Auriu

scris de Sa-Ra

Ne trezim in camera de hotel. Ii zambesc. Apoi merg sa ma pis. Ma arunc sub un dus rapid, mai mult de forma. De fiecare data nu dureaza mai mult de jumatate de ora pana sa fim iar amandoi transpirati si lipiciosi. De ieri dimineata ne-am cazat si deja a trebuit sa cerem jos la receptie sa ne schimbe cearceafurile.

Ma intorc si iau un baton de ciocolata din teancul de dulciuri: micul dejun. Imi zambeste din pat, stiu ca se uita la mine cand ma aplec dupa flaconul de apa. Il intreb daca vrea si el ceva si apoi ma ghemuiesc inapoi langa el.

Parul ii miroase inca a sampon. Ii sarut umarul intr-o dulce moleseala. Imi lipesc nasul de pielea lui si il adulmec. Zice “Sara?”. Se uita la mine cu coada ochiului. “Sara, ce-aaar fi daca” si se joaca incetisor cu pula pe sub patura. “daca ce?” zic eu. Zambesc. Saraca pula, nu stiu cat mai poate duce. Ne futem incontinuu de cand am venit.

“Ce-ar fi daca m-as pisa la tine-n cur.”
Rad pe nas: “da da. Bine. Cum spui tu iubire.”
“Nuu! Vorbesc serios!” si se ridica intr-un cot. “Vreau sa ma pis la tine-n fund!”.
“Da de ce?”
“Asa, vreau eu”
“N-ajunge cum imi distrugi fundu deja?”
“Hai acuma. Oricum ma scapa”
“Da de ce in curu meu? zi cel putin! Ce ti-ar placea asa mult? Ce sens are? Ar fi ca si cum te-ai pisa intr-un loc

stramt. Du-te la baie, pisa-te in pumn. Acelasi lucru. Ce dracu. Nu te pisi la mine-n fund.”
“Ba. Vreau sa incerc!”
“Nu incerci nimic, esti nebun?”
Inca sta ridicat intr-un cot si cu cealalta mana ma mangaie pe stomac. Ma ciupeste de sfarc. Nu zice nimic.
“Am zis nu, ok? Facem orice altceva vrei tu, da asta chiar nu are rost”
Tot nu spune niciun cuvant. Isi trece mana in jos spre soldul meu, apoi il impinge in sus. Ma intoarce cu fundul catre el. Priveste admirativ.
“Mai, n-ai auzit? Ce faci? Lasa-ma-n pace!”
“Uite. Nu mult. Un pic, numai sa vad.” Isi intinde mana si apuca prosopul cu care ma uscasem. Il aseaza intre noi.
“Sper ca glumesti.” fac eu cu jumatate de gura, dar tot ma ridic, preventiv. Si-a schimbat deja tonul vocii, asa vorbeste numai atunci cand da indicatii: asa, curva mica, suge-o.

“Nu glumesc, Sara” si cu o singura miscare ma impinge inapoi in pozitie orizontala.
“Ce faci?! Termina!” Incerc sa ma ridic. Imi apasa umarul cu mana si arunca patura de pe noi.
“Ti-am zis ca nu vreau! De ce esti asa?!” Acum s-a ridicat in genunchi. Cu o mana ma tine lipita de saltea, cu cealalta isi mangaie pula incet. Se uita la mine cu ochii intredeschisi. Sfarcurile mi s-au intarit iesind de sub caldura paturii.

“Termina! E scarbos! Nu vreau. Lasa-ma-n pace. Eu ma duc.” Ii dau mana la o parte si reusesc sa ma ridic pe jumatate. Pentru o fractiune de secunda pare mirat. Apoi surade.
“Nu te duci nicaieri iubire.” si-mi pune mana ferm in jurul gatului. Ochii ni se intalnesc.
“Ba ma duc.” protestez coborand, demonstrativ, un picior. Ma impinge brusc inapoi cu capul pe perna.
“Nu te duci pizda ce esti” Ma tintuieste de pat cu cealalta mana si imi forteaza picioarele sa ramana deschise cu propriii genunchi. Incepe sa stranga si mai tare in jurul gatului. Se uita la mine. Il privesc cu ochii mari si abia pot sa respir. Ma doare. Nu pot sa ii desfac degetele din stransoare. Ma doare si unde ma apasa cu genunchii pe pulpe.

Incerc sa mai protestez ceva dar tot ce iese sunt sunete guturale, fara sens. Sunt intinsa in fata lui, neputincioasa. Ma zbat sub apasarea dar asta doar imi face tatele mici sa sara si mai ispititor. Printre gemetele mele gatuite ii aud respiratia grea si banuiesc erectia imensa.
Intinde cealalta mana si imi cuprinde sanul stang, framantandu-l in palma. Il aud gemand adanc. Doamne, cat e de excitat. Ma trece un fior cald pe dinauntru. Ma uit la el si-i vad pula sculata in toata splendoarea. Isi misca soldurile inconstient si-mi priveste pierdut abdomenul incordat si pizda calda.
Ca si cum corpul meu ar fi doar un spectacol pentru el, isi retrage mana si incepe sa se masturbeze rapid. Se masturbeaza si se uita la mine. Simt cum ma umezesc si scap un geamat, de data asta de placere. Imi imping soldurile in sus, inspre el, si cu aceleasi miscari repezi incep sa-mi frec labiile si clitorisul.
Mi-a dat drumul gatului si acum imi strange sanii cu mana. Privim unul la celalalt si ne excitam reciproc. Ma innebuneste sa il vad asa, sa il aud gafaind, transpirand, privind la pizda mea care incepe sa picure. Imi desfac picioarele si mai mult. Ne impingem soldurile in acelasi ritm si ma atinge cu varful pulii in timp ce continua sa si-o frece.

Deodata se opreste si-mi ridica picioarele. Isi apropie penisul de mine si incepe sa-l miste in sus si-n jos, umezindu-ma anal cu propriile mele secretii. Gem si gafai si ma masturbez in continuare si deodata aaahh.. doare. Ma penetreaza incet in fund. “Nu”, ii zic, “ma doare”, dar nu se opreste. Spun “nu” din nou dar in acelasi timp imi apas clitorisul din ce in ce mai tare si pula lui intrand in mine incepe sa doara atat de placut… si iar “nu!” cand impinge inca o data, adanc de tot. Si apoi se opreste. Ne privim in ochi si ii simt mirosul animalic al transpiratiei. De data asta il apuc eu de gat si il trag inspre mine, respirand din ce in ce mai sacadat. Asteapta nemiscat si prezenta lui anala se transforma pe clipa ce trece in tot mai multa placere. Imi inchid ochii si simt cum lasa o dara de saliva sa curga in gura mea deschisa. Imi simt sfarcurile trepidand de placere, imi simt anusul strangandu-se in jurul pulii lui. Ma frec din ce in ce mai repede si combinatia de s
enzatii
si stimularea anala ma imping din ce in ce mai aproape, sunt la un centimetru distanta de orgasm, cand simt deodata o caldura straina inauntru si-mi dau seama cu mintea amortita ahhh cat de murdar nu-mi vine sa cred, se pisa in mine si realizand asta cad si ultimii milimetri si incep sa ma cutremur cuprinsa de orgasm. Tresar in spasme repetate si cu fiecare val de placere muschii imi pulseaza in jurul pulii, pana cand suspin pentru o ultima data si deschid ochii din nou, vazandu-l zambind smecher deasupra mea.

“Ha! M-am pisat la tine-n cur!”
“Stiu! Esti un idiot! Idiot. Perversu dracului!”
“Poftim?” rade ridicandu-se si il aud in baie terminandu-si pisarea in chiuveta. “Eu pervers? Tu ai terminat! ”
“N-am terminat. Ti se pare. Esti un nesimtit!” Rad si ma plang cu cracii inca in aer. “Cum naiba ma mai ridic din pat acuma? Tampitule. O sa murdaresc patul. Ma dor picioarele deja.”
Se intoarce inca razand. “N-am facut, ma, mult, am fost numai curios. Taci ca ti-a placut.”
Arunc cu perna in el. “Esti un taran! Te-ai folosit de mine. Faci experimente pe mine? Te urasc!”
Zambeste si imi arunca prosopul ca raspuns. “Bine. Eu te iubesc. Hai, du-te si pisa-te ce ti-am dat.”
Mai primeste inca o perna in cap.
Fug la baie. Asa e, nu facuse mult.
Intra peste mine, tot dezbracat, si vazandu-ma umilita si ghemuita pe buda, ma saruta.

~ by Rin Tin Tin on November 9, 2011.

11 Responses to “Auriu”

  1. “Ha! M-am pisat la tine-n cur!” cea mai tare expresie 😉

  2. Golden shower, man power!

  3. Amantul…
    Cica am mers sa discutam.Sa-i reprosez faptul ca ma simt ca o amanta si ca stiu toate minciunile lui de prost gust.Intru.Ii simt parfumul…gata…e ca o poezie pe care te chinui ore in sir sa o intelegi desi iti transmite cele mai ciudate si frumoase sentimente pe care le-ai avut.Sunt dependenta,iar drogul meu e el,mirosul lui….
    Si astfel…ca doi adolescenti la primul sarut…ne fofilam timizi unu pe langa celalalt…ne bagam sub patura “pt ca e frig” si filmul meu incepe..filmul in care ma daruiesc trup si suflet,desi stiu ca sunt doar o amanta,desi stiu ca maine ma voi simtii iar ca o curva murdara ce tanjeste dupa afectiune.Sexul cu el e grozav,exploziv,nebun,dezlantuit…sunt prea putine cuvintele prin care as putea explica cat e de bine.Picaturile de transpiratie care i se scurg de pe frunte pe fata mea,gafaielile de oboseala,gemetele de placere…toate astea ma poarta intr-un univers al meu si al lui,desi e doar in imaginatia mea,desi eu sunt doar cea cu care face sex…
    Indiferent de cum m-as simtii a doua zi,as repeta aceste nopti la nesfarsit.M-as daruii lui iar si iar fara sa cer nimic in schimb,fara sa ma respect,fara sa vreau…doar simtind…

  4. interesant

  5. Muzei mele
    ma inspiri, esti tu cea cu cartea in fata si paharul de vin langa, ahh visiniul din jumatatea plina se asorteaza atat de bine cu buzele tale carnoase
    da, esti tu, cea din capatul intepartat al barului, linistita si impasibila la forfota din jur
    te urmaresc cu atentie cum amuzata dai pagina dupa pagina si golesti paharul din inghitituri mici si dese ca si cum de fiecare data ai degusta pentru prima oara un drog nou
    ma atragi, ridica dracu ochii din cartea aia (care si ea de altfel are un titlu incitat), observa-ma, vreau sa-ti vad privirea
    vreau sa ma ridic, sa ma apropii, sa te ating, dar n-am curaj, toti te admira, si totusi niciunul nu indrazneste sa-ti vorbeasca, emani pasiune, dorinta, si mai multa pasiune, ne sperii, ma sperii, esti o naluca
    am auzit povesti despre tine, tu trebuie sa fii acea stapana la picioarele careia ingenuncheaza umil si cel mai romantic dintre noi
    s-a facut tarziu, in continuare citesti si surazi la pasaje la auzul carora multe femei rosesc, dar tu absorbi cu hedonism fiecare cuvant
    in barul asta cu decor luxuriant, in care ziua vezi numai rochii scpumpe, zambete colorate,mirosuri fine,stiletto jimmy choo, priviri ademenitoare si make-up ce ascunde toate subtilitatile unui suflet parsiv, dar acum, la primele ore ale diminetii au ramas doar obisnuitii locului, cei pe care alcoolul nu-i mai ajuta, ei toti ravnesc sa petreaca macar o noapte cu tine
    ce prosti; n-au idee ca tu, stapana atotputernica nu-i vei vindeca, ci le vei smulge si-ti vei insusi si ultima lor doza de demnitate
    tu stii de ce esti in stare, nu le dai atentie, le conturezi putin visul apoi faci loc altei femei fara suflet in asternuturile careia sa se bucure se singuratatea in doi
    dar nu te umfla in pene muza mea, nu faci parte din aceasta categorie, aici vorbesc de acele curvistine care isi ascund inima sub un zid de piatra, de cele care vor sa-si depaseasca conditia incercand sa fie masculul alfa, dar in naivitatea lor nu realizeaza ca in fata unei puli mari si o partica animalica de sex sunt prea slabe pentru asta
    tu ai inavatat acum prea mult timp ca nepasarea e usoara, tu stii de cat curaj ai nevoie sa le porti de grija sclavilor tai, si sa adormi in gand cu strigatele lor de indurare si dorinta
    aceste randuri ingramadite pe un servetel cu logo-ul unei sirene reprezinta strigatul meu stins, pofta de tine, pofta sa-ti indeplinesc ordinele obsecvios
    ridic privirea, ai plecat singura urma ca ai fost aici este paharul gol
    Tu, cea care ai stat singura si demna in capatul indepartat al barului mi-ai oferit un ultim supliciu, cel de-a nu vedea vreodata privirea muzei mele!

    ma inspiri, esti tu cea cu cartea in fata si paharul de vin langa, ahh visiniul din jumatatea plina se asorteaza atat de bine cu buzele tale carnoase
    da, esti tu, cea din capatul intepartat al barului, linistita si impasibila la forfota din jur
    te urmaresc cu atentie cum amuzata dai pagina dupa pagina si golesti paharul din inghitituri mici si dese ca si cum de fiecare data ai degusta pentru prima oara un drog nou
    ma atragi, ridica dracu ochii din cartea aia (care si ea de altfel are un titlu incitat), observa-ma, vreau sa-ti vad privirea
    vreau sa ma ridic, sa ma apropii, sa te ating, dar n-am curaj, toti te admira, si totusi niciunul nu indrazneste sa-ti vorbeasca, emani pasiune, dorinta, si mai multa pasiune, ne sperii, ma sperii, esti o naluca
    am auzit povesti despre tine, tu trebuie sa fii acea stapana la picioarele careia ingenuncheaza umil si cel mai romantic dintre noi
    s-a facut tarziu, in continuare citesti si surazi la pasaje la auzul carora multe femei rosesc, dar tu absorbi cu hedonism fiecare cuvant
    in barul asta cu decor luxuriant, in care ziua vezi numai rochii scpumpe, zambete colorate,mirosuri fine,stiletto jimmy choo, priviri ademenitoare si make-up ce ascunde toate subtilitatile unui suflet parsiv, dar acum, la primele ore ale diminetii au ramas doar obisnuitii locului, cei pe care alcoolul nu-i mai ajuta, ei toti ravnesc sa petreaca macar o noapte cu tine
    ce prosti; n-au idee ca tu, stapana atotputernica nu-i vei vindeca, ci le vei smulge si-ti vei insusi si ultima lor doza de demnitate
    tu stii de ce esti in stare, nu le dai atentie, le conturezi putin visul apoi faci loc altei femei fara suflet in asternuturile careia sa se bucure se singuratatea in doi
    dar nu te umfla in pene muza mea, nu faci parte din aceasta categorie, aici vorbesc de acele curvistine care isi ascund inima sub un zid de piatra, de cele care vor sa-si depaseasca conditia incercand sa fie masculul alfa, dar in naivitatea lor nu realizeaza ca in fata unei puli mari si o partica animalica de sex sunt prea slabe pentru asta
    tu ai inavatat acum prea mult timp ca nepasarea e usoara, tu stii de cat curaj ai nevoie sa le porti de grija sclavilor tai, si sa adormi in gand cu strigatele lor de indurare si dorinta
    aceste randuri ingramadite pe un servetel cu logo-ul unei sirene reprezinta strigatul meu stins, pofta de tine, pofta sa-ti indeplinesc ordinele obsecvios
    ridic privirea, ai plecat singura urma ca ai fost aici este paharul gol
    Tu, cea care ai stat singura si demna in capatul indepartat al barului mi-ai oferit un ultim supliciu, cel de-a nu vedea vreodata privirea muzei mele!

  6. Belgium

    Ma intreaba cum ma cheama si-i raspund scurt si la obiect ca nu vreau sa-i spun numele si-mi vad de discutiile cu alti membri. Insistent ma intreaba cum as vrea sa-mi spuna asa ca-i trantesc un “Kira” si il intreb ce vrea de la mine. Imi raspunde linistit ca vrea sa mai vorbim putin, asa ca astept sa vad ce vrea desi aveam alti 20 de membri care incercau sa ma mangleasca sa-mi dau sutienul jos sau sa-mi arat curu moca. Imi spune ca-i un inginer de 35 de ani din Belgia si ca ii place de mine.

    Trecusera deja 5 minute in care nu-mi ceruse nimic si imi vorbea frumos asa ca decid sa-i ofer mai multa atentie fiind satula de beggeri si bulangii. Dandu-ma interesata de discutie raspund cu grija la intrebarile personale incercand sa schimb subiectul spre ceva mai general si incep sa-i povestesc de geografia din Romania, de istorie, de muzica si alte nimicuri. Dupa vreo 2 ore de small talk ma intreaba sfios daca nu as vrea sa facem si altceva si ii raspund rapid ca da. Intram in privat si-am vazut ca vrea sa ma tina vreo 45 de minute – asta inseamna ca am timp sa fac ce ma taie capul, asa ca incep sa fac striptease pe una din piesele mele favorite in timp ce-l las sa admire dar ma opreste. Imi cere sa ma asez pe canapea si sa citesc ce scrie… mentionez ca inca aveam chilotii pe mine.

    “Atinge-ti sanii si maseaza-i usor, coboara cu o mana in jos si mangaie-te usor. Da-ti chilotii jos acum. Desfa picioarele, mai mult, mai mult, asa e bine! Linge-ti degetele si atinge-te… da, asa. Acum misca-le circular dar mai incet si mai incet. Imagineaza-ti ca acolo-i limba mea. Asa, usor, usor, acum incepe mai repede si mai repede si mai repede. Mmmmm….asa e foarte bine”

    Eu deja incepeam sa gafai si sa-i incordez muschii. Imaginatia facea o mare parte din treaba. Continui sa citesc.

    “Ai vreo jucarie?”

    “Da, un dildo.”

    ” Pai ia-l, daca ai si lubrefiant foloseste-l”.

    Asa ca-mi ung pula de cauciuc si astept urmatoarele indicatii.

    “Baga-l usor… mai usor si pana la capat. Baga-l pe tot. Bun acum scoate-l incet. Repeta miscarea, usor usor…”

    Stiind cum sa ma satisfac singura imi ud degetele de la cealalta mana si le duc automat spre clitoris si incep sa-l frec. Imi spune ca-i citesc gandurile. Ii place… continui sa ascult indicatiile.

    “Mai repede acum, baga-l si scoate-l din ce in ce mai repede” Simt cum presiunea creste in mine asa ca iau initiativa si incep sa misc pula aia cauciucata dupa cum stiu ca-mi place. Si incep deja sa transpir si sa gem si sa tip din cand in cand… ma uit pe ecran, el deja nu mai scrie nimic inseamna ca-si face treaba si continui sa ma fut, mai repede si mai repede, incep sa ma dor mainile dar continui… mai repde si mai repede si…

    Un jet puternic iese din mine iar eu incep sa ma zvarcolesc in toate directiile. Arunc inca o privire in ecran el scrisese un mmmmm mai lung ca asta. Ma linistesc si dau sa-mi aprind o tigara si-mi zice daca nu mai vreau inca odata. Fara sa evit las tigara de-o parte si incep procedura sub indicatiile lui. De data asta stau capra cu curu la camera ca sa vada tot. Nu reusesc sa ajung la orgasm asa ca revin la pozitia initiala. Incep sa-mi musc genunchii in timp ce tot o bag si-o scot cu o viteza crescanda. Vine si al doilea orgasm si al treila si al patrulea si apoi cad de pe canapea in genunchi tremurand din toate balamalele si gafaind ca o scroafa satula. Din mine curg toate sucurile asa ca ma sterg ca ma enerva cum mi se prelingeau pe picioare. Ma ridic cu greu inapoi pe canapea si ma uit pe ecran. El uimit si multumit incepe sa ma laude. Imi spune ca ma pricep la sex si ca si-ar dori tare mult sa ne futem pe bune. Imi propune sa ma mut in Belgia.

    Imi aprind in sfarsit tigara.

    Ce ma bucur ca n-am fake-uit de data asta! A spus ca va mai reveni.

    Bani: 30 $ (doar de la el) plus bonus 4 orgasme – a fost o seara reusita

    Mnah… nu stiu cata cordeala-i asta (c-a fost mai mult de una singura but meh at least I tried… pentru mai multe detalii las si link-ul : http://littleredlist.wordpress.com/2012/08/28/belgium/)

  7. Ți-am dat puterea să treci peste, într-o seară. Într-o seară disperată în care aerul cald al nopții nu părea că o sa fie tăiat prea curând de lama rece a dimineții. Ai glumit cu mine și mai apoi și eu cu tine. Ziceai că nu mă ține. Și totuși la 5 dimineața îmbrăcată doar în lenjeria roz acoperită de palton m-am suit în mașina care speram că avea să mă ducă spre cel mai pasional sex de împăcare pe care puteam să îl am vreodată. În naivitatea mea credeam că o să fie ultimul sex de împăcare pe care o să îl am. Asta pentru că nu intenționam să mă mai despart de tine nicicând. Am ajuns și nu am văzut nici măcar un zâmbet. Doar uimire. Atât. Nu ai fost prea bun la reacții niciodată și în capul meu ai avut scuze mai multe decât ți-ai fi putut tu scorni cu pistolul la tâmplă. În dimineața aia curtea ta a măsurat mai mult decât deobicei. Ok. Nu ai sărit pe mine de la poartă. E normal. E frig. E abia trezit. E 5 dimineața. E nehotărât. O să iasă bine de la ușă. Eram convinsă de asta. Nici acolo nu s-a întâmplat nimic pentru că era matușa acasă. Desigur că ne putea auzi la cât de pasionali și sălbatici aveam să fim. Trebuie să aștept până sus. Și acolo paltonul va zbura și voi fi ciufulită în câteva secunde. Sper că mai am ruj roșu pe buze. Sper că am reușit să fiu ca-n filmele pe care le vedeam amândoi pe canapeaua aia scârțâită din living. Am ajuns în cameră, m-am așezat pe pat. Și tu. Lângă mine. Ne-am privit rar și am vorbit și mai rar. De atins…. Nici pomeneală. Era ciudat și lipsea coloana sonoră. Filmul meu era doar al meu. Mi-am dat seama apoi de ce venisem. Doar să mai stau un pic în camera noastră. Speram că ai să îmi rupi biscuiții așa de tare și să te satisfac atâta de bine încât să nu mai ai puterea să vorbești și să îmi zici să plec. Poate să fii atâta de tranchilizat de emoție încât să mă iei în brațe și restul să curgă de la sine. Mi-am dat paltonul jos și am început să te scarpin pe spate, pe cap și pe orgoliu până ți-ai fi dat seama ce îți lipsea. Ți-ai fi dat seama că ÎȚI lipseam. Mi-ai zis că pot sta să dorm acolo un pic. Până o să ai treabă. Recunosc că mi-ar fi placut să dorm mai mult decât să fac sex. Nu depășisem 5 ore dormite într-o noapte până atunci. Și somnul îmi invada până și creierul. M-am pus lângă tine. Și apoi m-ai atins cu piciorul. Am vrut să cred că intenționat. M-am așezat pe umărul tău cu cea mai mare frică. Speram și mă rugam să nu te tragi. Ai făcut-o. Un pic. Îmi ajungea atât. O parte din umărul tău. Nu vroiam să schimb nimic. Nu am vrut să mă apropi de tine să nu fugi. M-ai luat de brâu și mi-ai lipit bazinul de al tău. M-ai privit în ochi și mi-am imaginat că vrei să te sărut. Am făcut-o. Am vrut să te impresionez în seara aia. Chiar dacă nu era nici pe departe sexul de care aveam parte pe vremuri. Erai absent, rece, distant. Probabil te-ai răzgândit pe parcurs. Eu am văzut magie. Tu… greșeală. Am adormit unul lângă celălalt. Ne-am trezit cu o discuție. Mi-ai zis că nu înseamnă că ne-am împăcat chiar dacă s-a întâmplat asta. Am parut detașată când ți-am zis că “Știiiiuuuu”, așa-i? Ei bine, nu știam! M-am întors acasă cu hainele mirosind a detergentul tău, cu un suflet gol și cu încă o mare de umplut cu lacrimi.

  8. Frumos blog, frumoase posturi, frumoase povesti si frumoasa exprimare ! 😀 Awesome .

  9. Super transparent postul și foarte interesant. 😀

  10. E atata literatura in ce faci, ca-mi pare ca eu nu stiu sa vorbesc decat spre a comunica. Pe Miller l-ai citit? Asa Ma gandeam si eu.

Leave a Reply

 
