu-l trezesc, imi dau jos camasa, maieul.. dau jos pantalonii, sosetele.. le miros.. nu put si ma bag in pat langa animal si pun capul pe perna.
deschid ochii si-l privesc cum doarme : tuns scurt, gene negre, trasaturi masculine, neras de vro doua-trei zile, gura un pic deschisa, si-ii simt respiratia apasata. un gand imi fulgera linistea si parca-mi spun ca-i o nebunie. rad in mine si inchid ochii. noapte buna..
ii simt mana grea pe mine si parca ma simt protejat in bratele lui… caldura lui imi face inima sa-mi bata mai cu putere si simt cum respiratia mi se ingreuneaza – m-a cuprins ! deschid ochii si intr-o sfortare ma intorc asezandu-i mana pe trup. deschide si el ochii. tot universul meu s-a blocat, timpul s-a oprit si tacerea aia asurzitoare a acaparat totul. ne priveam unul pe celalalt in tacere. ce frumos e alex… am gandit..
se auzea cum imi bate inima, iar el simtea sub plapuma subtire tremurul meu… is pune mana grea pe gatul meu si ma trage inspre el.. nu opun nici cel mai mic semn de rezistenta.. imi asez capul pe umarul lui, si-ii simt parul de pe piept pe fata. Imi apropiu piciorul de el, iar celalalt mi-l asez peste picioarele lui. Imi ating partea intima de trupul lui, iar el nu zice nimic. Simt cum madularul mi-e pulsat de sange si devine tot mai greu si-s constient ca-l simte, dar ma tine strans la pieptul lui… si-mi place lua-m-ar naiba.. imi place..
Ca o ploaie de primavara aud vocile parintilor plansetele lor ca nu asta era ce-si doreau sa fiu.. imi vad parca prietenii de-o viata cum ma scuipa si ma alunga.. imi aud parca colegii cum rad.. imaginez toti cunoscutii si necunoscutii cum ma judeca si ma arata cu degetul.. dar nu-mi pasa.. e viata mea.. si ma simt mai bine ca oricand in bratele acestui barbat…
…si simt cum imi acopera incet fata cu mana aspra, si simt cum si-o duce in jos.. imi las buzele in voia lui si-I ling cu buza de jos degetul… caut cu gura inca un deget al lui si simt cum mi le baga in gura.. mai caut un deget al lui si fara sa-mi dau seama deja il am in gura.. il musc si-l strag un pic si vad cum rasufla mai apasat si el.. il excit !
Cu miscari circulare isi trece mana prin parul meu scurt, timp in care-i ling sfarcurile si-l ling pe piept… simt par pe limba si ma excita asta… imi trec mana peste boxerii lui, si-mi ia mana si mi-o baga sub acestia. Era prima data cand am pus mana pe madularul altuia… capul acela parca era cioplit exact dupa mana mea.. ii simteam taria si-l strangeam tare.. i-am prins testiculele si parca il strangeam sa simta ca e mana mea acolo, nu a lui… il sarut pasional doar sa-l excit sa-l vad si pe el ca tremura ca mine.. nu-mi tine figura. Ma ia de dupa cap si ma impinge in jos… cobor sarutandu-l, si-ii dau pana in genunchi boxerii… ce mare o are ! ce frumoasa este !
..flegmez pe ea si i-o iau in gura.. o sug. aud si simt o prima racvnire de excitatie.. imi place.. continui sa sug si sa i-o frec.. ii place..
iau mana de pe ea si-l las sa o impinga pana-n gatul meu.. e excitat tare.. simt ca nu mai am aer si imi impinge capul agresiv in ea.. o iau toata. Nu mai am aer… trag aer in plamani si-ii simt madularul parca in gat.. nu mai stiu de mine.. vreau aer.. Imi trage capul pe spate si ma scuipa in gura.. il scuip la randu-mi pe penis, trag puternic aer in plamani si simt cum aluneca pana in gat… il aud cum geme de placere si simt ca si el tremura… ma ia agresiv si ma intoarce pe burta, imi pune o perna sub burta si ma penetreaza fara prezervativ. Ma doare. Ii spun asta.
– am zis MA DOARE !!! opreste-te !
Imi sopteste sa ma relaxez ca va fi bine…. – Ma doare ! il rog sa se opreasca si-i simt agresivitatea cu care ma penetreaza. Musc perna si vad lacrimi pe ea. plangeam…. Ii spun ca ma doare, il rog sa se opreasca, incerc sa opun rezistenta si-l simt in toata puterea lui cum variaza penetrandu-ma anal.
– Alex… Alex ! Ma doare !!
– TACI !
..tac.. plang si simt cum ma loveste parca in inima cu acel madular in toata barbatia lui. Respir adanc si nu mai opun rezistenta.. tac.. si-l las sa ma penetreze adanc.. asa cum ii place lui.. ii simt respiratia la ureche si aerul lui il respir eu.. il simt cum ma saruta pe spate si-ii simt mana cum ma mangaie pe sold… nici nu imi dau seama ca am inceput sa ma misc in acelasi ritm cu el. Sunt relaxat ! ma excita si-mi place… si constientizez uimit ca defapt eu ma imping in madularul lui… ca defapt eu ii cer sa ma penetreze agresiv… ca defapt am un zambet perfid pe buze si-ii poruncesc sa ma loveasca mai tare cu madularul ala. Ca defapt ma excita sa stiu ca-s folosit doar pentru placerea lui…
..si-mi face pe plac ! si ma penetreaza adanc, repede si agresiv. Ca un insetat caruia ii dai apa, imi place si nu as vrea sa se sfarseasca niciodata. Ma imping ca un nebun in el si-ii cer sa varieze mai repede Alex… Alex…
Aud cum strange din dinti si-l simt cum isi da drumul in mine… am orgasm !

deschid ochii.. patul gol… si ma doare sufletul… o durere grea pe care stiu ca nu pot s-o impart cu nimeni niciodata… e la serviciu… ma duc cu pasi marunti inspre casa, stiu ca nu ma va mai suna niciodata si ma simt ca o tarfa…

~ by Rin Tin Tin on March 22, 2010.

7 Responses to “Celalalt Alex”

  1. Multumesc din sufletu` meu murdar owner-ilor acestui site pentru ca mi-au pus cele scrise pe main, in special celei sau celui care i-a dat titlu. Sunt placut impresionat, sincer, am ramas fara cuvinte.. nu cred ca pot descrie ce simt acum – va multumesc !

    ” O lumanare nu pierde nimic din flacara si intensitatea ei aprinzand o alta.. “

  2. o aventura pe masura..o lectie de viata..life`s a bitch..don`t take it serious..nice work my dear :-*..keep it up

  3. Intens, emotionant, posibil, excitant. Mi-a placut, iar franchetea cu care este scris face ca autorul sa fie extrem de indraznet.
    Pare o lectie de viata, dar mai de graba cred ca este o experienta de viata.
    felicitari tine-o tot asa

  4. Excitant!!!!!!!!

  5. cum pot posta continuarea ? 🙂

  6. unde i continuareaa?:))

  7. am scris continuarea, insa nu o pot posta, pentru ca nu fac parte dintre proprietarii acestui blog. cu bunavointza lor, mi s-a publicat articolul si data trecuta 🙂

Leave a Reply

 
