Legenda tsigarii de dupa

Chiar dac-am lasat-o moale (vremea, deh), se pare ca si revista Joy a vorbit despre tsigarusha  in numarul din Octombrie, dupa ce Sanuca ne-a pomenit mai demult pe hotcity.ro. Sanuca, nu stiu daca acum ti-e rusine cu ce-ai facut, insa afla ca noi suntem inca mandri de tine 🙂

Legenda merge mai departe.

~ by Rin Tin Tin on October 19, 2010.

3 Responses to “Legenda tsigarii de dupa”

  1. Ai inviat? Ia sa te vaz.

  2. inceputul a fost compromitatooor…where are the new plans,brain waveees.something neeeew:):)

  3. hai sa-ncercam…sau sa recapitulam 🙂

    Episodul 1 …Vineri seara….acelasi club…beat.Adica program normal. De fapt cred c-am ajuns la 300 de zile de bautura pe an. Nu ma deranjeaza, sunt la vanatoare. Cand sunt cherchelit cuvintele imi vin de la sine, nu ma-ncurc, nu ezit, sunt obraznic pana la limita de sus. Cele mai multe dintre prazi par sa aprecieze asta. Doua shot-uri de Olmeca, gata sunt in priza. Langa mine trei gagicI. Beau doar suc. Nasol, n-am incredere in femeile care nu consuma alcool in club. Ii impartasesc tovarusului de vanatoare temerile mele si el ma aproba. Ma rog, fie ce-o fi! Ii pun placa clasica uneia dintre ele “Esti f. frumoasa, care ti-e secretul?”. E platitudinea absoluta insa tine fantastic: 40-50% daca sunt treze, 60-70% daca au ceva la bord. Ei bine femeia face parte din celelalte 50%, nu-i interesata de prostiile pe care i le spun. “Stii ceva, eu am prieten.Am iesit doar asa cu fetele”.Sigur pisi, ai prieten. Ai prieten la fel ca celelalte 6 pe care le-am futut anul asta doar din clubul cu pricina. Toate aveau prieten, macar declarativ. În sfarsit, ma plictisesc de ea si-o incerc pe alta. Iar nimic. Intru in panica: ce dreak m-oi fi ingrasat sunt buhait la fata ori chiar nu e inteligibil ce spun? Hai sa ma duc la baie, sa-mi dau cu apa pe fata poate se sparge ghinionul. Iehova, Anubis, Mithras, Shiva si toti zeii imi asculta ruga si-mi scot in cale la o masa, doua fete absolut superbe, singure. Ma asez cu tupeu la masa, intru in vorba treaba merge unsa, aia blonda ma soarbe din priviri, rade la tot ceea ce-i zic. Are pupilele dilatate, cunosc privirea. La a doua intalnire o fut sigur. Oare inghite?

    Episodul 2. A treia zi o sun pe blonda din club. Noaptea pe la 11 cu 2 sticle de vin la bord. Fata statea ca pe ghimpi.Accepta intalnirea chiar si la ora aia si ne vedem la un pub pe Lipscani. Fata buna, bea cot la cot cu mine, vrea sa-si plateasca partea. Ne amagim cu un sarut cu muscat de buze dupa care ii strecor mana intre picioare. Tremura si gafaie toata. La dracu’ acum e momentul. Ii spun la ureche ce-as vrea sa-i fac, nu spune nimic dar isi musca buzele. Trrrrrrrrrrrr, Cristaxi o masina repede, care ne planteaza in fata blocului unde stau cu o escala la benzinarie ca sa mai luam o sticla de vin. Urcam, inchid usa, las sticla dupa care ma reped la ea… E clar : Ii place durerea, ii place muscatura, ii place futaiul dur, apasat, fara romantism. I spun exact ce vreau: “suge-mi-o acum”. Se lasa in jos uitandu-se in ochii mei .. Face rotocoale cu limba pe cap, ma umple cu saliva si-o suge su zgomot, cu sorbituri. Dumnezeule mare, unde-am gasit-o si p-asta? Imi ia cate un coi in gura in timi ce-mi freaca cu putere instrumentul.Daca mai stau mult asa, termin fara sa fut(lucru NICIODATA intamplat pana acum). O intorc si i-o bag chiar acolo, pe usa. Cand dau in ea se izbeste cu tatele de usa si urla….doamne cum urla….cred ca se aude pe toata scara. Aia e poate-l fac pe vreun vecin sa si-o ia la laba. E mult prea mult excitatie in sexul suprasolicitat. Nu mai rezist mult, mai males ca-mi striga si tot felul de obscenitati care ma inatrata si mai tare. Intr-o ultima sarja ii soptesc, mai mult ii marai “Vreau in gurita!Acum!”. Se intoarce si se aseaza repede in genunchi in timp ce eu mi-o mai iau un pic la laba in gura ei, in timp ce limba fetei ma mangaie pe partea dorsala a pulii. Termin cu jet si gresesc, partia,l si tinta. Vad sperma si pe buzele ei, dar si pe fata, razant pe ureche si pe par. Urlu ca un tigru injunghiat in momentul climax-ului in timp ce ea, calma, aduna sperma de pe fata si-o baga in gura sugand si degetul. Simt nevoia sa-i multumesc pentru chestia asta dar n-o fac. Ce dracu, m-as umple de ridicol sa-i spun “Mersi mult”.
    N-am mai dat alt numar. Nu vedeam sensul. Adormim imbratisati. Cand ma trezesc dimineata la 9 ea disparuse. In bucatarie scris pe o factura neplatita de cine stie cand : “Ai fost fantastic… Am fost fantastici….Facandu-ma sa traiesc din nou , cred ca tocmai mi-ai salvat casnicia”

    Episodul 3. Ne-am mai futut, totuşi, de vreo două roi. N-a mai vrut să audă de mine atunci cand, fumat fiind, i-am zis ca as vrea s-o fut si pe ea si pe prietena ei din club. Amandoua odata. S-a uitat lung la mine si-a luat geanta si-a plecat. N-am mai auzit nimic de ea de atunci. Sper sa poata gasi vreodata puterea sa-i spuna si sotului “Fute-ma tare nenorocitule”!

Leave a Reply

 
